Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Du kan inte ens stava till Hoffenheim men ändå ska du försvara dom intill döden bara för att 2 bosniska spelare är i klubben.
Sluta dra in min nationalitet i din sjuka nationalistfantasivärld. Jag håller inte på klubbar bara för att jag har landsmän i klubben. Skulle aldrig i helvete få för mig att göra sådana saker för CFC tex har inget med det att göra utan det handlar om klubben,färger och allt som händer runt omkring...
Jag skriver rätt så fort och ibland stavar jag lite fel ja
Hehe nej jag skulle inte försvara Hoffenh
eim intill döden.
Naturligtvis är det roligare och följa ett lag när kommentatorn gormar"If you are a Bosnian you gotta love this team" jag erkänner
Samtidigt i Wolfsburg spelar det ett par bosnier, men inte fan bryr jag mig om Wolfsburg.
Att vissa supportrar till olika BL lag hatar Hoffenh
eim vet jag om, men de hatar även alla andra lag i BL och för trettiosjunde gången det är inget ovanligt att fans hånar, jävlas osv med motståndarlaget.
Men ni försöker måla ut som om klubben är det mest hatade i Tyskland just nu, det stämmer helt enkelt inte. Varför ni blåljuger här dag in och dag ut för det gör ni! Bör ni fråga er själva
Jag skulle inte ha stört mig om du och dina kumpaner skrev 1-2 inlägg där ni skriver skit om Hoff men nu har ni bajsat ur er över 20 kommentarer var där ni blåljuger.
Det är sånt som får mig och tro att det ligger ngt annat bakom erat skitsnack.
Att de flesta vanliga normala, sunda, fotbollsintresserade tyskar ser väldigt positivt på Hoff"s framfart kan inte ni förneka.
Går det att skapa idag ett bra lag utan pengar?
Sen att kalla lagets framgångar för tur när de vinner flesta matcher överlägset är också ren och skär önsketänkande.
Va lite objektiva det är allt jag kräver