2016-09-17, 20:20
Medlem
Och kycklingen Eubank Jr överger sin Uk titel och hoppar av mötet med Tommy Longfort.. Herre jävlar vilka strul puttar Eubanks är alltså...
Citera
2016-09-17, 20:37
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Ingen Viaplay från Arlington för övrigt.
Synd..men vi vet ju alla att Canelo bara är nummer två.

Menar du nummer två som mellanviktsboxare? Då kan jag inte hålla med dig. Canelo har ju aldrig kört i 160 klassen och jag är inte säker på att han är bäst i 154 då Charlo bröderna finns där och även Andrade, Julian Williams som är riktigt tuffa motståndare.
Senast redigerad av Reggie Hamond 2016-09-17 kl. 20:43.
Citera
2016-09-17, 22:29
Medlem
Libérées avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Menar du nummer två som mellanviktsboxare? Då kan jag inte hålla med dig. Canelo har ju aldrig kört i 160 klassen och jag är inte säker på att han är bäst i 154 då Charlo bröderna finns där och även Andrade, Julian Williams som är riktigt tuffa motståndare.

Han höll ju titeln i nämnda viktklass trots att det var catchweights i bägge matcherna (Cotto och Khan). Sen att han väger 75kg+ när han väl går upp i ringen är en annan femma. Only in boxing.
Citera
2016-09-18, 09:54
Medlem
Liam Smith höll ut i nästan 9 ronder.. Kroppslagen blev förödande.. Nya tag Liam!
Citera
2016-09-18, 11:33
Medlem
AngryWhiteWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Och kycklingen Eubank Jr överger sin Uk titel och hoppar av mötet med Tommy Longfort.. Herre jävlar vilka strul puttar Eubanks är alltså...

Den negern kommer aldrig att överträffa sin far, det är säkert.
Citera
2016-09-18, 15:24
Medlem
Godzilla3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Liam Smith höll ut i nästan 9 ronder.. Kroppslagen blev förödande.. Nya tag Liam!
Tycker det var en värdig insats av Smith! Han gick ut med flaggan i topp, hans aktier stärktes något i min åsikt. Canelo var givetvis bättre på varje plan, men Smith var tuff och redo. Inte särskilt imponerad av Canelo, den här fighten skulle inte ta plats från första början. Canelo vilar för ofta i ronderna och han blev träffad rent mer än vad jag sett honom på länge. Hans försvar brukar vara bättre. Canelo skulle ha enorma problem med GGG och det vet han själv om.

Gabe Rosado var ovanligt tam i fighten innan, spelade det alldeles för säkert.
Citera
2016-09-19, 00:55
Medlem
Godzilla3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Bra inlägg. Håller med dig att det finns tuffa snubbar i 154-klassen, Canelo mot Andrade, Martirosyan, Charlos skulle vara mycket intressanta fighter. Williams också så småningom.

Vill klargöra varför jag kan tyckas vara kritisk mot Canelo. Han är en superstjärna (en av väldigt få vi har i boxningsvärlden). Han fightas max tre gånger per år, troligtvis två gånger numera. Jag vet att Liam Smith hade ett bälte, men hans CV var inte tillräckligt bra för att möta en sån som Canelo. Vi alla visste mer eller mindre vad som skulle hända, det var ingen spänning eller förväntan inför fighten. Jag har inte så mycket emot att han lämnade bältet i 160 och gick ner till 154 igen men möt då ett namn med mer erfarenhet och en matchup som fightfans kan uppskatta. Att möta Liam Smith (speciellt efter senaste fighten var mot Amir Khan) var en besvikelse.

GGG-Canelo lär ju dock ske förr eller senare. Canelo hade lite tufft att klara vikten och frågan är ju hur länge han kan stanna i super welterweight.
Citera
2016-09-19, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AngryWhiteWarrior
Den negern kommer aldrig att överträffa sin far, det är säkert.
Sant. Det är Sr som sätter stopp för det...
Citera
2016-09-19, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Godzilla3
GGG-Canelo lär ju dock ske förr eller senare. Canelo hade lite tufft att klara vikten och frågan är ju hur länge han kan stanna i super welterweight.
Då käkar han för mycket tortillas, han ser mer ut som en kroppsbyggare än en boxare i 160. Jag tror att han med den vikten att släpa runt på tex skulle få det svårt mot en väldigt snabb och stryktålig mellanviktare som Monroe Jr.
Citera
2016-09-20, 20:31
Medlem
Ibiza80s avatar
Undrar varför inte Badou Jack och deGale kommer till skott.
Citera
2016-09-20, 21:05
Medlem
Kan vara DeGales som inte har nån promotor ev. Annars borde det vara Dax nu.
Citera
2016-09-22, 22:07
Medlem
Vad tror ni om huvud numret i Manchester på lördag? Crolla vs Linares? WBC o WBA bälterna plus Ring Magasin bältet till vinnaren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in