2008-10-08, 18:11
Medlem
kneghunters avatar
Har letat lite p forumet men ej hittat ngon info om doser osv, tacksam fr svar. Endast Nasalt
Citera
2008-10-08, 19:26
Medlem
tandkrams avatar
Just Concerta r en dlig id att dra som nsgodis. Det r ju fan knappt s man kan ha snder tabletterna om man nu ens vill svlja dem.

Concerta r en depot-tablett, allts gjord fr att utsndras under en lngre period i kroppen, det blir allts lite knas att snorta en sn. Vill du snorta metylfenidat r Ritalin the way to go
Citera
2008-10-08, 21:44
Medlem
certain+s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kneghunter
Har letat lite p forumet men ej hittat ngon info om doser osv, tacksam fr svar. Endast Nasalt
36mg r en bra dos att brja med.
Citera
2008-10-09, 03:49
Medlem
hmmmmm

vill du ha en 3timmars effekt av concerta som ska likna amfetamin i form av att vara vaknare... s vet jag inte riktigt om det r bra att snorta... det r ju ganska meningslst... men har man inte tagit p lnge kan man tugga snder en eller flera concerta 18mg... men bara tugga... och drick lite cola ligt till.. s kan det bli kul ett tag... jag har haft 18-36-72 mg p depo.. men jag tycker att dom p 18 funkade bst i det syftet.. men jag tog bara min medicin,, och det r ju lagligt om en lkare skrivit ut det.....

ska du snorta borde du skaffa nt som r till fr ndamlet.. men men jag ska inte uppmana folk att bryta mot lagen... som jag kanske sjlv inte lskar.. men men.. kan du inte ens ordna det.. s tycker jag att du ska lgga ner allt som har med narkotiska preparat att gra.
Citera
2008-11-24, 03:47
Medlem
CoiloCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dr_disorder
vill du ha en 3timmars effekt av concerta som ska likna amfetamin i form av att vara vaknare... s vet jag inte riktigt om det r bra att snorta... det r ju ganska meningslst... men har man inte tagit p lnge kan man tugga snder en eller flera concerta 18mg... men bara tugga... och drick lite cola ligt till.. s kan det bli kul ett tag... jag har haft 18-36-72 mg p depo.. men jag tycker att dom p 18 funkade bst i det syftet.. men jag tog bara min medicin,, och det r ju lagligt om en lkare skrivit ut det.....

ska du snorta borde du skaffa nt som r till fr ndamlet.. men men jag ska inte uppmana folk att bryta mot lagen... som jag kanske sjlv inte lskar.. men men.. kan du inte ens ordna det.. s tycker jag att du ska lgga ner allt som har med narkotiska preparat att gra.
[OFF_TOPIC]
Och... Sen... Gr... Vi... Ngra... Punkter... Till... (..................................) ...och... .. fr... inte.... anvnda... stor... bokstav... ock... msste... stava... sm... ett... trering...

Haha, vad i helvete?
Du kanske borde gtt i skolan istllet fr att skolka och ta centralstimulanter.
[/OFF_TOPIC]

Ngon hr som vet huruvida Concerta har ngra potentiella skadeverkningar vid snortande?
Jag har hrt om vissa fall som slutat med dden vid IV, men nasalt lr vl vara ngorlunda riskfritt?
Citera
2008-11-27, 19:54
Medlem
54mg

Tja har ett gng concerta 54mg. vad r en bra dos(gr dem o tugga ocks?)
Citera
2008-11-27, 20:01
Medlem
BigFatCones avatar
Om det ska svnga s brukar jag ta mellan fyra och tta stycken 36or.. Om man inte vill tugga dom s r det en enkel sak att ta en kniv och dela dom p lngden.. Dock r avtndningen inte leka med..
Citera
2008-12-26, 01:35
Medlem
CoiloCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Om det ska svnga s brukar jag ta mellan fyra och tta stycken 36or.. Om man inte vill tugga dom s r det en enkel sak att ta en kniv och dela dom p lngden.. Dock r avtndningen inte leka med..

Inte s farligt nd?
Fr mig brukar det bli lttretlighet, minskad aptit (Ingen aptit... Ta inte skiten om du ska p middag dagen efter, du kommer inte ta. Tro mig) och mjligtvis dlig mage.
Citera
2008-12-26, 02:50
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoiloC
Inte s farligt nd?
Fr mig brukar det bli lttretlighet, minskad aptit (Ingen aptit... Ta inte skiten om du ska p middag dagen efter, du kommer inte ta. Tro mig) och mjligtvis dlig mage.
inte s farligt vet jag inte om jag skulle hlla med om.. Jag fr en ganska otrevlig ngest, blir totalt antisocial och rastls.. P detta s fr jag hjrtklappning, svrt och andas och mr i strsta allmnhet fr jvligt, bra mkt vrre n efter ett gram tjack..
Citera
2008-12-26, 04:06
Medlem
_indees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
inte s farligt vet jag inte om jag skulle hlla med om.. Jag fr en ganska otrevlig ngest, blir totalt antisocial och rastls.. P detta s fr jag hjrtklappning, svrt och andas och mr i strsta allmnhet fr jvligt, bra mkt vrre n efter ett gram tjack..

Hller med dig, den sjuka ngesten jag fr r fan inte att leka med.
AT'n p tjack r ju en smekmnad i jmfrelse.
Usch, aldrig mer detta rttgift i russyfte...

Citera
2008-12-26, 12:26
Medlem
purezones avatar
of topic:
jag fr knappt ngon at alls p dessa? lite ont i huvet ngra timmar men thats it..

Ta dessa nasalt om du vill kka snor hela kvllen,, klibbar ganska bra i nsan..
Tugga och svlj gller fr concerta..
Senast redigerad av purezone 2008-12-26 kl. 12:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in