Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-10-05, 22:52
  #1
Medlem
Ganska nyss hemkomen ifrån en helgresa till Berlin för att äntligen besöka Artemis. Har velat besöka det här stället ända sedan jag läste om det för första gången.

Efter en oväntat lång resdag (missade precis färjan och fick vänta två timmar på nästa. *suck*) checkade jag in på ett riktigt schysst hotell i utkanten av Berlin, inte det billigaste, men ett stort (33kvadrat tror jag det stod i någon beskrivning) och lyxigt rum hade jag nu iallafall. Sedan begav jag mig Artemis. Stället är ju nästan larvigt enkelt att hitta, deras stora neonskylt är väldigt synlig från motorvägen.

När jag väl svängt av motorvägen och hittat över på andra sidan slås jag av att deras parkering är smockfull. Här står bilar både dubbel och trippelparkerade och taxibilarna köar långt ut på gatan. Blev orolig jag skulle behöva börja leta något annat ställe att stå på. Efter att ett par taxibilar hämtat eller lämnat av och backat ut på gatan igen lyckas jag tränga mig in längre in på parkeringen och hittar lyckligtvis en plats allra längst in. Inser att jag troligen blir tvungen att stanna riktigt sent om jag vill komma ut igen ifall en enda bil till kommer inte för att parkera. Oavsett var den ställer sig.

Kliver in på Artemis, betalar mina 70€ och får ett badlakan (?), tjejerna i kassan verkade aningen ointresserade. När jag väl bytt om och insåg att badrockarna inte fanns i omklädningsrummet går jag tillbaka till receptionen och lyckas få mig en badrock. Följer sedan folkmassan och kliver in i den stora baren. Här inne är det fullt. Det kändes som jag klivit in på vilken vanlig nattklubb som helst en lördagskväll. Fanns knappt utrymme att gå på utan att pressa sig mellan två personer. Uppskattar att här är runt 100 pers i badrock och säkert 40+ tjejer.

Inte nog med att jag anlände runt 10 en lördagskväll, jag lyckades även pricka in Artemis födelsedagsfest! Det är sjukt mycket folk här, både män och kvinnor, och i stort sett alla tjejer hade iallafall underkläder på sig, någon i korsett, såg ett par i kroppsstrumpa och några i klänningar (dock inte den modell man skulle ha på sig till ett bröllop eller vanlig fest kanske ). Detta skulle säkert många se som något negativt, men jag störde mig inte så mycket på det. Allt eftersom kvällen fortskred så började allt fler av tjejerna gå runt topless.

Efter att ha tagit en varv runt stora baren och sett att de flesta tjejerna låg på sofforna med olika killar bestämde jag mig för att utforska resten av klubben (min efterfrågade runtvisning uteblev). Gick ner en våning och hittade poolen, bastun, den andra baren (som lyckligtvis inte var alls lika full och här var det rökfritt, till skillnad från den stora), gymet och en av biograferna. Enda stället jag aldrig hittade var där de serverar mat. Men jag var inte hungrig så jag letade inte så noga efter det heller.

Det som var tråkigt med att det var födelsedagsfest, utöver det faktum att där var mycket folk (många fler män än tjejer och alltid väntetid till rummen) var att många av tjejerna mest verkade vara där för att festa och verkade mindre intresserade av något annat. Det gjorde det lite småjobbigt i början när man var där för första gången, lite nervös och osäker på om man hade koll på de oskrivna reglerna. Bland fördelarna får man väl nämna att det var gott om table dances och vid ett par tillfällen dansade två riktigt snygga tjejer i "buren" och satte upp en riktigt show.

Jag tänker inte lista detaljer om vad jag gjorde där sen, men sammanfattningsvis så när jag gick därifrån runt klockan fem så var jag mycket nöjd med kvällen som blev mycket bättre när man blivit lite varm i kläderna. Nästa besök (vilket det kommer bli ett) kommer att bli dyrare dock.

Alla bör besöka en av de större FKK-klubbarna minst en gång i livet. Är en väldigt speciell upplevelse.

