2009-11-15, 20:55
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av camejo
ser hellre att båda fortsätter... länge till. båda är en fröjd att skåda i ringen.
För all del. Men vem ska de möta?
Citera
2009-11-15, 21:31
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fugu

Den absolut farligaste boxaren......Paul Williams så klart
Citera
2009-11-15, 22:48
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Den absolut farligaste boxaren......Paul Williams så klart
Jo.
Jag skulle faktiskt kunna se Mosley eller Pacquiao möta honom på 147.
Men Mayweather skulle klaga på pengarna. Williams är typ helt okänd för den stora massan i usa. Han skulle mått bra av en vinst mot Pavlik för att bli lite mer känd.

Jag tror faktiskt Williams är den rättmätige P4P bäste och kan mycket väl ses som en av de främste någonsin när hans karriär är slut om han fortsätter som han gör.
Jag skulle ge honom en GOD chans på titeln från weltervikt ända upp till supermellanvikt. Gud vet om han inte skulle kunna ta en lätt tungviktstitel också. Vad skulle bernard göra mot honom exempelvis? Chad Dawson får det nog också en del problem. (vet att hopkins inte har en titel... väl?)
Citera
2009-11-16, 13:36
Medlem
camejos avatar
Citat:

förhoppningsvis finns det hyfsad återväxt i welterdivisionen.. unga hungriga lovande boxare.. berto är en, han har iofs inte sett speciellt bra ut de senaste fighterna men han har potential.

undrar om paul williams ens kommer ner till 147 mer.
Citera
2009-11-17, 09:22
Medlem
Bellybusterrs avatar
Har kollat igenom Pacman-Cotto fighten ett par gånger nu. Kolla fjärde ronden strax innan knocken när Pacman står mot repen och nästintill hånar Cotto. Han står med garden uppe, slår ihop handskarna och säger "come on!". Låter Cotto få iväg några slag innan han blir uttråkad. 10 sekunder senare ligger Cotto på marken.. Ser så jävla enkelt ut..
Citera
2009-11-18, 15:33
Medlem
camejos avatar
http://sports.sho.com/boxing/fight-camp-360-super-six-world-boxing-classic.html

avsnitt 2 av super six programserien fight camp 360 om någon missat.
Citera
2009-11-19, 04:37
Medlem
Citat:
Jo.
Jag skulle faktiskt kunna se Mosley eller Pacquiao möta honom på 147.
Men Mayweather skulle klaga på pengarna. Williams är typ helt okänd för den stora massan i usa. Han skulle mått bra av en vinst mot Pavlik för att bli lite mer känd.

Jag tror faktiskt Williams är den rättmätige P4P bäste och kan mycket väl ses som en av de främste någonsin när hans karriär är slut om han fortsätter som han gör.
Jag skulle ge honom en GOD chans på titeln från weltervikt ända upp till supermellanvikt. Gud vet om han inte skulle kunna ta en lätt tungviktstitel också. Vad skulle bernard göra mot honom exempelvis? Chad Dawson får det nog också en del problem. (vet att hopkins inte har en titel... väl?)

tror vi har sett det sista av PW i 147, läste att hans match sergio martinez skulle va i catchweight för paul kann knappt "make" 154 längre
Citera
2009-11-19, 05:29
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freddiesthlm
tror vi har sett det sista av PW i 147, läste att hans match sergio martinez skulle va i catchweight för paul kann knappt "make" 154 längre
Okej, kanske har du rätt.
Paul Williams själv påstår att han klarar 147, även om jag själv är tveksam.
Att denna blir på en catchweight är möjligen för att PW planerade att gå i 160 för Pavlikfighten och därför inte hinner deffa ner sig?
Citera
2009-11-19, 21:28
Medlem
tom-joness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av camejo
http://sports.sho.com/boxing/fight-camp-360-super-six-world-boxing-classic.html

avsnitt 2 av super six programserien fight camp 360 om någon missat.
Ännu ett bra avsnitt. Målmedvetna fighters som är vältaliga och visar klass...............förutom EN jävla apa. Dirrell är precis den typ av snubbe som jag skulle vilja skjuta i knäskålarna. Satt nästan och hoppades att Froch skulle sänka honom där. Inavlade lågintelligenta råsopa utan klass. Brydde mig inte så mkt innan men nu håller jag tummarna stenhårt för att Abraham knockar Dirrell HÅRT.
Citera
2009-11-19, 21:36
Medlem
Citat:
Okej, kanske har du rätt.
Paul Williams själv påstår att han klarar 147, även om jag själv är tveksam.
Att denna blir på en catchweight är möjligen för att PW planerade att gå i 160 för Pavlikfighten och därför inte hinner deffa ner sig?

så är nog fallet nu, men precis som du ser jag inte pw klara 147,dock skulle gärna vilja se pw mot floyd i 147 så pw kunde "spank floyds ass" som ra the rugged man sa, men floyd skulle aldrig ta den matchen tror jag.

synd på pavlik fighten skulle blivit grymt, men pavlik ska gå den 19/12, det är ju bara 14 dagar senare än det planerade mötet med pw. pavliks hand måste ju ha läkt mirakulöst snabbt, luktar lite duckning tycker jag. men men hoppas den matchen sker down the road iallafall känns som den måste det
Senast redigerad av freddiesthlm 2009-11-19 kl. 21:39.
Citera
2009-11-19, 21:40
Medlem
tom-joness avatar
Citat:
Jodå, det kan han. Som hans tränare George Peterson sa förra veckan: "His ideal weight is still 147 but no-one will fight him at 147."

Märkligt det här med Pavlik-fighten. Pavlik drar sig ur två gånger, sen har han bokat en ny fight 19 dec, bara 2 v efter datumet för den andra inställda fighten. Hans infektion i handen, som tydligen var dödshotande, är helt plötsligt bra på bara 2v.
Som Peterson också sa så är det riktigt skumt att endast 9 dagar efter att Martinez-Williams tillkännagavs så har Pavlik plötsligt en motståndare, en arena, en PPV-fight och en frisk hand. Det tar mer än 9 dagar att rodda ihop det...

Vad har hänt med Pavliks karriär egentligen? Han var på väg att bli en superstar men nu har det mesta runnit ut i sanden. Istället för en riktigt intressant fight mot Williams så ska han möta Miguel Espino. Trist.
Citera
2009-11-19, 21:41
Medlem
tom-joness avatar
Citat:
så är nog fallet nu, men precis som du ser jag inte pw klara 147,dock skulle gärna vilja se pw mot floyd i 147 så pw kunde "spank floyds ass" som ra the rugged man sa, men floyd skulle aldrig ta den matchen tror jag.

synd på pavlik fighten skulle blivit grymt, men pavlik ska gå den 19/12, det är ju bara 14 dagar senare än det planerade mötet med pw. pavliks hand måste ju ha läkt mirakulöst snabbt, luktar lite duckning tycker jag. men men hoppas den matchen sker down the road iallafall känns som den måste det
Nu hann du före...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in