Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-02-10, 22:22
  #1537
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdamN
Haha och Helge är med i morgondagens avsnitt


Haha ja om det nu inte bara var en som påminner om honom. Återstår att se.


Om jag ska gissa på vem som kommer att vinna den här veckan så kommer det bli han som är sist ut .
Citera
2010-02-10, 23:06
  #1538
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweetAss
Så himla tråkigt att Cia kör med nästan allt halvfabrikat. Ingenting gjort från grunden. Visst kan det vara gott men det känns så himla trist med halvfabrikat.
Jag såg fram väldigt mycket mot dagens avsnitt. Typ den enda gången någon lagade mat som inte var kött och potatis. Men sen blev det i princip bara köpt mat. Det enda hon gjorde själv var väl att koka ris och glasnudlar, och lite garnityr till efterrätten?
Sen att hon nästan glömde vinägern till sushi är så mycket något kan vara. Det är själva definitionen på sushi.
Citera
2010-02-10, 23:16
  #1539
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KoalaOfDoom
Jag såg fram väldigt mycket mot dagens avsnitt. Typ den enda gången någon lagade mat som inte var kött och potatis. Men sen blev det i princip bara köpt mat. Det enda hon gjorde själv var väl att koka ris och glasnudlar, och lite garnityr till efterrätten?
Sen att hon nästan glömde vinägern till sushi är så mycket något kan vara. Det är själva definitionen på sushi.

Hon hällde ju i och för sig i vinägern och började om, men jag håller med att det var tråkigt med allt halvfabrikat. Jag blev väldigt besviken. Fast det var kul när de fick skrattanfall av glasnudlarna, har nog inte sett några av gästerna skratta så mycket i ett avsnitt tidigare
Citera
2010-02-10, 23:29
  #1540
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FordEsci
Fan, Leif är störtskön. Riktigt soft och mysig röst, påminner om berättarrösten i Bamse Fick ett mindre skrattanfall när han sa "glas, ehm , ehm, makaroner"
Sympatiskt med någon som verkar gilla all typ av mat också. Han verkar vara en hedersknyffel.
Citera
2010-02-11, 00:16
  #1541
Medlem
Ehilters avatar
Tråkigt att Josefine inte var med och kommenterade sin mamma.

Kan bara hålla med om Leif. Tycker han påminner lite om Loffe Carlsson. Hoppas han vinner den här veckan!
Citera
2010-02-11, 01:08
  #1542
Medlem
Schnyggves avatar
Kom in lite sent denna vecka, men dagens värd gillade jag jättemycket! Visst hon lagade jävligt risig mat, men hade en mycket fin lägenhet och verkade väldigt härlig! och dottern skulle jag gärna förgripa mig på....
Citera
2010-02-11, 11:02
  #1543
Medlem
Chandler Bings avatar
Riktigt roligt avsnitt igår där det serverades både " spagetti " och
" makaroner ". Kom på mig själv att skratta högt fast jag var ensam i går.

Dom verkar ha kul ihop iallafall. Ska bli kul att se Sofias pappa ikväll, han är speciell på nåt sätt.
Citera
2010-02-11, 11:38
  #1544
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zorb89
Idiot!

Vem fan säger att det är normalt?! Jag är 21(bror 19) och mina föräldrar 49,50 och mormor/morfar(döda nu) 82,84.

Enligt mig skaffar man barn då man stadjat sig med någon och man har fast karriär och känner sig mogen. Vilket gör fjortisarna som skaffar när dom är 16-22 till misslyckade föräldrar. Sen över 40 tycker jag är lite väl gammalt att skaffa barn då det sägs att det kan uppstå problem lättare med barnen.

Snitt 30 alltså.

Ps: tangentbord=äcklig slyna som vägrar ta med alla knapptryck så saknas det bokstäver äre därför
Ja vi håller ju helt med varandra, så varför använda det där kraftytrycket
det du svartmarkerade var en medveten drift med vetskapen att verkligheten inte överänstämmer som jag tycker att normen borde se ut, jag spelade alltså inskränkt referenssättare
Citera
2010-02-11, 19:09
  #1545
Medlem
Lasse.Kongos avatar
Angående lägenheten känns det som att den varit i familjens ägo innan Söder blev kultursnobbigt. Troligtvis hyresrätt som blivit omvandlad till bostadsrätt där de fick köpa den för långt under marknadspris. 250 renoverade kvm på Södermalm, nog många mäklare (Clifford?) som fick ståfräs i bara tanken att få sälja den.
Citera
2010-02-11, 19:37
  #1546
Medlem
zorb89s avatar
Nadir al fakir, vilket jävla namn ändå Värsta rimet
Citera
2010-02-11, 19:38
  #1547
Avstängd
Knackbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasse.Kongo
Angående lägenheten känns det som att den varit i familjens ägo innan Söder blev kultursnobbigt. Troligtvis hyresrätt som blivit omvandlad till bostadsrätt där de fick köpa den för långt under marknadspris. 250 renoverade kvm på Södermalm, nog många mäklare (Clifford?) som fick ståfräs i bara tanken att få sälja den.

Idoter säger bara Idioter.
Se din signatur.
Ska det vara på det här viset?
Citera
2010-02-11, 19:38
  #1548
Medlem
irrblosss avatar
Haha! Helge är underbar!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback