2016-03-14, 19:21
Medlem
Ibiza80s avatar
Brukar Viaplay sända boxningsgalor som PPV? Vad brukar det kosta?
Citera
2016-03-14, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ibiza80
Brukar Viaplay sända boxningsgalor som PPV? Vad brukar det kosta?
Ibland, senast var väl Floyd Mayweathers avskedsmatch, och matchen mellan honom o Pacman. 499 :- tror jag att det var. Är det PPV i USA sa blir de det här med.
Många fina galor från England framledes ifrån Matchroom. Kell Brook snart.. Det blir Nice
Citera
2016-03-16, 12:45
Medlem
bravehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Men ibland kräver ju förbundet att mästaren skall försvara mot den eller den som ligger högt på deras lista.. Han skulle utmana The Krucher ,som skulle mosa honom totalt. Tror tom Erik Skoglund skulle ha en mkt god chans!
sanningen kanske ligger någonsans mitt emellan. men det är viktigt att komma ihåg att mästaren är kunden som betalar organisationen...och hur manga mästare finns det itne som möter dåligt motstånd år efter år?
Citera
2016-03-16, 14:43
Medlem
Känns ändå som Brämeher är en mästare som oftare än andra möter många inhemska (tyskar) i sina försvar. Att man någon gång plockar nån inhemsk i ett frivilligt försvar är ok, men denne tysk håller för vana att möta inhemskt motstånd... Klart sämre mästaren i lätt tungvikten just nu.
Citera
2016-03-17, 20:55
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Han är slut. Froch skickade han i pension.. Men han vägrar tydligen.. Lätt vinst för Badou!

Det tror jag faktiskt inte. Han visade i sin senaste match mor Degale att han fortfarande har mycket kvar. Boxas han lika fint som mot Degale så får Badou Jack det väldigt tufft. Chavez däremot hade blivit en relativ komfortabel seger.
Citera
2016-03-17, 22:03
Medlem
bravehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Det tror jag faktiskt inte. Han visade i sin senaste match mor Degale att han fortfarande har mycket kvar. Boxas han lika fint som mot Degale så får Badou Jack det väldigt tufft. Chavez däremot hade blivit en relativ komfortabel seger.
senast jag såg Bute var i hans förlust i Froch-matchen....det jag såg då var en stor talang med en dålig guard. Det var därför som Froch lyckades straffa honom.

Som sagt: Bute är/var en stor talang. Badou är inte ens i samma liga
Citera
2016-03-17, 22:12
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av braveh
senast jag såg Bute var i hans förlust i Froch-matchen....det jag såg då var en stor talang med en dålig guard. Det var därför som Froch lyckades straffa honom.

Som sagt: Bute är/var en stor talang. Badou är inte ens i samma liga

Inget fel på hans guard, han såg mer ut att vara tagen av stundens allvar. Froch körde över honom helt och hållet och krossade hans självförtroende. Han har sett ganska medioker ut sedan den matchen men i hans senaste match mot Degale visade han trots förlust att han absolut inte är en föredetting.
Citera
2016-03-21, 12:21
Medlem
Walk in the park för Kell Brook på lördag?
En bra gala Eddie fått till med flera spännande namn.
Viaplay sänder från 21.00
Citera
2016-03-21, 14:34
Medlem
Klart med match mellan Ricky Burns o Di Rocco. Kan Burns ta sin tredje WM titel i olika viktklasser? Tycker generellt att han blivit sämre sedan han lämnade Frank Warren för Eddie Matchroom.. Försvinner i mängden där liksom..
Citera
2016-03-24, 19:00
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Andre Ward är tillbaka i ringen mot den tuffa kubanen Sullivan Barrera. En vinst mot Barrera och vi kan mycket väl få Ward vs Kovalev.
Citera
2016-03-26, 23:06
Medlem
Luke Campell är tillbaka! Stark RSK i andra ronden. Nu väntar vi in Kell Brook.
Citera
2016-03-26, 23:39
Medlem
Ibiza80s avatar
Hoppas att fler än jag ser Eubank vs Blackwell. Vilken match!

Senast redigerad av Ibiza80 2016-03-27 kl. 00:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in