Avslutar med en fråga till er som varit där flera gången. Brukar man kunna kontakta Artemis och kolla om en viss tjej jobbar en angiven helg eller så? Träffade en där som jag absolut skulle vilja träffa igen nästa gång.
Citera
2008-10-06, 06:58
  #2
Medlem
miles392s avatar
Men detaljer nu! Trevligt inlägg annars, vore kul med lite mer aktivitet i den här forumdelen.
Citera
2008-10-06, 14:48
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miles392
Men detaljer nu! Trevligt inlägg annars, vore kul med lite mer aktivitet i den här forumdelen.

Håller med. Kan aldrig få nog av recensioner och berättelser =)
Citera
2008-10-06, 16:02
  #4
Medlem
Surfingbird_swes avatar
Jag besökte Artemis för första gången för någon månad sedan. jag var där en söndagkväll.

För att komma till restaurangen måste man passera rakt igenom själva "nattklubbsdelen".

Eftersom det var mitt första besök var jag noga med att berätta detta för alla tjejer som jag pratade med. Jag fick hela tiden hjälp och råd.

Alla tjejer som arbetar på Artemis jobbar för egen räkning. De får betala entreavgift som alla andra gäster, men sedan får de ta hand om alla pengar som de kan tjäna. De måste dock använda den fasta prislistan. Tjejerna avgör själva vad de vill ställa upp på. Detta betyder att om man inte är trevlig så blir man nobbad. Och kunder finns det gott om, även om jag inte uppfattade det som trångt i lokalen.

Jag tog kontakt med en snygg och trevlig tjej i baren. jag gjorde upp om en timme med henne. Först en halvtimme i lokalen, med bio och lite annat, och sedan en avslutande halvtimma i ett rum. Jag behövde inte betala i förväg, utan det gick bra att betala efteråt. Allt var bara jäkligt avspänt och naturligt.

I biosalongen var hennes händer och mun överallt, och då menar jag överallt. Det satt fler i salongen, som fick samma behandling av sina partners. Men jag tyckte inte att det var pinsamt på något sätt.
__________________
Senast redigerad av Surfingbird_swe 2008-10-06 kl. 16:04.
Citera
2008-10-06, 19:53
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1337leetman
Håller med. Kan aldrig få nog av recensioner och berättelser =)

Okej okej... Men det här kommer nog bli ganska långt, hoppas ni orkar läsa.

Första tjejen jag träffade var strax över 20 skulle jag tippa. Lite kortare med långt mörkt hår och ett par riktigt mysiga och fina bröst. Kom från Rumänien. Hon hängde vid dörren till stora baren (från trappan / omklädningsrummet sett) och pratade med de som passerade. Jag satt i en soffa i närheten och kollade ut över rummet, fortfarande aningen "chockad" över stället. Mer folk än väntat och massor av sexiga tjejer i alla smaker. När jag satt där frågade hon över kanten på soffan, på sådan där mysig östeuropeisk engelska "I come to you?". Min första tanke var de varning jag läst så mycket om kring de tjejer som hugger en i trappan och frågar "go room?" så jag avböjde för stunden.

Lite senare (ingen aning om hur länge, tappade koll på tiden ganska snabbt då jag inte hade klocka på mig och det finns inga synliga i lokalerna vad jag såg), då jag fortfarande satt kvar i samma soffa, kom hon tillbaka och satte sig brevid mig (hade hon satt sig närmare hade hon satt sig på mig ) och började småprata lite. Ganska snart hade hennes hand lagt sig på familjejuvelerna och börjat smeka lite då hon frågade om jag inte var sugen på lite skoj. Vid det laget, precis som andra berättat om här, så är det betydligt svårare att säga nej.

Hon undrade om vi skulle ta en av sofforna med en form av "gardintält" runt som fanns i baren. Det var jag dock inte särskilt sugen på och föreslog ett rum istället. När vi väl kom upp en våning insåg jag varför hon föreslog en soffa då där redan stod en 4-5 par och väntade på ett rum. Vi satte oss i trappan och kelades lite i väntan på ett rum (5-10minuter skulle jag gissa det tog) och när vi gick mot rummet var kom det precis 3 par till. Ganska tjockt med folk alltså.

