2008-10-08, 16:41
Medlem
Relels avatar
Hallå, undrar vad detta är för tändare, hittade den på en väg, troligtvis någon som tappat, vart kan man köpa den, vad kan den kosta? Det är sån där svetslåga som brinner som fan, det är även vridbart munstycke med ämnen i så man kan välja en "clean" låga, en grön låga eller en röd låga, behållaren för gas är genomskinlig som på bild och det är en blå lysdiod som lyser upp när man trycker, någon som sett eller känner till denna? mycket tacksam för svar. förresten, någon speciell gas man ska använda till den?

http://www.ladda-upp.com/bilder/10477/t-C3-A4ndare
Citera
2008-10-08, 16:46
Medlem
Errogants avatar
Vet bara att de brukar säljas av färgglada människor på olika marknader och dylikt.
Citera
2008-10-08, 16:59
Medlem
Tjernobyls avatar
Såna där tändare sålde en turkbutik i min stad. Kallas väl även "stormtändare" om jag inte är helt ute och cyklar.
Citera
2008-10-08, 17:02
Medlem
Relels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjernobyl
Såna där tändare sålde en turkbutik i min stad. Kallas väl även "stormtändare" om jag inte är helt ute och cyklar.

hm intressant, men ändå inte då det inte finns några turkbutiker alls i närheten här..:P nån mer som har nå förslag på vart jag kan hitta den?
Citera
2008-10-08, 17:16
Medlem
requiem1s avatar
lite ot kanske;

men liknande sånadär tändare som det är ett typ nät där lågan brukar ploppa upp. fast istället värms nätet upp och det kommer en blåaktig låga istället..vad heter dom?
Citera
2008-10-08, 17:38
Medlem
"Firestorm" tändare?
Finns att köpa överallt.
Citera
2008-10-08, 17:39
Medlem
Johannes34s avatar
stormtändare.. Teknikmagasinet hade en sån tidigare, nu har de bytt ut den mot en nyare modell. Tändare Turbo. www.teknikmagasinet.se
Citera
2008-10-08, 18:41
Medlem
Relels avatar
jag undrar självklart vart man kan hitta den specifika tändaren, inte en annan! en identisk tändare som den på bilden, vart kommer den ifrån, vart går den köpa osv osv, inte va de är förnåt, om de är ett rymdskepp, en pepparkaka eller wtf
Citera
2008-10-09, 05:36
Medlem
Jag tror det är en haj.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här