2000-06-12, 19:05
Medlem
Kannibalism, finns det?

ja delvis, det finns dom fortfarade äter människor och då handlar då om att det har varit tex en martyr som har dött på något vis och då finns det dom som kan äta likdelar från martyren för att dom tror på att dom får i sig personens styrka....
men kannibaler är ganska utdött eftersom dom åt upp hjärnan och huvudet och då fick dom "svamphjärna" och av det så blev man tokig och det ledde oftast till döden.
guldivar
Citera
2000-06-12, 19:06
Medlem
Kannibalism, finns det?

ja delvis, det finns dom fortfarade äter människor och då handlar då om att det har varit tex en martyr som har dött på något vis och då finns det dom som kan äta likdelar från martyren för att dom tror på att dom får i sig personens styrka....
men kannibaler är ganska utdött eftersom dom åt upp hjärnan och huvudet och då fick dom "svamphjärna" och av det så blev man tokig och det ledde oftast till döden.
guldivar
Citera
2000-06-14, 16:05
Medlem
Kannibalism, finns det?

Jag vet bara att jag inte äter människo kött om jag vet att koken är nekrofil....
Citera
2000-06-27, 14:23
Medlem
Kannibalism, finns det?

lite för mkt "jag har för mej att" och FoF-historier tycker jag. Jag vill ha lite hårda fakta, som typ: Min faster åt min mamma för att de bråkade om en låda arvegods, eller någe.
Gärna lite recept =)

mvh
//Elias
Citera
2000-07-01, 05:21
Medlem
Kannibalism, finns det?

Jag tror dom flesta av er som är döpta är kannibaler. För ni har väl någon gång gått till kyrkan och smakat kristi lekamen ,oblaten som är hans kött och vinet som är hans blod.
Usch...kristna människor är så ociviliserade!
Citera
2000-07-01, 14:55
Medlem
Kannibalism, finns det?

Exakt! Det är vad jag alltid har tyckt... De kristna är riktiga svin
Citera
2000-07-03, 12:25
Medlem
Kannibalism, finns det?

Jag åt min mamma. Hon stacks i halsen.
Citera
2000-07-05, 08:57
äldre konto (old)
Ej medlem
Kannibalism, finns det?

den där stora djävla negern..... vadärdethanheternuigen??.. jajustdeja..... tyson han är väl kannibal??
Citera
2000-07-16, 01:55
Medlem
Kannibalism, finns det?

På Papua Nya Guinea har det funnits kannibalism och kanske så även idag. I södra USA har man funnit krossade människoben med skärmärken som antropologerna tror att det förekom kannibalism.
Citera
2000-07-17, 22:39
Medlem
Kannibalism, finns det?

"If you can't beat him, eat him"
-Mike Tyson
Citera
2000-08-10, 11:44
äldre konto (old)
Ej medlem
Kannibalism, finns det?

Går ni in på torture.net så finns det recept där. ERA SJUKA JÄVLAR!!!HA-HA-HA
Citera
2000-09-11, 14:47
Medlem
Kannibalism, finns det?

Min polare har ett krymt huvud hemma.
Han hävdar bestämt att det är äkta.
Finns det verkligen såna på riktigt och hur fan krymper man ett huvud.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in