Väl inne på rummet var det bara o klä av sig och sätta sig på sängkanten, hon ställde sig mitt framför mig så jag fick leka lite med hennes bröst en stund. Hon frågade om jag ville komma i hennes mun (vilket jag tackade nej till, visste det kostade extra och inget jag är så pass förtjust i jag kände jag behövde betala extra för det) varpå jag fick ett helt underbart BBBJ. Bästa jag någonsin fått åtnjuta. Tror hon kände detta på sig och körde inte så länge (vilket nog var tur, annars kunde det blivit ofrivillig CIM. ) utan satte sedan på partyhatten och började rida. Satte ett ganska högt tempo redan från början och det kändes lite stressat och mekaniskt från hennes sida. Avslutade det hela med en stund bakifrån, men när vi väl kom dit hade jag inte mycket stubin kvar.

Efter kondomen tagits om hand om så var det slut på det roliga ("there's people waiting so I guess we'd better leave"), så vi gick därifrån, jag betalade, utbytte puss på kinden och så var det dags att duscha.


Efter det är spenderade jag en hel del tid på att slappa i lilla baren (sköna soffor), kolla på dansandet i stora baren och mötte en rolig bilhandlare från Belgien som jag satt o snackade skit med ett ganska bra tag. På det stora hela måste jag säga att utöver damerna i entrén så var alla jag träffade grymt trevliga, såväl tjejerna, bartenders och andra gäster. Väldigt avslappnad och trevligt miljö. Hade det inte gått att köpa sex där hade jag nog kunnat tänka mig gå dit ändå, med tanke på att där finns pool, bastu, gym, bar och massa trevliga människor (fast så hade säkert inte fallet varit om det varit en annan typ av klubb).


Betydligt senare, efter att ha lyckats få en plats i soffan precis intill ett av "dansborden" och fått riktigt bra danser utfört mitt framför näsan på mig av två olika riktigt snygga tjejer (som båda försvann väldigt fort när de var klara, tyvärr) fick jag ögonkontakt med en söt tjej i baren. Hon var 26år och från Ryssland. Halvlångt blont hår, fin välformad rumpa och lite mindre bröst (dock helt naturliga).

Eftersom jag började bli trött var jag inte sugen på att snacka på förhand (hade en 20minuter att köra tillbaka till hotellet sen också), utan bjöd upp henne på övervåningen direkt. Väl där fick vi vänta några minuter igen (men ingen kö denna gång!) där vi passade på att gosa och pussas lite.

När vi väl kom in på ett rum så blev det direkt från början mycket bättre än den första tjejen. Det här var inte alls lika rakt på sak, utan när vi väl klätt av oss fortsatte vi kela och smekas lite, först ståendes och sedan la vi oss på sängen. Hon stod på alla fyra över mig och lät mig leka med hennes fina bröst rätt länge medans hon slickade och kysste vad hon kom åt med munnen. Mer "förspelsliknande" vilket var riktigt trevligt och inget jag direkt väntat mig efter första tjejen.

När hon väl sökte sig neråt blev det partyhatt från början (stör mig inte nämnvärt, föredrog det nästan eftersom jag slipper oroa mig för oväntade utgifter ) och efter en liten stund petade jag lite på hennes lår för att få henne att lägga sig i 69:an istället, vilket hon gladeligen gjorde. Vältrimmad och go var hon där nere och hon var så pass bra på vad hon gjorde och jag trivdes där jag låg att vi körde på det tills det gick för min del.

Efteråt så var hon heller inte det minsta stressad utan vi låg kvar och kelade lite och småpratade. Hon förklarade att om jag ville kunde vi köra en timme istället vilket betyder jag skulle få en runda till. Jag avböjde dock (höll på att somna ändå, ångrar det dock lite i efterhand), trots det låg vi kvar halvtimmen ut (om inte lite längre, hade som sagt ingen klocka). Jag vet inte om det är det här som brukar kallas för GFE på vissa sajter, men oavsett så är det den standard jag kommer söka efter nästa gång jag betalar för sex (mitt besök till Artemis var inte bara första gången på en FKK utan också första gången jag betalade för sex). Efter det var det betala, puss på munnen och hejdå Artemis för den gången som gällde för min del.


