2008-11-04, 18:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av arbee
För då visste de inte vem/vilka det var.

Har redan svarat på inlägget du citerade men för att svara på ditt försök till provokation.

Har följt Ibisevic misslyckanden sedan hans övergång till PSG 2004 och Salihovic efter en U21-match för ett par år sedan.
Citera
2008-11-04, 18:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pjanic
Har redan svarat på inlägget du citerade men för att svara på ditt försök till provokation.

Har följt Ibisevic misslyckanden sedan hans övergång till PSG 2004 och Salihovic efter en U21-match för ett par år sedan.

Han menade laget, och inte dussinspelarna ofc.
Citera
2008-11-04, 18:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kbomb
Inte länge till

Förmodligen inte då det verkar som både Ibisevic och Salihovic lämnar klubben efter säsongen.
Citera
2008-11-04, 18:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pjanic
Förmodligen inte då det verkar som både Ibisevic och Salihovic lämnar klubben efter säsongen.

Nja, att Manchester United har haft talangscouter på plats en gång betyder inte så mycket kan jag inte tänka mig. Men att de är intresserade är ett faktum, för tidigt att säga något då spelare som dessa två kan dominera i början av säsongerna men helt plötsligt gå neråt i mitten av säsongen. 12 omgångar har spelats om jag minns rätt?
Citera
2008-11-04, 18:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kbomb
Nja, att Manchester United har haft talangscouter på plats en gång betyder inte så mycket kan jag inte tänka mig. Men att de är intresserade är ett faktum, för tidigt att säga något då spelare som dessa två kan dominera i början av säsongerna men helt plötsligt gå neråt i mitten av säsongen. 12 omgångar har spelats om jag minns rätt?

Tror inte heller att ett lag som United köper dem men något mittenlag i Bundesliga blir det tror jag om Hoffenheim skulle floppa nu

Det bästa för de 2 vore ju naturligtvis, om Hoffenhaim kan behålla alla sina spelare, att stanna i byhålan.

EDIT: 11 omgångar var det.
Senast redigerad av Pjanic 2008-11-04 kl. 18:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in