2010-08-17, 21:38
Medlem
BizzareAdvokado1989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ttamiz
Hur som helst jag har "freakat" på denna story och kommer att jobba hårt på att vi får fram "storyn" bakom dessa två.

Själv körde jag fram till Åby Camping för ett par månader sedan eftersom jag hade 10 min över innan ett möte. Campingen såg välordnad ut efter att ha slagit en lov in på området. Där har tydligen alltjämt Ursula sin adress.

Jag tror att lösningen på gåtan går via Åby Camping - vårt enda halmstrå förutom att ta emot Sabina när hon vandrar ut från kvinnofängelset i UK om ett halvår.

Föreståndaren på Åby Camping måste veta något !

Åby Camping är ett skitställe, det är zigenare och annat trash som bor där. Det är knappast välordnat, senaste jag var där och spela minigolf var nästintill hela banan sönder och hela stället var allmänt sunkigt.
Citera
2010-08-17, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ttamiz
Hur som helst jag har "freakat" på denna story och kommer att jobba hårt på att vi får fram "storyn" bakom dessa två.

Själv körde jag fram till Åby Camping för ett par månader sedan eftersom jag hade 10 min över innan ett möte. Campingen såg välordnad ut efter att ha slagit en lov in på området. Där har tydligen alltjämt Ursula sin adress.

Jag tror att lösningen på gåtan går via Åby Camping - vårt enda halmstrå förutom att ta emot Sabina när hon vandrar ut från kvinnofängelset i UK om ett halvår.

Föreståndaren på Åby Camping måste veta något !

Bodde mycket irländska asfaltsläggare, såna här tattarfamiljer som reser runt, på campingen för några år sedan. Är det på denna camping som Sabina träffat en irländare och hängt med dom till Irland ?
Citera
2010-08-17, 22:56
Bannlyst
Inte läst tråden, men är det dem som det var ett tv program om härom dagen?
Citera
2010-08-17, 23:26
Medlem
Fyra20s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hubler
Inte läst tråden, men är det dem som det var ett tv program om härom dagen?
Svar ja
Citera
2010-08-17, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyra20
Svar ja
tror det kommer på repris i natt me
Citera
2010-08-17, 23:39
Medlem
LiLWizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doctor-0xEF
vad står det på kepsen?

Came to Believe, har sett en likadan på riktigt
Citera
2010-08-18, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tirfing1
Bodde mycket irländska asfaltsläggare, såna här tattarfamiljer som reser runt, på campingen för några år sedan. Är det på denna camping som Sabina träffat en irländare och hängt med dom till Irland ?
det var nog inte så dumt tänkt. har för mig de stog nåt om nån asfaltchef eller nåt lite tidigare i tråden? kan ju hända han avancerat???
Citera
2010-08-18, 00:49
Medlem
KoettFaerss avatar
Helt sjukt hur brittisk lagstiftning fungerar. Påvisar ingen risk för samhället?
Två psykotiska personer, varav den ena mördare, ges minimala straff. Fick den minst skadade under fösta incidenten ens någon påföljd annat än dagen i fängelset?
Citera
2010-08-18, 00:57
Medlem
KoettFaerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av platyzma
Men tjena så loss dom är! Totalpsykos alltså. Skamligt att Svenska medborgare beter sig såhär, och för djävligt att hon mördade en hygglig engelsman som bara ville hjälpa till.

Kan för övrigt säga att Åby Camping är ett riktigt tattar-tillhåll, iaf efter sommarsäsongen.

En person som tillbringar sin sommar i en husvagn, är de facto, en tattare.

Horribelt beteende oavsett härkomst. Dock hade straffet förmodligen varit hårdare om de inte hade varit blonda och från Europa.
Citera
2010-08-18, 01:11
Medlem
konanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
"DIE TO BELIEVE" tycker jag att det ser ut som?
Tror också det:
http://img651.imageshack.us/img651/4465/223076282.jpg
Citera
2010-08-18, 01:12
Medlem
Indweller108s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soisju
det var nog inte så dumt tänkt. har för mig de stog nåt om nån asfaltchef eller nåt lite tidigare i tråden? kan ju hända han avancerat???

Tjejerna har kanske extraknäckat som asfaltläggare tidigare. Kanske träffade hon sin Irlänske "knöl" i samband med jobbet.
Sabina (hette hon väl) var ju stark som en bison-oxe och såg kaxig ut som f-n när dom skulle fånga in henne. Såg ut som hon väntade på att få utdela en högersving!
Citera
2010-08-18, 01:13
Medlem
KoettFaerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indweller108
Tjejerna har kanske extraknäckat som asfaltläggare tidigare. Kanske träffade hon sin Irlänske "knöl" i samband med jobbet.
Sabina (hette hon väl) var ju stark som en bison-oxe och såg kaxig ut som f-n när dom skulle fånga in henne. Såg ut som hon väntade på att få utdela en högersving!

Kan det bero på att hon var psykotisk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in