Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-08-17, 02:10
  #649
Medlem
drdracula141s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjalmarsson24
Två tidigare okända och ostraffade svenskor dyker upp gående mitt på en motorväg mot London. Polis tillkallas för att få bort dem. Svenskorna som troligen lider av tillfäliga alvarliga psykiska störningar tror poliserna är våldtäcktsmän eller dylikt och kastar sig framför en lastbil respektive bil. Båda överlever mirakulöst och hon som blev kraschad av en bil i 100km/h är snart uppe på benen och slår ner en polis och springer ut på vägen igen. Krävs 6st poliser för att få ner henne.

Syster 1 åker in på sjukhus i 7veckor, syster 2 är ute efter 3 dagar och mördar då en man som gett henne tillfälligt husrum. Går sen ut på vägen och slår sig själv i huvet med en hammare. En kille lyckas ta hammaren innan hon slått in skallen på sig själv och istället kastar hon sig från en 15 meter hög bro och överlever igen mirakulöst.

Döms sedan till endast 5års fängelse vilket kortas ner till 3,5år? Så snart kanske hon återvänder till Sverige och så har vi världens sjukaste tviling par lösa i Göteborg.

Se upp!
Nu så bor ena tvillingen i USA så det blir en sjuk tvilling. Jag skrev ju rätt tidigt att jag trodde dom led ut av någon psykos och jag hade rätt.
Citera
2010-08-17, 02:20
  #650
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drdracula141
Nu så bor ena tvillingen i USA så det blir en sjuk tvilling. Jag skrev ju rätt tidigt att jag trodde dom led ut av någon psykos och jag hade rätt.

Mjo enligt programet bodde hon i USA både före och efter UK incidenten, men andra i denna tråd säger att hon bodde på camping nere i Göteborg, så vet inte om det är klart vart hon bor just nu?
Citera
2010-08-17, 06:40
  #651
Medlem
egots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indweller108
Nånting som framkommer i reportaget är att systrarna är enäggstvillingar. Vet inte om det är något man forskat på eller om det finns några vetenskapliga belägg, men "enäggare" brukar själva påstå att dom har en speciell relation till det andra tvillingsyskonet.
Vissa klarar inte av att vara separerade från varandra, den ene vet vad den andra tänker eller känner etc. Verkar som om naturen tagit fram två individer som delvis agerar och känner som en individ
(typ Knatte, Fnatte och Tjatte som säger en mening var vid konversation).

Men i såna fall borde Sabina ha kännt vad Ursula råkade ut för när hon rammades av långtradaren.
Men enligt polisen ställde hon inte en enda fråga om sin syster på polisstationen. Hon undvek istället ämnet. Detta är jävligt skumt!

näs(t)an siameser, kanske, inavel?

då brodern verkar likadan funtad, enligt tidningsintervjuer tidigare återgivna i tråden?

https://www.flashback.org/sp13047871

https://www.flashback.org/sp13048103
Citera
2010-08-17, 08:01
  #652
Medlem
ttamizs avatar
Detta är en mycket extrem och konstig historia från början till slut. I princip varje händelse från början till slut är ju helt sjuk.

1. Har myndigheterna i USA koll på Ursula?
2. Kommer Sabina släppas ut på gatan i England om ett halvår?
3. Är de svenska medborgare?
4. Är Sabina gift med Irländsk Asfaltsläggare (läs Zigenare / Tattare) ? (de har ju hängt på svenska campingar emellanår och det gör ju asfaltarna)
5. Har deras DNA kollats mot syaffärsmordet i Göteborg?
6. Har Ingvar Oldsberg kontaktat dem för att få med dem i 2011-års upplaga av "Här är ditt liv"?
7. Vad gör Ursula i USA?
8. Har de syskon i Sverige?
9. Vem besökte Ursula i Sverige efter motorvägslöpningen eller vart bodde hon?

Frågorna är ju hur många som helst!
Citera
2010-08-17, 08:54
  #653
Medlem
Raouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjalmarsson24
Mjo enligt programet bodde hon i USA både före och efter UK incidenten, men andra i denna tråd säger att hon bodde på camping nere i Göteborg, så vet inte om det är klart vart hon bor just nu?
Enligt Ratsit finns en Ursula Eriksson, 1967-11-03, skriven på Åby Camping i Mölndal as we speak.
Vart människan verkligen befinner sig i skrivande stund vågar jag däremot inte sia om
Citera
2010-08-17, 08:57
  #654
Medlem
fiskMQSs avatar
Snacka om skruvade. Det slutar nog i en madrasserad cell för båda två.
Citera
2010-08-17, 09:21
  #655
Medlem
Rodettos avatar
Liten mängd info

Förhållandevis liten mängd info har framkommit om dessa tvillingar. Märkligt.
Nästan det enda vi vet, är ju det man får reda på i dokumentären. ..
Citera
2010-08-17, 09:55
  #656
Medlem
Storsejs avatar
Torrent länk:

http://fenopy.com/torrent/Madness+In...FTP/NjEwMjQwMQ

Jobbigt sjuka brudar! Såna här borde ju fan inte få gå lösa. Släng dom åt grisarna!
Citera
2010-08-17, 10:02
  #657
Medlem
rockandrollas avatar
Hur grundliga tester måste man genomföra för att se om de fått
i sig t ex änglatrumpet?
Citera
2010-08-17, 10:18
  #658
Medlem
Med tanke på att hon gick ut och mördade en man 3dagar efter trafik incidenten, så kan man nog utesluta att de var drog påverkade. Möjligen då att deras psykoser sattes igång av att de drogat tidigare innan det hela inträffade.
Citera
2010-08-17, 10:47
  #659
Medlem
Klassisks avatar
Typiskt tv4 att inte ha dokumentären på play. Torrentlänken går inte så värst snabbt att damma hem.
Citera
2010-08-17, 10:56
  #660
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klassisk
Typiskt tv4 att inte ha dokumentären på play. Torrentlänken går inte så värst snabbt att damma hem.


Testa denna

http://fenopy.com/torrent/Madness+In...FTP/NjA5NzY3MA
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback