Citat:
Ursprungligen postat av blyerts
okej, här trillar det in inlägg. olika förklaringar, alla lika möjliga. vet inte hur jag ska få henne att berätta något. kanske bäst att fortsätta göra ingenting tills jag blivit en vanlig klasskamrat för henne.
Precis, alla spekulerar och det är för att du inte frågar henne. Det sämsta och absolut sista du ska göra är att fortsätta vänta tills du blir en i mängden. Varför skapade du tex denna tråd om du ändå bara tänker gå runt och vänta precis som innan tråden kom till världen. Fråga henne, prata med henne. Det viktigaste är kommunikation. Sedan när du vet mer så skriver du igen till oss, berättar vad hon sa och hur du ska gå vidare från de svar hon gav dig.
Förstår du hur jag menar? Gå sakta framåt, uppdatera din tråd och be om fler och fler råd...Först frågar du hur du ska få hennes msn, sedan frågar du oss om hur du ska få hennes nummer. Sedan kommer du återigen tillbaka och frågar om hur du på ett "snyggt" sätt ska kunna "bjuda" ut henne eller liknande.
Lycka till
Edit: Kan det vara så att du har några lik i garderoben som hon fått veta? Har du kanske knullat en gemensam kompis till er? Kan du ha sagt något olämpligt eller som kanske hon kan uppfatta som stötande eller sjukt men i din värld är det en helt normal tanke? Det är just nu bara du som har dom svaren och det är just nu bara hon som kan ge dig svaren du försöker få hjälp med av oss.