Totalt var jag där i nästan sju timmar och spenderade 190€ på Artemis. Välinvesterade pengar och jag funderar redan på när jag kan åka dit igen. Men med tanke på att det ändå tar en 7-8 timmar att ta sig till Berlin här ifrån söda skåne (lite beroende på hur länge man får vänta vid färjan) och att med övernattning och bensin blir en hel del pengar ändå så lär det nog dröja till början på nästa år. Men innan dess ska jag nog försöka göra ett besök till klinikerna i Köpenhamn. Hoppas bara att blondinen från Ryssland är där nästa gång jag kommer till Artemis, då kommer det bli minst en timme (om inte två) med henne.

Citat:
Ursprungligen postat av Surfingbird_swe
För att komma till restaurangen måste man passera rakt igenom själva "nattklubbsdelen".

Ah, såg att det var en bio där inne, men jag gick aldrig hela vägen in. Såg ut som en privat champagne hörna den kvällen jag var där.
Citera
2008-10-07, 00:04
  #6
Medlem
kontakta Artemis

Citat:
Ursprungligen postat av Foxhawke
Avslutar med en fråga till er som varit där flera gången. Brukar man kunna kontakta Artemis och kolla om en viss tjej jobbar en angiven helg eller så? Träffade en där som jag absolut skulle vilja träffa igen nästa gång.
Jag har gjort just detta. Man ju kunde tro att emailadressen på deras hemsida skulle kunna stå till tjänst med denna konsumentupplysning. Men tyvärr inte.
Däremot hänvisade de till att du kan ringa receptionen och fråga om en viss tjej jobbar. Jag ringde då lite drygt en vecka innan och fick positiva besked att en viss tjej jobbade. Däremot är jag inte klar på hur lång framförhållning de har.
Citera
2008-10-07, 19:36
  #7
Medlem
Surfingbird_swes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foxhawke


Ah, såg att det var en bio där inne, men jag gick aldrig hela vägen in. Såg ut som en privat champagne hörna den kvällen jag var där.

Bion är till vänster i lokalen, om man däremot går rakt fram kommer man till restaurangen. Biosalongen är riktigt bra. Man ligger två och två i sköna britsar, och man blir väl omhändertagen. Jag hade tur som fick en rundtur av en trevlig tjej från Slovakien.

När det gäller info om vem som jobbar, så har de ganska kort framförhållning. Tjejerna arbetar lite som de vill. Viss koll har de på vem som finns där, men det är inte alltid det stämmer. Enligt Petra som jag var med är det ett par hundra olika tjejer som alternerar.
Citera
2008-10-07, 22:40
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Surfingbird_swe
Bion är till vänster i lokalen, om man däremot går rakt fram kommer man till restaurangen. Biosalongen är riktigt bra. Man ligger två och två i sköna britsar, och man blir väl omhändertagen. Jag hade tur som fick en rundtur av en trevlig tjej från Slovakien.

Får kika längre in i det rummet nästa gång helt enkelt. Var ganska tomt stor del av kvällen i den andra biosalongen, den på nedre våningen. Mest framåt morgonen som jag började se lite folk där nere.

Citat:
När det gäller info om vem som jobbar, så har de ganska kort framförhållning. Tjejerna arbetar lite som de vill. Viss koll har de på vem som finns där, men det är inte alltid det stämmer. Enligt Petra som jag var med är det ett par hundra olika tjejer som alternerar.

Det kan jag tänka mig. Man kanske helt enkelt får chansa och jobbar inte tjejen man vill träffa så borde där ju kunna finnas någon annan som kan vara nästan lika bra. Oväxling förnöjer osv.
Citera
2008-10-09, 00:44
  #9
Medlem
Surfingbird_swes avatar
det är väl lika bra att avlägga en fullständig rapport över mitt besök på Artemis, som för övrigt var mitt första besök på en dylik inrättning.

