• 1
  • 2
2008-10-10, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mysen
Vänta nu. Åkte du till artemis och endast knullade en tjej i två ggr 30 min?

Jag åkte till Berlin, enbart för att besöka Artemis, och eftersom tiden sprang iväg för mig så blev det bara två tjejer med 30min med varje. Så det blev ju helt klart lite dyrt, men lätt värt det. Nästa gång tänker jag förvalta tiden bättre.
Citera
2008-10-11, 00:01
Medlem
Surfingbird_swes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foxhawke
Jag åkte till Berlin, enbart för att besöka Artemis, och eftersom tiden sprang iväg för mig så blev det bara två tjejer med 30min med varje. Så det blev ju helt klart lite dyrt, men lätt värt det. Nästa gång tänker jag förvalta tiden bättre.

Det är väl inte dyrt..... om du besöker Candy Club i Stockholm får du betala nästan 1500 spänn, inklusive entré, för att få se en tjej naken samtidigt som du tillfredsställer dig själv . På Artemis får du entré och ren sex i en timma för samma pengar.
Citera
2008-10-13, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Surfingbird_swe
Det är väl inte dyrt..... om du besöker Candy Club i Stockholm får du betala nästan 1500 spänn, inklusive entré, för att få se en tjej naken samtidigt som du tillfredsställer dig själv . På Artemis får du entré och ren sex i en timma för samma pengar.

Nej, just pengarna jag lade ut på Artemis var långt ifrån vad jag skulle kalla för dyrt. Men eftersom det var enda ändamålet med resan så blev det ju lite andra utlägg. Hotell, broavgift, färja, bensin och lite annat smått o gott. Hade blivit billigare att stanna i Köpenhamn, men som sagt, det var lätt värt det.
Citera
2008-10-13, 12:11
Medlem
Surfingbird_swes avatar
Citat:
Nej, just pengarna jag lade ut på Artemis var långt ifrån vad jag skulle kalla för dyrt. Men eftersom det var enda ändamålet med resan så blev det ju lite andra utlägg. Hotell, broavgift, färja, bensin och lite annat smått o gott. Hade blivit billigare att stanna i Köpenhamn, men som sagt, det var lätt värt det.

Men man kan ju passa på att köpa med sig några backar öl hem, så får man ytterligare lite bidrag till kostnaden.
Citera
2008-10-14, 00:26
Medlem
Jackthehammers avatar
Citat:
Hade blivit billigare att stanna i Köpenhamn, men som sagt, det var lätt värt det.

Men i Köpenhamn finns det inte tio-poängare att knulla för dom pengarna. Jag bor själv i Köpenhamn så jag är väl insatt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in