Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-11-28, 00:53
  #529
Avstängd
DanielNinoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celeron
Att det var något sådant (mental sjukdom) med i detta är ju inte förvånande med tanke på deras milt sagt udda beteende på filmbilderna.

Den andra systern är väl hemma i Sverige nu och bor i en husvagn någonstans i Göteborg har jag för mig att jag läst.

Detta väcker också några frågor.

Var det även något annat än mental sjukdom "inblandat" ?

Är det bara den ena, nu morddömda systern, som har denna sjukdom/störning ?

Någon som har en aning om vad detta kan vara ?

Shit! Jag tror jag vet vem det är om hon har bott i husvagn i gbg... De är ett släkte av tattare, de finns många brorsor och kusiner av dessa, och mig veterligen så är alla mer eller mindre mentalt störda och nedpundade på tjack och alkohol... Bodde på meros.
__________________
Senast redigerad av DanielNinoa 2009-11-28 kl. 01:06.
Citera
2009-11-28, 01:16
  #530
Medlem
Celerons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanielNinoa
Shit! Jag tror jag vet vem det är om hon har bott i husvagn i gbg... De är ett släkte av tattare, de finns många brorsor och kusiner av dessa, och mig veterligen så är alla mer eller mindre mentalt störda och nedpundade på tjack och alkohol... Bodde på meros.

Försöker du slå världsrekord i antal egna inlägg i rad ?.

Nåväl, systern till den mördande Sabina (tvillingsyster) heter Ursula Eriksson.
Citera
2009-11-28, 01:27
  #531
Avstängd
DanielNinoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celeron
Försöker du slå världsrekord i antal egna inlägg i rad ?.

Nåväl, systern till den mördande Sabina (tvillingsyster) heter Ursula Eriksson.

Ja, det försöker jag. Jag hittade det sen, vad hon heter.
Citera
2009-11-28, 01:31
  #532
Medlem
Andrechawlas avatar
Därför svenskar har så dåligt rykte.
Citera
2009-11-28, 01:37
  #533
Avstängd
DanielNinoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andrechawla
Därför svenskar har så dåligt rykte.

Angående vadå?
Citera
2009-11-28, 02:23
  #534
Medlem
Celerons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanielNinoa
Ja, det försöker jag. Jag hittade det sen, vad hon heter.

Visste du vem det var då efter att du tagit reda på namnet ??
Citera
2009-11-28, 03:14
  #535
Avstängd
DanielNinoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celeron
Visste du vem det var då efter att du tagit reda på namnet ??


Misstänkte några stycken, särskilt en som är pundig som fan, som bodde på Meros, hon hängde med de andra "eriksson" folket... Var ihop med någon av dem, eller så var hon syster till dem. Kommer inte ihåg. Men hon var som sagt lik den bilden på den ena systern. Så får jag se den andre så kan jag berätta en del... men det låter som om de kanske inte har bott där...
Citera
2009-11-28, 06:36
  #536
Medlem
SzkandaLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanielNinoa
Om detta är sant, att de dessutom föddes siamesiska, ja, då är detta ännu galnare... Alltså, va fan? Detta är en svart komedi, en film. Driver nån med oss?

Haha! Jag veeet! Det hela är ju så sjukt.
Deras mamma ska vara en galen idiot som lät ungarna göra precis vad dom ville sedan dom var små. Inga regler och med en idiot till förebild. Dom är väldigt kända i sunne (gräsmark ska vara en förort till sunne) och hittade på jävulskap redan som småungar. Ungarna satt fast ansikte mot rygg vid födelsen. Behövs det mer story för en "bra" B-film?
Citera
2009-11-28, 07:12
  #537
Avstängd
DanielNinoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SzkandaL
Haha! Jag veeet! Det hela är ju så sjukt.
Deras mamma ska vara en galen idiot som lät ungarna göra precis vad dom ville sedan dom var små. Inga regler och med en idiot till förebild. Dom är väldigt kända i sunne (gräsmark ska vara en förort till sunne) och hittade på jävulskap redan som småungar. Ungarna satt fast ansikte mot rygg vid födelsen. Behövs det mer story för en "bra" B-film?

Det skulle kunna bli en helskön indi-rulle... ja. Svart komedi. tänk dig scenen när hon går längs vägen och slår sig med hammare i ansiktet, sedan hoppar från bron... Sen sluttexten...

Filmen om deras bisarra liv... Skulle bli klart sevärd. Ja.
Citera
2009-11-28, 07:54
  #538
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Satt inte den enas näsa fast i den andras rygg vid födseln? Så gick snacket i Västvärmland på 70-talet i alla fall.

Hur fan kan näsan sitta fast i den andres rygg?? Siamesiska tvillingar skapas väl av att moderns ägg inte har delats som det skall under graviditeten? Då borde de väl rimligtvis sitta ihop näsa mot näsa......men vad vet jag....
Citera
2009-11-28, 08:12
  #539
Medlem
babianpungens avatar
Fot mot panna

Jag såg ett tvillingpar en gång där foten satt fast i pannan på den andra
Citera
2009-11-28, 08:59
  #540
Avstängd
DanielNinoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yabbis111
Hur fan kan näsan sitta fast i den andres rygg?? Siamesiska tvillingar skapas väl av att moderns ägg inte har delats som det skall under graviditeten? Då borde de väl rimligtvis sitta ihop näsa mot näsa......men vad vet jag....

De kan sitta ihop i vilken kombination som helst. Näsan i ryggen. Ja jävlar...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback