2008-10-08, 08:04
Medlem
cookizs avatar
tnkte kolla med er alla som har lite koll p lget (villket jag inte alltid har! :P) har blivit lite sm frtjust i att gra smoothies p morgonen till frukost. har d i fljande.
Is
mjlk (grn)
fryst frukt frn willys(egna mrke)
(ibland frstk banan)
samt linfrn

hur nyttigt r det igentligen? r det ngot annat jag borde ha i? kan jag gra det nnu mera mttande? jag har provat musli men det blev lite fr klumpigt. obs jag r ingen jtte nyttig persson igentligen men jag var tvungen att brja ta frukost fr att orka med jobbet o det fr jag ner till skillnad frn grt o mackor p morgon kvissten! :P
Citera
2008-10-08, 08:24
Medlem
Abunais avatar
Heh. Jag brukade kra bara frukt/br och ett gg. Smakade inte s pjkigt faktiskt. Sen s brukade jag slnga i en multivitamin-tablett bara fr att sp p vitaminchocken ytterligare.
Citera
2008-10-08, 10:32
Medlem
cookizs avatar
hmm multivitamin-tablett antar att du kr en vanlig d inte brus
fr att jag tar vi sidan av ngra omega 3 samt sk "man piller" som skall innehlla alla mjliga vitaminer o minneraler

och XoZ tack fr att du markerade dem gramatiska felen skulle inte varit en riktigt lika rolig dag annars
Citera
2008-10-08, 12:50
Medlem
Conjures avatar
Brukar ha i turkisk yoghurt, frysta br, havregryn samt en skvtt mjlk fr att gra det mer rinnigare i mina smoothies. Sen i med eventuella tillskott. S havregryn r ett alternativ fr att gra det mer mttande.
Citera
2008-10-08, 15:25
Medlem
Nanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cookiz
hmm multivitamin-tablett antar att du kr en vanlig d inte brus
fr att jag tar vi sidan av ngra omega 3 samt sk "man piller" som skall innehlla alla mjliga vitaminer o minneraler

och XoZ tack fr att du markerade dem gramatiska felen skulle inte varit en riktigt lika rolig dag annars

Gjorde jag dagen nnu lite roligare nu? (Och det var bara direkta stavfel och det som stack mest i gonen. rligt talat r det ett under att jag ens frstr vad du menar).

OnT: Kontrollera s att den frysta frukten inte innehller massor av socker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in