2008-10-06, 19:39
Medlem
Jag sitter p en TOSHIBA-L40 laptop, den beter sig underligt, den lser, eller fryser sig ganska ofta, helst nr jag har utorrent igng, men ven ibland utan utorrent, dremot om jag har utorrent igng och samtidigt streamar till xboxen s lser den sig alldrig,men om jag lmnar datorn "ifred" med utorrent p s lser den sig ofta..:/ Kr just nu Win Xp, men har ven provat med vista utan framgng. tacksam fr hjlp.
Citera
2008-10-06, 20:44
Medlem
luddekluddes avatar
troligtvis r problemet orsakat av verhettning, str datorn bra ventilerad?
Citera
2008-10-06, 21:43
Medlem
jamesbondes avatar
Hade samma problem med en ACER laptop. Blste ren den med tryckluft - nu funkar den felfritt.
Citera
2008-10-06, 22:05
Medlem
Jag har den p soffbordet, vet inte hur varmt det kan vara men den knns varm. men lustigt att den inte "dr" nr jag anvnder den..
Citera
2008-10-06, 22:42
Medlem
Uppstr problemet nr du frsker logga in din anvndare igen? Dvs, fr du upp inloggningsskrmen eller dylikt?

Har tyvrr ingen lsning mer n omstart i nulget.
Citera
2008-10-07, 00:18
Medlem
Nej den bara lser sig, man kan inte rra muspekaren eller nnting, lustigt som bara fan r det.
Citera
2008-10-07, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamesbonde
Hade samma problem med en ACER laptop. Blste ren den med tryckluft - nu funkar den felfritt.
Hur gick du tillvga fr att genomfra detta? Vad fr utrustning? Skruvade du isr datorn eller krde du bara i ventilationshlen?
Citera
2008-10-07, 06:48
Medlem
Hller p att bli galen p detta lilla men nd s stora problem..
Citera
2008-10-07, 14:24
Medlem
jamesbondes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burkm4t
Hur gick du tillvga fr att genomfra detta? Vad fr utrustning? Skruvade du isr datorn eller krde du bara i ventilationshlen?

Blste med vanligt tryckluftsmunstycke genom ventilationsgallerna - anvnd dock inte FR hgt tryck.
Du kommer att frvnas av dammmolnen (3M!!) Eller stavas det dammolnen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in