Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-10-09, 06:55
  #13
Medlem
Jean Claudes avatar
Och ligg på läkaren att skriva på en gång!

Min skrev en vecka för sent och då var kortet borta, får ta om. Man har tre veckor på sig att inkomma med läkarintyg till länsstyrelsen och jag sade till min läkare första dagen, påminde honom efter en vecka men det kom dessvärre inte in förrän en vecka för sent och då var det inget att göra åt.
2008-10-09, 16:54
  #14
Medlem
mr.falkens avatar
allt finns ju på datan på apoteket ! vet inte hur länge det sparas men nog är det nog rätt länge & få ut vad du själv käkat kan väl inte vara så svårt?
2008-10-09, 19:12
  #15
Medlem
bakslags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.falken
allt finns ju på datan på apoteket ! vet inte hur länge det sparas men nog är det nog rätt länge & få ut vad du själv käkat kan väl inte vara så svårt?

Det var bara någonting jag undrade.
Ska inte lämna något test, var bara nyfiken på hur det fungerade.
2018-10-19, 17:57
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jean Claude
Och ligg på läkaren att skriva på en gång!

Min skrev en vecka för sent och då var kortet borta, får ta om. Man har tre veckor på sig att inkomma med läkarintyg till länsstyrelsen och jag sade till min läkare första dagen, påminde honom efter en vecka men det kom dessvärre inte in förrän en vecka för sent och då var det inget att göra åt.

Är du är att det är 3 veckor? Varför ens en tidsbegränsning, tänk om läkaren är på semester, och så blir man av med lappen pga det.
Vem var det som drog ditt körkort, polisen eller transportstyrelsen?
2018-10-19, 18:18
  #17
Moderator
Morfar-52s avatar
10 år gammal tråd, (FB) (FAQ om drogtestning) ALLA frågor om drogtest! #2/LÄS 1:a inlägget gäller så denna blir låst./mod
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback