Härligt att se Pacquiao tillbaka på banan!

Trodde Bradley skulle vara mycket taktiskt smartare, vilket behövs om man ska möta någon som är kvickare än en själv. Pac visade att han fortfarande har fysiken och glöden som krävs, dock är han långt ifrån sitt forna jag.
Kunde inte låta bli att tycka synd om Bradley efteråt, han känns som en sån som är jävligt hard on himself efter nederlag. Han har verkligen viljan men känns som att det där lilla extra fattas, att han inte riktigt har "det"-faktorn som varje champ behöver. Jag har dock inte sett så många matcher med honom, bara en känsla jag fick.