Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2009-05-17, 03:23
  #25
Medlem
Zulfaqars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjallesale
Achtung!

Vill ge med mig en rolig sak som hände mig på jobbet idag där en jude var inblandad...


Jobbar i butik och stod således i kassan.
Hade världens kö med kunder och det småpratades som det gör i kassaköer, ungar skrek mm.
Instövlandes kommer värsta juden med kalott och hela skiten, hela kön bara stannade av, det blev totalt knäpptyst och jag hörde fniss längre bak.
Alla verkligen blängde på den så även jag, den märkte detta och pep ut lika fort som den kom.

Slut.



Hahaha jävla judar alltså
Citera
2009-05-17, 10:03
  #26
Medlem
Itmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H0nken
Jag har faktiskt heller aldrig sett en tvättäkta jude med kalott (men så är jag uppvuxen i en fattig arbetarförort också).
Jag har dock varit på fest hos en judinna på Södermalm en gång. Det bjöds på sushi vill jag minnas.
Äsch, då var det ju ingen riktig judinna.

Angående trådstarten så fick det mig att tänka på en anekdot min mormor har berättat för mig. Den handlade om första gången hon såg en neger, ungefär samma scenario som TS's. Fast det ägde rum på typ 30-talet så man undrar var i hela friden TS bor?
Citera
2009-05-18, 10:22
  #27
Medlem
rosamannens avatar
Vafan? Jag såg en jude igår. Min granne, alltså. Herrejävlar! Då måste jag skriva på Flashback!

Inte nog med att han är jude, han kör en TYSK bil också! En Volkswagen Passat! Det är ju en nazistbil, för fan! HITLER gav ju Ferdinand Porsche i uppdrag att skapa den tyska folkbilen. Är min granne både jude och nazist? Jag måste fråga...
Citera
2009-05-18, 19:41
  #28
Medlem
KapitalKamelens avatar
Jag var på studiebesök i synagogan i Stockholm förra året och fick då bära kalott där inne, då kände jag mig lite överlägsen. Där fanns det en judinna som pratade, ganska intressant att se dem tala och gå på två ben precis som oss!

I denna video kan vi se jude, de finns ju dokumenterade på film tack vare den fina tekniken vi har
http://www.youtube.com/watch?v=68xqHoeAk6o
Citera
2009-05-18, 20:10
  #29
Medlem
Mr Teks avatar
ja dessa judar, brukar alltid sitta och småflina när jag ser en sådan springa omkring nere på gatan
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback