2008-10-06, 14:21
Medlem
MothmanBudss avatar
Tjenna, jag har haft min lappe nu i 2 mnader kanske. Det r en ASUS M51S med T8300 processor med 2,4 Ghz Intel Core 2 Duo och 3 GB Ram sen sitter ett nVidia Geforce 9500m KS i den ocks.. Kr p 32 bitars Windows. Installerade FIFA 09 fr ngra dagar sen och gibbar p medelgrafik och det har inte varit ngra problem. Men nu helt pltsligt har det brjat lagga som fan och nr jag stter ner p lgsta blir det ingen skillnad. Scannat datorn frn virus men ingenting, startat om datorn ett par gnger men inte ett skit hnder. Kan ocks tillgga tex inte kan packa upp en film samtidigt som jag kollar p en annan p datorn. Laggar s int helvete d och det tycker jag att en ny dator borde klara av nr jag satt p min gamla singlecore dell och packade filmer och spelade musik och kollade film samtidigt utan ngra som helst problem. Ngon som vet ngot jag kan gra eller varit med om ngot liknande ?
Citera
2008-10-06, 14:27
Medlem
carbsons avatar
gr en systemterstllning till en punkt d du inte hade detta problem
Citera
2008-10-06, 15:29
Medlem
MothmanBudss avatar
ja men jag har inga terstllningspunkter :S Pallar verkligne inte installera om skiten igen.
Citera
2008-10-06, 15:34
Medlem
carbsons avatar
skert? det brukar lggas till en terstllningspunkt nr man installerar program eller uppdateringar
Citera
2008-10-06, 15:39
Medlem
Fina Herrns avatar
Hos mig ligger den p c:->program->systemverktyg->systemterstllning.
Dr finns en mnadsvis kalender som visar dagar med mjliga terstllningspunkter i fet stil. Jag har en mjlig terstllningspunkt var 3:e dag, kommer dock inte ihg om det r jag sjlv som, en gng i tiden, schemalagt datorn att skapa dessa punkter kontinuerligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in