2008-10-08, 14:03
Medlem
malkulas avatar
Jag hade tills alldeles nyligen (ett par månader sedan) ett KK förhållande med en av mina bästa kompisar. Både han och jag var på det klara med att det inte skulle bli något mer, de senaste månaderna har han dock varit lite avvaktande och vi har knappt haft sex alls, bara hånglat lite grann och så (han ifrågasatte tom en gång på fyllan att jag sov i hans säng och inte på soffan).
Jag råkade också nämna någon gång att jag gillade honom väldigt mkt (men vill fortfarande inte ha ngt förhållande).
Vi är trots allt fortfarande väldigt bra kompisar. Han är en väldigt öppen person och vi är alltid ärliga mot varandra, men detta får mig att undra om han helt enkelt vill gå tillbaks till att bara vara vänner. Men det borde han väl tala om, eller? Han vet ju även att jag inte blir ledsen av sanningen (vi har trots allt inte lovat varandra något). Jag är för övrigt tjej för de som inte fattade det.

Så FBare, har ni några kloka ord att ge mig, ska jag inte förvänta mig mer sex från hans håll och vara nöjd att vi bara är vänner (för det är jag, men sexet var så bra).
Citera
2008-10-08, 14:08
Medlem
Idaistheshits avatar
Hmm en knivig situation det där. Det låter som han bara vill vara vänner, tycker jag iaf. För hade han velat vara KK så hade han ju definitivt inte ifrågasatt att du sov i hans säng.

Endel killar är så lustiga att det helt enkelt tappar intresset för en tjej efter de har haft sex. Jag tycker du ska prata med honom om hur du känner.

För jag antar att han också känner av den lustiga situationen. Det blir typ " en rosa elefant står mitt i rummet, men ingen får lov att nämna den "
Citera
2008-10-08, 14:13
Medlem
Jag vet inte hur gammal han är, men mycket har ju med mognads process att göra. Jag skulle kunna tänka mig att han kanske inte vill såra dig "om nu saningen skulle vara att han inte vill fortsätta vara kk" trots att ni kommit överens om att vara ärliga.
Jag har själv varit i nästan en identisk situation, och jag sa sanningen att jag inte ville fortsätta.

Hon tog det väldigt hårt och tyckte att jag var dum i huvet etc etc osv. F

Saken e väl den att han måste få rannsaka sig själv och sedan i en lugn miljö och tillvaro borde han kunna säga vad han vill, om han nu litar på dig och att du kan ta hans svar på vad han vill oavsett vad det skulle vara.
Citera
2008-10-08, 14:16
Medlem
Sex utan känslor är rätt så kul, ett tag iaf. Men sedan blir det bara tråkigt, så om han ej har känslor för dig så tycker väl han att det inte ger något efter ett tag. Jag tror helt enkelt att han tröttnat på att ha sex med dig, fast vill inte såra dig, därför är han undvikande och ej säger något.
Citera
2008-10-08, 14:27
Medlem
malkulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idaistheshit
Hmm en knivig situation det där. Det låter som han bara vill vara vänner, tycker jag iaf. För hade han velat vara KK så hade han ju definitivt inte ifrågasatt att du sov i hans säng.

Endel killar är så lustiga att det helt enkelt tappar intresset för en tjej efter de har haft sex. Jag tycker du ska prata med honom om hur du känner.

För jag antar att han också känner av den lustiga situationen. Det blir typ " en rosa elefant står mitt i rummet, men ingen får lov att nämna den "

Precis vad jag känner också, jag får väl helt enkelt fråga honom rakt ut, jag har iofs försökt det men är helt hopplös på att uttrycka mig (vill ju inte att han ska tro att jag vill mer än vara KK).

Despised: Han är strax över 20 (men mogen för sin ålder) och jag är ngr år äldre.

Flabbe1: Jag frågade honom faktiskt vad han tyckte om mig för ett par veckor sedan, han påstår att han gillar mig, men det är ju lätt att säga....

Jag funderade ett tag på om det var så att han träffat en tjej som han vill ha ett förhållande med (fast jag vet ju att han inte vill ha något förhållande alls) och därför dissar han mig, men man kan ju faktiskt ha flera KK's samtidigt så den tanken föll bort.

Fan vad krångligt allt blir, men som jag nämnt är jag glad över att bara vara kompis med honom.
Senast redigerad av malkula 2008-10-08 kl. 14:30.
Citera
2008-10-09, 13:25
Medlem
flipis avatar
Oj, oj, vad jag känner igen mig, det bästa är nog att låta det vara och se vad som händer tyvärr, nöj dig med att vara kompis med honom och se vad han gör, han kanske bara har funderat ett tag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in