HAHA exakt.. Hoppas Marquez tar gayweather honom men jag tror inte det.. Vore ännu bättre om Pacman kunde ta honom nästa år men den fighten blir nog aldrig av..
Hahaha...när började fans kalla Floyd för Gayweather egentligen? Marquez kan dricka hur mycket piss han vill och vara badass men dessa bilder är långt ifrån hardcore.
Juan "Manlover" Marquez. De verkar stå varandra väldigt nära:
Och så kunde vi i Skåneland se Kessler live på danska TV2. Inte mycket till match dock. För dåligt motstånd helt enkelt. Perdomo visserligen southpaw och rätt avig men körde med en dålig alibi-jab och en ännu sämre guard. Gratisknock till Kessler i tredje ronden efter att ha träffat Perdomo på axeln när han var ur balans vilket resulterade i att venezuelaren helt enkelt välte.
Bra höger från Kessler i fjärde ronden knockar Perdomo och tyvärr går domaren in och bryter väl tidigt. Hade resulterat i räkning men förmodligen ingen KO. Däremot är jag helt övertygad om att Kessler hade avslutat det hela innan ronden var slut.
Tycker Kessler kändes lite rostig. Kommer att behöva höja sig inför matchen mot Ward.
Kessler gjorde det han skulle mot en motståndare som inte hade en suck från första början. Kessler hade vunnit oavsett men domaren stoppade matchen lite väl tidigt. Alltid lika roligt att läsa Stefan Alfelt på aftonbladet när Kessler är igång. Finns nog ingen som hypar Kessler till skyarna som honom. Han måste vara kär i Kessler.
Yep, Ward vs Kessler kommer bli intressant att se.
Har kollat på 24/7-programmen nu... Fan vilken bra produktion alltså, dom är fruktansvärt välgjorda. Det känns som att en toppad PBF borde klara Marquez, men frågan är hur vass Floyd är efter uppehållet? Det kanske kommer visa sig vara ett misstag att ta sig an JMM utan att få nån enklare fight först. Men Mayweather är ju fan helt omöjlig att slå och verkar (helt ogrundat från min sida) inte vara någon som rostar ihop fullständigt under ett uppehåll. Dessutom tycker jag han ser riktigt vass ut på träningarna så han borde ta detta. Jag hoppas på JMM dock.
Fury kan fortfarande bli mkt bra, en dålig kvæll som denna kan t.om vara bra på vægen upp. Och McDermott ær en tuff hombre.
Sorgliga nyheter: Darren Sutherland som tog brons før Irland senast i OS, har hængt sig. RIP champ...
Förstår inte varför folk tycker Fury är så fantastisk? Personligen gillar jag inte honom alls och är glad över att han fick smaka läder i denna matchen. Han är lite för hypad för sitt eget bästa.