2015-11-29, 00:16
Medlem
OilersFans avatar
Det är bara att ta på sig dumstruten

Men fy fan vilken skitfight. Förväntningarna var inte allt för höga, men det här vara ju bara för bedrövligt.
Citera
2015-11-29, 00:19
Medlem
Vilken sorglig jävla skitmatch. Inte konstigt att folk kollar mma istället. Tungviktsboxningen är bara bedrövlig nuförtiden...
Citera
2015-11-29, 00:19
Medlem
Gospodin.Njets avatar
Citera
2015-11-29, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av belsebub
Vilken sorglig jävla skitmatch. Inte konstigt att folk kollar mma istället. Tungviktsboxningen är bara bedrövlig nuförtiden...

Uruselt,men jag tar på mig dumstruten.
Hade Fury som vinnare med två poäng.

Bedrövligt att se den riktiga och linjära titeln utspelas på detta ebarmliga sätt.Känns som om Lillen skulle haft en chans med dagens bedrövliga nivå.

Världen behöver nog Joshua.
Citera
2015-11-29, 00:28
Medlem
keyboardwarri0rs avatar
Citat:

Håller med dig angående denna match. Tände till en aning i sista ronden, men annars var det en klinchmatch utan dess like.

Tänkte bara stå upp för tungviktsboxningen en aning och påminna om Deontay Wilders senaste match mot Johann Duhaupas som var en riktigt grym fight inom tungvikt.
Citera
2015-11-29, 00:29
Medlem
Ibiza80s avatar
Vad kul!!

Om han dessutom blir brutalt knockad och uträknad i sitt första titelförsvar är lyckan fullbordad.

För övrigt: Vladimir Klinchsko.
Citera
2015-11-29, 00:32
Medlem
Coconocos avatar
Är det här verkligen samma sport som Ali och Tyson utöva?
Wilder är Heavyweightboxingens enda räddning.
Citera
2015-11-29, 00:33
Medlem
Som jag trodde och hoppades. Men saknar 90 talet tungviktare...
Citera
2015-11-29, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike

Världen behöver nog Joshua.

Citat:
Ursprungligen postat av keyboardwarri0r
Tänkte bara stå upp för tungviktsboxningen en aning och påminna om Deontay Wilders senaste match mot Johann Duhaupas som var en riktigt grym fight inom tungvikt.

Citat:
Ursprungligen postat av Coconoco
Är det här verkligen samma sport som Ali och Tyson utöva?
Wilder är Heavyweightboxingens enda räddning.

Ja Joshua kan bli nåt i framtiden.

Kan bara hålla med om Wilder, känns som om det är han man kan sätta hoppet till just nu
Citera
2015-11-29, 00:50
Medlem
Citat:
Det har den varit ofta och länge. Fury är ungefär lika stilren som något på Friskis & Svettis boxercisepass.
Citera
2015-11-29, 00:51
Medlem
Gospodin.Njets avatar
Yngre. Sörre. Starkare. Bättre. Fury.

Jag har i åratal kritiserat Klit och har väntat på det här.

Trist match? Kanske det. Men rätt man vann. På poäng. På bortaplan. Det duger åt mig, även om en KO suttit fint ...

Och framtiden ser ljus ut. Wilders punch gör varje match med honom intressant och han utvecklas fortfarande.

Joshua är redan nämnd och där tror jag vi har nästa stora namn, d.v.s. ATG-stort. (Översten hade f.ö. en bra länk för några månader sedan, där massor av löften presenterades. Använd sökfunktionen eller bälddra tillbaka!).

Kan vi hoppas på Fury vs. Wilder innan dess?
Citera
2015-11-29, 00:56
Medlem
Sämsta match jag sett sen Bruce Seldon sket i byxorna och slängde sig raklång på mage efter en luftpastej av Mike Tyson.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in