Goddag/kväll
Är ganska ny flashback.(helt ovesentligt men iaf)
Jag har haft denna problem sen minst 8 mån tbx.
Jag spelar nåt spel, skärmen blir svart(ibland kommer den tillbaka till spelet,ibland inte) i slutänden så slutar det med att jag kommer tillbaka till skrivbordet och får meddelandet "Bildskärmsdrivrutinerna har slutat svara och har nu återställts".
har även provat det mesta och jag börjar bli galen.Avinstallerat drivrutiner,installerat om dom osv osv.
använder radeon x1300 series som drivrutiner.
operativsystem : Windows vista 32 bit home edition.
all hjälp som kan fås uppskattas.
//mvh fitzz
Ps. Tror jag stavat rätt på allt,om inte så ber jag om ursäkt för eventuella felskrivningar
Jag har samma problem och skrev en egen tråd om det för ett tag sedan. Själv har jag ett NVIDIA Geforce 8800 GT 512mb på ett Vista x64.
Jag har själv gjort det som de sagt att jag ska göra men mina problem kvarstår också. Dock kan jag säga att jag enbart stöter på detta när jag spelar WoW.
Jag har samma problem och skrev en egen tråd om det för ett tag sedan. Själv har jag ett NVIDIA Geforce 8800 GT 512mb på ett Vista x64.
Jag har själv gjort det som de sagt att jag ska göra men mina problem kvarstår också. Dock kan jag säga att jag enbart stöter på detta när jag spelar WoW.
jag tror jag kan hjälpa dig,hitta den här uppdateringen för nån dag sen,men den funkar inte på min dator så om du har tur så funkar den för dig. http://support.microsoft.com/kb/938194/sv
Jaså, Vista har fortfarande problem med detta?
När jag själv hade problem testade jag säkert 6-7 olika drivrutiner från Nvidia, men till slut fastnade jag för Omegadrivers.
De funkade, även om de inte uppdaterats på ett bra tag.
Rekommenderas!
Är det inte drivarna (vilket det burkar vara) så kan det vara värmeproblem. Testa ta bort sidan på datorn så den får lite mer luft och sne om det hjälper.
Jaså, Vista har fortfarande problem med detta?
När jag själv hade problem testade jag säkert 6-7 olika drivrutiner från Nvidia, men till slut fastnade jag för Omegadrivers.
De funkade, även om de inte uppdaterats på ett bra tag.
Rekommenderas!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!