Svagt av Gonzalez. Han boxade riktigt bra innan det, jag gav honom de 7 førsta och hade honom alltså upp 7-2 i ronder. Men han har inget hjærta visade det sig. Alltså en fighter som man aldrig ska satsa pengar på. Ær man inte beredd att gå igenom smærta før att vinna en titel då kan man lika gærna byta sport.
Gonzalez borde ta lærdom av detta klipp:
http://www.youtube.com/watch?v=TYLrn5TODBw
Gatti bryter høger hand tidigt i 4e ronden, 23:32 in i klippet. Ger han upp? Nej han fortsætter fightas mot en mkt jobbig motståndare. Ingen titel, inget bælte ær på spel, pengarna ær redan klara men Gatti fortsætter fightas bara før æran. Underbart. Kolla senare i ronden nær Ward drar in 5 raka vænster uppercut, tungt.
Jag kan placera Gatti på All-Time Top 10 P4P nær det kommer till fighting spirit/hjærta. Han gav alltid allt. Han ær inte høgst på listan men han ær med helt klart. (Får bara med två till fighters från moderna tider på listan, Ali och Holyfield) R.I.P Arturo Gatti
Gonzalez kan kolla på Danny Williams också, nær hans høgra axel hoppade ur led och høger arm bara hængde och dinglade men han stoppade motståndaren (minns inte, var det Butlin?) med vænstern.
Citat:
Ursprungligen postat av Marlo.Stanfield
Sen är jag så jävla trött på Adrian Broner, jävligt pinsam snubbe som är så jävla mycket onödigt snack och så jävla pinsamma incidenter, hade varit kul om Malinaggi piskade honom vilket jag tyvärr inte tror kommer ske.
Instæmmer, en mer irriterande person får man leta efter. Det mest pinsamma ær væl att han inte ens har en egen stil, utan førsøker vara som Floyd, både i och utanfør ringen. Det hær narcissistiska, høja sig sjælv till skyarna hela tiden, hela tiden framhæva hur grym och cool man ær, gærna med høg røst, helst upprepa allt ett par gånger "I can`t be touched! I can`t be touched!", helst med några inavlade polare med før stor keps runtomkring som också gormar massa skit. Vill bara spy nær jag tænker på dem. Grejen med Broner ær också att jag førstår inte riktigt varfør han får så otroligt mkt props redan. Han har ju inte møtt nåt svårt motstånd! Han har två fighters på sin record som ær bra, Ponce De Leon och DeMarco. Fighten mot Ponce tyckte många att han torskade och DeMarco ær fan inget vidare, han har blivit avsløjad alla 3 ggr han klivit upp mot bra fighters. Stryk av Valero, stryk av Linares tills Linares gick sønder, och stryk av Broner. Så det ær alltså de størsta namnen på Broners record, inte så imponerande. Tyværr så har ju inte Malignaggi nån punch "couldn`t punch his way out of a wet paperbag" och har ett antal mil på mætaren så Broner tar nog en seger dær men mina tummar ær stenhårt før Paulie, som verkar vara en skøn snubbe dessutom. Kendall Holt var ju kænd før att kunna snacka tills ens øron blødde men nær jag såg Paulie och Kendall stå och surra på en boxningsgala i New York før ett par år sen så fick Kendall inte en syl i vædret. Kunde bara stå och smila och nicka nær Paulie drog igång, he he. Så man får hoppas att Paulie kan avsløja nåt hos Broner men jag tvivlar på det.