Citat:
Ursprungligen postat av dr_disorder
vill du ha en 3timmars effekt av concerta som ska likna amfetamin i form av att vara vaknare... s vet jag inte riktigt om det r bra att snorta... det r ju ganska meningslst... men har man inte tagit p lnge kan man tugga snder en eller flera concerta 18mg... men bara tugga... och drick lite cola ligt till.. s kan det bli kul ett tag... jag har haft 18-36-72 mg p depo.. men jag tycker att dom p 18 funkade bst i det syftet.. men jag tog bara min medicin,, och det r ju lagligt om en lkare skrivit ut det.....
ska du snorta borde du skaffa nt som r till fr ndamlet.. men men jag ska inte uppmana folk att bryta mot lagen... som jag kanske sjlv inte lskar.. men men.. kan du inte ens ordna det.. s tycker jag att du ska lgga ner allt som har med narkotiska preparat att gra.
[OFF_TOPIC]
Och... Sen... Gr... Vi... Ngra... Punkter... Till... (..................................) ...och... .. fr... inte.... anvnda... stor... bokstav... ock... msste... stava... sm... ett... trering...
Haha, vad i helvete?
Du kanske borde gtt i skolan istllet fr att skolka och ta centralstimulanter.
[/OFF_TOPIC]
Ngon hr som vet huruvida Concerta har ngra potentiella skadeverkningar vid snortande?
Jag har hrt om vissa fall som slutat med dden vid IV, men nasalt lr vl vara ngorlunda riskfritt?