Jag tog S-bahn till Westkreutz, och gick de cirka hundra metrarna till Artemis. Vad jag först reagerade på var parkeringen utanför som mest fick det hela att påminna om ett besök på Bauhaus eller K-rauta. Bilar överallt, och utanför entren en massa taxibilar som väntade på körningar.

jag gick in och fram till tjejen i disken. Jag förklarade att det var första gången jag var där, och hon berättade hur det hela går till. Jag betalade och fick en morgonrock. Jag gick in i omklädningsrummet, tog en dusch och tog på morgonrocken och gick ut i lokalen. Det som slog mig var hur avspännt allt var. Alla var jättetrevliga och ingen verkade tycka att det var ett dugg pinsamt.

Jag gick runt lite och kollade in alla rum och faciliteter. Jag satte mig en studn i bion och tittade lite på filmen. I soffan bakom satt en kille som blev avsugen av en riktigt snygg tjej. Jag gick upp och letade reda på restaurangen, som hade riktigt bra käk. Det var buffé. jag satte mig vid ett bord, och efter en stund kom en av tjejerna som jobbade på Artemis fram och frågade om hon fick slå sig ner med sin mat. Det gick givetvis bra. Vi satt och pratatde om ditt och datt, och det var precis som på vilken lunchrestaurang som helst. Sedan tackade hon för sällskapet och gick iväg.

Jag gick in och satte mig i baren, bredvid en snygg tjej från Slovakien. Hon sa att hon hette Petra. Jag berättade att det var mitt första besök och hon frågade då om hon fick visa mig runt. Det fick hon givetvis. Vi hamnade tills lut i bion, och jag avtalde då med henne om en halvtimmes sällskap i lokalen, och därefter en halvtimme på ett rum. Sällskap i lokalen innebar att man i stort sett kunde ha vilka sexaktiviteter som helst var som helst. Vi tittade lite på filmen och hon smekte mig samtidigt. Hon sög även utan kondom, och sa att om kunden känns rätt så ställer tjejerna upp på det. Vill man komma i munnen är det dock oftast kondom som gäller.

Vi gick vidare till ett annat rum där det visades film, där man kunde ligga på någon sorts sängar. Där fortsatte hon aktiviteten. Runt omkring pågick febril aktivitet.

Efter 30 min gick vi upp till rummet. Vi fick vänta cirka fem minuter. Sedan kom en städerska och sa att rum 12 var i ordningjort.

Vi gick in på rummet och hon klädde av mig morgonrocken, och sina egna kläder. Därefter lade vi oss på sängen och hon fortsatte med sina orala lekar. därefter åkte partyhatten fram det helka avslutades bakifrån.

Vi pratade en stund, och därefter betalade jag. Inga pengar upfront !! Hon sa att hon litade på mig.

Därefter gick jag ner och duschade och gick ut för att ta en taxi till hotellet. Det stod en gäst till där och vi delade taxin in till city. Det kändes lite konstigt att dela taxi från en bordell med en kostymklädd kille. men vi snackade om alldagliga saker, och han berättade att han jobbade på bank, och att han besökte Artemis cirka två ggr per månad. Det lät ungefär som när jag säger att jag tränar på gymmet en gång i veckan.

Det hela var en mycket avspänd och angenäm upplevelse. Hela kalaset gick på €190, vilket innefattade entré, och två ggr 30 min ren sex. Jämför detta med ett besök på en ordinär svensk strippklubb......

Om jag kommer att göra ett återbesök? Alla gånger.
Citera
2008-10-09, 17:10
  #10
Medlem
Jackthehammers avatar
Härliga recensioner

Ja, Artemis är helt underbart. Hade pengar växt på träd, så hade jag antagligen bott på det stället
Citera
2008-10-10, 01:01
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Surfingbird_swe
det är väl lika bra att avlägga en fullständig rapport över mitt besök på Artemis, som för övrigt var mitt första besök på en dylik inrättning.

