2011-12-12, 06:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av girrelito
Domaren fällde ju trots allt Peterson så hade varit fel att ge knockdown för den... Den knockdown som han tilldelades såg också ganska tveksam ut

Ah du har rätt nu när jag kollade om matchen, Khan får nog lägga ner sina putta iväg taktiker inför rematchen. Han fick trots allt väldigt tydliga varningar om och om igen.

Så grymt smart av Peterson endå som inte gav Khan något andrum alls.
Citera
2011-12-12, 11:39
Medlem
JanneHallonkvists avatar
De snacka om rematch den 31 mars.

Förresten kommer en mycket intressant match på lördag. Ward vs Froch. Ska bli mycket mycket kul.
Citera
2011-12-12, 11:41
Medlem
JanneHallonkvists avatar
Förresten ni som har konton på worldboxingvideoarchive... jag gjorde misstaget att inte seeda efter jag tankat och tror jag blivit ip-bannad. Är det kört för mig att bli medlem igen?

Alltså detta misstaget var inte medvetet, utan jag läste inte reglerna efter jag blivit medlem.

Eller hur och var hittar ni matcherna redan dagen efter, för alla dyker ju inte upp direkt på sosoboxing?
Citera
2011-12-12, 15:25
Medlem
Godzilla3s avatar
Vad säger ni om titelmatchen Chisora-Vitali Klitschko som ska gå av stapeln 18 februari enligt en tysk tidning. Chisora kommer inte ha en chans, men han har förtjänat det efter matchen mot Helenius tycker jag.
Citera
2011-12-12, 16:29
Medlem
JanneHallonkvists avatar
Hade hellre sett Chisora vs Haye. Eller allra helst returmöte mellan Helenius och Chisora. Fast det hade nog inte gett så mycket. Helenius är nog bara för kass, att han skyllde på högern köper jag inte riktigt.
Citera
2011-12-12, 19:44
Medlem
Kan inte riktigt se hur Chisora skulle klara Klitschko (tycker dock att han vann mot Helenius, pinsamt av domarna)

Ward vs Froch kommer bli en riktig höjdarmatch! Är inte så insatt i de båda, har läst mycket bra om Wards teknik och hur duktig han är på att adapt till sina motståndare, sett några matcher med froch som verkar ha helt okej teknik (inte överdrivet bra) men pressar på riktigt ordentligt och har en riktigt bra haka. Tror att det kan bli en grym match (och längtar tills vinnaren sedan möter Bute)

Läste förresten en intervju på fighthype med Shane Mosley, som säger att han kommer komma tillbaka ordentligt 2012 och knocka ut folk i 147/154.... Börjar det inte bli dags för honom att sluta? Han hypades ordentligt med 24/7 inför både mayweather och inför pacquiao, utan att göra ett piss mer eller mindre, kan ju inte finnas så mycket folk som betalar för att se honom fightas snart?
Senast redigerad av girrelito 2011-12-12 kl. 19:48.
Citera
2011-12-12, 20:06
Medlem
bravehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godzilla3
Vad säger ni om titelmatchen Chisora-Vitali Klitschko som ska gå av stapeln 18 februari enligt en tysk tidning. Chisora kommer inte ha en chans, men han har förtjänat det efter matchen mot Helenius tycker jag.

100% ointressant. Jag vill se Povetkin mot någon av Klitschkbröderna.

Har nu sett Khan - Paterson - matchen. Tyckte resultatet var rättvist iom Khans regelbrott. Khan var en stor besvikelse.
Citera
2011-12-12, 22:09
Medlem
nickoruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanneHallonkvist
Förresten ni som har konton på worldboxingvideoarchive... jag gjorde misstaget att inte seeda efter jag tankat och tror jag blivit ip-bannad. Är det kört för mig att bli medlem igen?

Alltså detta misstaget var inte medvetet, utan jag läste inte reglerna efter jag blivit medlem.

Eller hur och var hittar ni matcherna redan dagen efter, för alla dyker ju inte upp direkt på sosoboxing?

Hände mig med. Skickade ett mail till moderatorn så öppnade han kontot igen, inga problem.
Citera
2011-12-13, 00:51
Medlem
Citat:

Annars finns ju http://tc-boxing.com
Citera
2011-12-13, 12:45
Medlem
JanneHallonkvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickorut
Hände mig med. Skickade ett mail till moderatorn så öppnade han kontot igen, inga problem.
Tack.
Citat:
Ursprungligen postat av siggesork
Annars finns ju http://tc-boxing.com
Tackar ska kolla.

Rätt roligt att Klit valde Chisora, pga han tyckte att Chisora var vinnaren.
Citera
2011-12-15, 20:15
Medlem
tatans avatar
Citat:

Skaffa konto på http://www.boxingscene.com/
Finns en som kallar sig för Obama som lägger ut före soso bra när man är morgonpigg.
Citera
2011-12-15, 20:33
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Fan vad taggad jag börjar bli inför den stora Super Six finalen på lördag!!!!!! Vad tror ni om finalen? Blir det en bra match och vem vinner?

Personligen tror jag att Ward kommer att göra en helgjuten insats och dominera Froch med sin snabbhet och kanske till och med stoppa Carl Froch.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in