• 1
  • 2
2008-10-07, 02:27
Medlem
Hallå!

Jag och min flickvän ska sova mitt ute i skogen nästa helg och våran närmaste granne ligger ca 2 km ifrån oss så därför tänkte vi att vi skulle berusa oss lite på något annat än alkohol

Nu är det så att jag är nästan helt färsk på detta då jag endast har testat brunt en gång för ca 6 månader sen och jag gilla den effekten så det är något i den stilen jag eftersträvar! Problemet är att drogen/drogerna vi vill testa ska vara 100% lagliga att inta osv, vill inte åka dit på något onödigt som droger :P

Någon som har något tips om vart jag kan få tag på dessa droger? Hemsida eller så?

Jag har kollat lite på Spice och Salvia.. Någon som kan rekommendera någon av dessa? vill som sagt ha en hemsida där man kan beställa ifrån och sakerna måste ha snabb leverans då vi vill ha sakerna till helgen

//Södda
Citera
2008-10-07, 02:48
Medlem
FISKISCHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Södda
Hallå!

Jag och min flickvän ska sova mitt ute i skogen nästa helg och våran närmaste granne ligger ca 2 km ifrån oss så därför tänkte vi att vi skulle berusa oss lite på något annat än alkohol

Nu är det så att jag är nästan helt färsk på detta då jag endast har testat brunt en gång för ca 6 månader sen och jag gilla den effekten så det är något i den stilen jag eftersträvar! Problemet är att drogen/drogerna vi vill testa ska vara 100% lagliga att inta osv, vill inte åka dit på något onödigt som droger :P

Någon som har något tips om vart jag kan få tag på dessa droger? Hemsida eller så?

Jag har kollat lite på Spice och Salvia.. Någon som kan rekommendera någon av dessa? vill som sagt ha en hemsida där man kan beställa ifrån och sakerna måste ha snabb leverans då vi vill ha sakerna till helgen

//Södda

salvia är inget du ska ta om du letar efter någon drog i stil med cb. isf är spice ett mer liknande rus. men ändå inte samma. Har du kollat reklamen på fb btw? ex SD?
Citera
2008-10-07, 02:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FISKISCH
salvia är inget du ska ta om du letar efter någon drog i stil med cb. isf är spice ett mer liknande rus. men ändå inte samma. Har du kollat reklamen på fb btw? ex SD?

Jaså? Ok fick för mig att det hade ungefär samma rus men ok då blev jag lite smartare SD (SmartDrugs, om jag tolkar det rätt) säger du? Ne jag har inte kollat, får ta och göra det nu!

//Södda
Citera
2008-10-07, 03:09
Bannlyst
Citat:
Jaså? Ok fick för mig att det hade ungefär samma rus men ok då blev jag lite smartare SD (SmartDrugs, om jag tolkar det rätt) säger du? Ne jag har inte kollat, får ta och göra det nu!

//Södda

Skunk "a new breed of weed", om du hittar nån som säljer det. Annars Spice Gold/Diamond.
Citera
2008-10-07, 03:28
Medlem
Jag vart lite skeptisk när jag skulle beställa så det fick bli en vanlig påse spice från en sida jag hitta (www.spice******.com) tänkte bara fråga om någon vet något om leveranstiden och så från den sidan?

//Södda
Citera
2008-10-07, 03:35
Bannlyst
Citat:
Jag vart lite skeptisk när jag skulle beställa så det fick bli en vanlig påse spice från en sida jag hitta (www.spice******.com) tänkte bara fråga om någon vet något om leveranstiden och så från den sidan?

//Södda

Två dagar max.
Puss
Citera
2008-10-07, 04:00
Medlem
Sleazebags avatar
Jag lägger min röst på Änglatrumpet eller Spikklubba.
Låna en lagom mängd blad från någon bekant/granne och se till att stänga av mobiltelefonerna.
Citera
2008-10-07, 04:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jiffutz
Två dagar max.
Puss

Ok hur får jag reda på när sakerna har kommit? Jag tänkte juh inte direkt sitta och vänta på att jag får ett brev hem att jag har ett paket på posten att hämta ut :P

//Södda
Citera
2008-10-07, 04:25
Bannlyst
Helt klart det lagliga preparatet vid namn "Skunk"! Det är askul faktiskt! Lita på mig, du kommer inte ångra dig! Dock snåla inte, rök gärna ett halvt g var! Ni kommer asgarva åt ingenting hur länge som helst!

Varnar dock för att allting blir ibland lite VÄL konstigt när man röker, så det känns inte alltid som att man har så mycket kontakt med verkligheten! Har bongat 1g engång, och det kändes som en konstant lustgastripp! :P
Citera
2008-10-07, 11:44
Avstängd
Illuzionzs avatar
Citat:
Ok hur får jag reda på när sakerna har kommit? Jag tänkte juh inte direkt sitta och vänta på att jag får ett brev hem att jag har ett paket på posten att hämta ut :P

//Södda

Beror på vad du valde som betalningssätt. Förskotts så skickas grejerna hem till dig, med postförskott så får du en avi hem i brevlådan, så får du hämta ut det på posten.
Citera
2008-10-07, 11:49
Medlem
SMD FBs avatar
Om du nu har något opioat/opioid utskrivet (tramadol, ketogan etc) så rekommenderar jag att köra på det... suuuuuuverääänt när det slår.
Citera
2008-10-07, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illuzionz
Beror på vad du valde som betalningssätt. Förskotts så skickas grejerna hem till dig, med postförskott så får du en avi hem i brevlådan, så får du hämta ut det på posten.

Tyvärr så tog jag postförskott... jaja slipper man juh få det hemskickat utifall någon är lite nyfiken och går igenom posten :P

//Södda
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in