Jag tog S-bahn till Westkreutz, och gick de cirka hundra metrarna till Artemis. Vad jag först reagerade på var parkeringen utanför som mest fick det hela att påminna om ett besök på Bauhaus eller K-rauta. Bilar överallt, och utanför entren en massa taxibilar som väntade på körningar.

jag gick in och fram till tjejen i disken. Jag förklarade att det var första gången jag var där, och hon berättade hur det hela går till. Jag betalade och fick en morgonrock. Jag gick in i omklädningsrummet, tog en dusch och tog på morgonrocken och gick ut i lokalen. Det som slog mig var hur avspännt allt var. Alla var jättetrevliga och ingen verkade tycka att det var ett dugg pinsamt.

Jag gick runt lite och kollade in alla rum och faciliteter. Jag satte mig en studn i bion och tittade lite på filmen. I soffan bakom satt en kille som blev avsugen av en riktigt snygg tjej. Jag gick upp och letade reda på restaurangen, som hade riktigt bra käk. Det var buffé. jag satte mig vid ett bord, och efter en stund kom en av tjejerna som jobbade på Artemis fram och frågade om hon fick slå sig ner med sin mat. Det gick givetvis bra. Vi satt och pratatde om ditt och datt, och det var precis som på vilken lunchrestaurang som helst. Sedan tackade hon för sällskapet och gick iväg.

Jag gick in och satte mig i baren, bredvid en snygg tjej från Slovakien. Hon sa att hon hette Petra. Jag berättade att det var mitt första besök och hon frågade då om hon fick visa mig runt. Det fick hon givetvis. Vi hamnade tills lut i bion, och jag avtalde då med henne om en halvtimmes sällskap i lokalen, och därefter en halvtimme på ett rum. Sällskap i lokalen innebar att man i stort sett kunde ha vilka sexaktiviteter som helst var som helst. Vi tittade lite på filmen och hon smekte mig samtidigt. Hon sög även utan kondom, och sa att om kunden känns rätt så ställer tjejerna upp på det. Vill man komma i munnen är det dock oftast kondom som gäller.

Vi gick vidare till ett annat rum där det visades film, där man kunde ligga på någon sorts sängar. Där fortsatte hon aktiviteten. Runt omkring pågick febril aktivitet.

Efter 30 min gick vi upp till rummet. Vi fick vänta cirka fem minuter. Sedan kom en städerska och sa att rum 12 var i ordningjort.

Vi gick in på rummet och hon klädde av mig morgonrocken, och sina egna kläder. Därefter lade vi oss på sängen och hon fortsatte med sina orala lekar. därefter åkte partyhatten fram det helka avslutades bakifrån.

Vi pratade en stund, och därefter betalade jag. Inga pengar upfront !! Hon sa att hon litade på mig.

Därefter gick jag ner och duschade och gick ut för att ta en taxi till hotellet. Det stod en gäst till där och vi delade taxin in till city. Det kändes lite konstigt att dela taxi från en bordell med en kostymklädd kille. men vi snackade om alldagliga saker, och han berättade att han jobbade på bank, och att han besökte Artemis cirka två ggr per månad. Det lät ungefär som när jag säger att jag tränar på gymmet en gång i veckan.

Det hela var en mycket avspänd och angenäm upplevelse. Hela kalaset gick på €190, vilket innefattade entré, och två ggr 30 min ren sex. Jämför detta med ett besök på en ordinär svensk strippklubb......

Om jag kommer att göra ett återbesök? Alla gånger.

Vänta nu. Åkte du till artemis och endast knullade en tjej i två ggr 30 min?
Citera
2008-10-10, 13:54
  #12
Medlem
Surfingbird_swes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mysen
Vänta nu. Åkte du till artemis och endast knullade en tjej i två ggr 30 min?

Alltså... jag rörde mig runt i lokalen innan, så jag var där längre tid än en timme. Vill poängtera att jag inte åkte till Berlin enbart för att besöka Artemis, utan det var lite av stundens ingivelse.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback