2010-08-17, 19:44
Medlem
rockandrollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chiefrebelangel
Aha, vad blir det då - "See to believe"? Inte så spännande.

Är det mitt fel? klart vi feltolkar det så det blir nåt mer spännande

suicide to believe? duger det?
Citera
2010-08-17, 19:59
Medlem
oskar886810s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cherrykill
Tack för länken, intressant läsning med flera människor som känner till dessa tvillingar. Den där Simon Eriksson som går in och försvarar systrarna... nån i det forumet skrev att han måste vara Sabinas unge och nån annan skrev nyss att det var hennes bror, en person som redan nämnts i den här tråden men jag fångade aldrig upp vad det handlade om. Han säger iallafall att de är väldigt atletiska och har alltid sportat (något som också nämnts tidigare i tråden vill jag minnas) och att de inte alls är uppväxta i någon pundarfamilj. Åh, jag vill veta allt om detta fall. Tycker det är fascinerande.

ja det vore kul att veta om de kommer från nån pundar familj eller inte.
nån som vet?
Citera
2010-08-17, 20:23
Medlem
ttamizs avatar
Citat:
Vet inte om mitt Google Earth fick fnatt, men när jag knappar in den där adressen får jag upp ett nästan manorliknande villa, typ nästan ett slott med en massa flygelbyggnader och dylikt.

Kolla här http://<br /> http://maps.google.se...ed=0CBYQ8gEwAA

... men jag googlade vidare, och det är kanske troligare nåt sånt här

http://www.google.se/images?q=Colleg...N&hl=sv&tab=wi

Jo fick lite samma känsla. Kan det var den Irländske Asfaltsläggarcehfen som hon var/är gift med?
Citera
2010-08-17, 20:28
Medlem
ttamizs avatar
Med tanke på att FB har drygt 428 000 medlemmar så borde det finnas en hel bunt som gick på gymnasiet i Torsby runt 83/84 som borde vara 1) online och medlemmar 2) kunna addera lite info.

Vi har ett glapp mellan 1984 och 2008 som måste krympas!

Ni som missat - se eller spela in reprisen 00:20 eller 00:40 på TV4 - finns inte på TV4 - play.
Citera
2010-08-17, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fioehlbaerth
Mycket zigenska drag har hon Sabine, så det är nog en liten tattarjänta.

http://yfrog.com/5csabinaerikssonp

Liknar förresten en tattare jag känner, fast det är en karl.
Inte alls sällsynt att såna förvandlas till hulkar vid feltriggning.
Självdestruktivt beteende förekommer oftare än medel.

Precis det första jag tänkte när jag såg bilden. Hon måste komma från tattarsläkt.
Citera
2010-08-17, 20:39
Medlem
ttamizs avatar
Hur som helst jag har "freakat" på denna story och kommer att jobba hårt på att vi får fram "storyn" bakom dessa två.

Själv körde jag fram till Åby Camping för ett par månader sedan eftersom jag hade 10 min över innan ett möte. Campingen såg välordnad ut efter att ha slagit en lov in på området. Där har tydligen alltjämt Ursula sin adress.

Jag tror att lösningen på gåtan går via Åby Camping - vårt enda halmstrå förutom att ta emot Sabina när hon vandrar ut från kvinnofängelset i UK om ett halvår.

Föreståndaren på Åby Camping måste veta något !
Citera
2010-08-17, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ttamiz
Med tanke på att FB har drygt 428 000 medlemmar så borde det finnas en hel bunt som gick på gymnasiet i Torsby runt 83/84 som borde vara 1) online och medlemmar 2) kunna addera lite info.

Vi har ett glapp mellan 1984 och 2008 som måste krympas!

Ni som missat - se eller spela in reprisen 00:20 eller 00:40 på TV4 - finns inte på TV4 - play.

Håller med dig. Måste finnas en hel del som har något att tillföra.
Kan möjligen få tag i ytterliggare en bild från 84/85 om de fullföljde andra året... så kanske vi får en bild på Ursula.
Citera
2010-08-17, 21:01
Medlem
ttamizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigstock
Håller med dig. Måste finnas en hel del som har något att tillföra.
Kan möjligen få tag i ytterliggare en bild från 84/85 om de fullföljde andra året... så kanske vi får en bild på Ursula.

Jobba på det. Har Jonny albumet kvar från 84/85
Citera
2010-08-17, 21:03
Medlem
Citat:
Jobba på det. Har Jonny albumet kvar från 84/85

Det jag ska undersöka imorgon
Citera
2010-08-17, 21:25
Medlem
1) det här är det sjukaste jag sett på länge, i klass med north hollywood shootout.
2) sanslösa individer till att tåla stryk
3) inga droger är förbryllande
4) varför fanns det flera mobiltelefoner och vad fanns i datorn som de bar med sig?
5) Bigstock ska ha bra med cred för att leta fram bilder på systern och för att ha gjort bra med maskera de övriga individerna på bilden.
6) För jävligt att de var värmlänningar och ännu jobbigare att de var härifrån.
7) Hoppas vi kan få veta mer snart.
Citera
2010-08-17, 21:32
Medlem
jamssons avatar
Citat:
Hur som helst jag har "freakat" på denna story och kommer att jobba hårt på att vi får fram "storyn" bakom dessa två.

Själv körde jag fram till Åby Camping för ett par månader sedan eftersom jag hade 10 min över innan ett möte. Campingen såg välordnad ut efter att ha slagit en lov in på området. Där har tydligen alltjämt Ursula sin adress.

Jag tror att lösningen på gåtan går via Åby Camping - vårt enda halmstrå förutom att ta emot Sabina när hon vandrar ut från kvinnofängelset i UK om ett halvår.

Föreståndaren på Åby Camping måste veta något !

Det framgår ju ganska tidigt i tråden, där skriver ett flertal personer som gått i skolan med dom mm. Bara att läsa på.

M.V.H.
jamsson.
Citera
2010-08-17, 21:36
Medlem
jamssons avatar
Citat:
Aha, vad blir det då - "See to believe"? Inte så spännande.

Wysiwyg?

M.V.H.
jamsson.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in