• 1
  • 2
2008-09-01, 16:52
Medlem
Cryxs avatar
Några av er vet säkert om det redan, andra inte. Lyssnar ni på bandet Tool (låten Faaip De Oiad) så kommer ni säkert känna igen klippet ni ska få höra. Det är alltså en snubbe som ringer in till Art Bell (en radiohost som har hand om paranormala incidenter http://en.wikipedia.org/wiki/Art_Bell). Under denna show (11 September 1997) handlar hans program om Area 51, där han låter personer ringa in och snacka om antingen hemligheter eller fakta om Area 51.

"Several callers claimed to work at Area 51, but the bizarre highlight of the night came when a seemingly distraught and terrified man claimed to be a former Area 51 employee recently discharged for "medical" reasons."

Snubben som ringer in hävdar alltså att han jobbar för Area 51 och låter väldigt uppspelt och chockad. Ska inte spoila för mycket, ni kan få lyssna själv:

http://www.youtube.com/watch?v=oda2qm0We8E

Mina kommentarer:

Citera
2008-09-01, 17:13
Bannlyst
... bra skådespelare, om inte annat.
Citera
2008-09-01, 18:15
Medlem
Fantaas avatar
Väldigt svårt att fejka en såndär röst, får hoppas att detta inte är sant!
Citera
2008-09-01, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fantaa
Väldigt svårt att fejka en såndär röst, får hoppas att detta inte är sant!

Han som ringde trodde nog på de han sa. Så rösten va nog inte fejkad.
Citera
2008-09-01, 21:01
Medlem
><((((°>s avatar
om man ser på det rent logiskt, om det skulle finnas aliens, och dom på nåt sätt tagit sig hit så skulle dom med lätthet kunna infiltera vad fan som helst, coh det ligger nog i alla regeringars bästa att inte avslöja förekomsten av dessa, pga av masspanik och hysteri.
Citera
2008-09-01, 21:46
Medlem
Nate Blacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ><((((°>
om man ser på det rent logiskt, om det skulle finnas aliens, och dom på nåt sätt tagit sig hit så skulle dom med lätthet kunna infiltera vad fan som helst, coh det ligger nog i alla regeringars bästa att inte avslöja förekomsten av dessa, pga av masspanik och hysteri.
Håller inte med om det sista. Det finns liksom två alternativ angående potentiella utomjordingar:

1. De är fredliga.
2. Vi ligger i krig med dem.

Ifall 1 stämmer, så har vi inget att frukta, alltså ingen anledning att hålla det hemligt. Personligen hade jag ej varit rädd utan välkomnat dem med öppna armar.

Och om 2an stämmer så tjänar vi inget på att hemlighålla ett verkligt hot. Om de är fientliga behöver vi en stark krigsmaskin. Du får liksom inga soldater om ingen är medveten om att det finns ett hot. Och om fientliga aliens fanns så hade NWO säkert sagt det, för att skrämma oss och inskränka på våra friheter med aliens som orsak. Detta förutsatt att NWO och aliens finns då.
Citera
2008-09-01, 22:17
Medlem
dr_strangeloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nate Black
Håller inte med om det sista. Det finns liksom två alternativ angående potentiella utomjordingar:

1. De är fredliga.

Ifall 1 stämmer, så har vi inget att frukta, alltså ingen anledning att hålla det hemligt. Personligen hade jag ej varit rädd utan välkomnat dem med öppna armar.

Och om 2an stämmer så tjänar vi inget på att hemlighålla ett verkligt hot. Om de är fientliga behöver vi en stark krigsmaskin. Du får liksom inga soldater om ingen är medveten om att det finns ett hot. Och om fientliga aliens fanns så hade NWO säkert sagt det, för att skrämma oss och inskränka på våra friheter med aliens som orsak. Detta förutsatt att NWO och aliens finns då.

Om vi nu leker med tanken att det finns fredliga utomjordingar här på vår planet kan det ju också vara så att de än så länge inte vill göra sin existens allmänt känd men samtidigt vill veta mer om oss. Kanske vill de att vi ska ha uppnått en viss nivå av teknisk kunnande innan kontakt sker, eller något sånt.
Citera
2008-09-01, 22:42
Medlem
mirrebosnas avatar
Ja, vad ska man säga.
Tror själv att om "The Goverment" är så mäktiga och kan ta kål på vem som helst, så bör de kunna ta bort ett videoklipp från youtube.....om det han som grät är sant.

http://uk.youtube.com/watch?v=ryY3ri...eature=related
Annat klipp som de spelat bakåt och fått fram information om area 51.
Senast redigerad av mirrebosna 2008-09-01 kl. 22:45.
Citera
2008-09-01, 23:08
Medlem
><((((°>s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nate Black

1. De är fredliga.

eller så kan det finnas både fredliga och fientliga.

men tänk dig det här då, att dom är halvfredliga dvs dom dödar inte människor så fort dom får de dom, utan väljer istället att använda sin tech till att skapa sig ett mänskligt yttre (el ev ta över kroppar), och försöka infiltrera och bryta ner våra krigsmakter/nationer/vapensystem och personal/operatörer till dessa inifrån för att eliminera hotet mot dom när/om dom invaderar fullskaligt (eller vilken annan anledning du nu vill), säg nu att våra regeringar vet om att detta är i full aktion as we speak, vad ska dom då göra, man vet ju inte vem som är "människa" längre.

ja jag spannbara vidare på han som ringde in men du fattar scenariot.

personligen tror jag om någon har förmågan att ta sig hit, för hit/här är jävligt långt borta från allt annat, så har man antingen 1 jävligt avancerad tech pga den enorma tiden det tar att komma hit, el 2 ännu värre tech som gör att det inte tar nån tid alls, för du ska veta det, att bara ta sig hit är en enorm jävla prestation hur man än ser det, att "hitta en nål i en höstack" lär vara flera miljarder gånger mer troligt och lätt än att välja ett solsystem på måfå, kanske i en annan galax, och sen avgöra att här finns det liv, och sen ta sig hit inom en miljard år. och har dom den teknologin så kan vi nog glömma att avslöja deras förehavanden/förekomst här om man säger så..

perspektiv.. gentlemen

men men personligen tror jag inte på aliens förren jag själv hugger huvudet av en och det kommer icke rött blod ut kroppen/personligen skjuter ner ett ufo och sliter ut föraren för att sen ta kol på helvetet och utom allt rimligt tvivel konstatera att detta är inte en människa. videos och sånt skit biter inte på mig, jag behöver se och döda skiten själv om jag ska tro.
Senast redigerad av ><((((°> 2008-09-01 kl. 23:11.
Citera
2008-09-01, 23:48
Bannlyst
Någon som kan ladda upp klippet på någon annan sajt än youtube? Vill gärna höra det men kan tyvärr inte se YT-filmer
Citera
2008-09-02, 22:33
Medlem
><((((°>s avatar
fan jag tyckte vi hade en bra diskussion här, vart tog ni vägen?
Citera
2008-09-02, 22:47
Medlem
Cryxs avatar
Tjaa, fast det är väl som man sagt, det har ju fortfarande inte hänt någonting med Jorden alien-mässigt. Men vad vet man. Som du sa med deras teknologier så har man ju ingen aning vad man har att vänta. Tänk om Barrack Obama är en förklädd utomjording, eller var en människa men övertagen och klonad. Det kanske är början på invasionen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in