2011-11-06, 20:51
Medlem
tom-joness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanneHallonkvist
Nån som kan tipsa var jag kan se Mccall vs Wach nånstans? Tack på förhand!
Wach mötte väl Jason Gavern har jag för mig? Eller är jag helt ute å cyklar? Gavern är James Toneys gamla sparringpartner.
Citera
2011-11-06, 21:14
Medlem
JanneHallonkvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tom-jones
Wach mötte väl Jason Gavern har jag för mig? Eller är jag helt ute å cyklar? Gavern är James Toneys gamla sparringpartner.
Heh, du har helt rätt.

http://www.youtube.com/watch?v=3wLUX0IX3f0
Citera
2011-11-08, 13:17
Bannlyst
Äntligen har vi fått en kanal som fattar att det finns boxing/kamsport fans här med i detta land.

Blev glatt överasskad när jag titta i tablån för helgen ,våga inte tro det innan.......

04:00 Pacquiao vs Marquez 3 kommer att bänka upp o njuta. Alla vill ju se Mayweather med pac men så länge dom velar så nöjer jag mig med detta....de 2 tidigare fighterna var riktigt jämna ,men Manny har gått upp en level nu mot marquez , jag inte ser inte juan klara av mer än 7 ronder TKO.

Även om 2 fighter innan var ur jämna så snackar vi inte samma manny längre ,van vi vikten med!Verkar vara jävligt taggad när man ser 24//7 ,men styles makes fight så vem vet kanske ett annat krig!

Allt bättre än mosley eller ortiz.

Hoppas manny pacquiao mot Floyd mayweather blir av ,javla fight ,Pac via sen tko tror jag där.
manny e nu p4p Bäst

Njut av helgen gubbar
Citera
2011-11-08, 17:31
Medlem
RIP Joe Frazier
Citera
2011-11-08, 19:02
Medlem
bravehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenzLife
Äntligen har vi fått en kanal som fattar att det finns boxing/kamsport fans här med i detta land.

Blev glatt överasskad när jag titta i tablån för helgen ,våga inte tro det innan.......

04:00 Pacquiao vs Marquez 3 kommer att bänka upp o njuta. Alla vill ju se Mayweather med pac men så länge dom velar så nöjer jag mig med detta....de 2 tidigare fighterna var riktigt jämna ,men Manny har gått upp en level nu mot marquez , jag inte ser inte juan klara av mer än 7 ronder TKO.

Även om 2 fighter innan var ur jämna så snackar vi inte samma manny längre ,van vi vikten med!Verkar vara jävligt taggad när man ser 24//7 ,men styles makes fight så vem vet kanske ett annat krig!

Allt bättre än mosley eller ortiz.

Hoppas manny pacquiao mot Floyd mayweather blir av ,javla fight ,Pac via sen tko tror jag där.
manny e nu p4p Bäst

Njut av helgen gubbar

Älskar tv10! Synd att dem inte sänder matchen i repris. Inte en chans att jag går upp 4 på söndag morgon. Får tanka matchen istället.
Citera
2011-11-09, 01:00
Medlem
Kommer Pacquiao vs Marquez krocka med Velasquez vs Junior dos Santos? På Canal + står det att Velasquez vs Santos startar 03.00. Frågan är då om de sänder endast huvudmatchen eller hela galan? Pacquiao vs Marquez går ju 04.00 men de kommer visa flera matcher innan. Någon här som vet hur det ligger till egentligen?
Citera
2011-11-09, 12:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Oxidro
Kommer Pacquiao vs Marquez krocka med Velasquez vs Junior dos Santos? På Canal + står det att Velasquez vs Santos startar 03.00. Frågan är då om de sänder endast huvudmatchen eller hela galan? Pacquiao vs Marquez går ju 04.00 men de kommer visa flera matcher innan. Någon här som vet hur det ligger till egentligen?
Pacquiao vs Marquez ca 05:45 vad jag har fått till mig
Citera
2011-11-09, 12:32
Medlem
bravehs avatar
För övrigt: amerikanerna betalar 50 dollar för Pacquiao vs Marquez. Galenskap! Mayweather vs Pac är den enda matchen jag skulle betala hundralappar för.
Citera
2011-11-09, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenzLife
Pacquiao vs Marquez ca 05:45 vad jag har fått till mig

Ok, det hade varit gött isåfall. Velasquez vs JDS startar ju 9 pm ET, vilket svensk tid är 05.00. Man vill ju inte missa någon utav fighterna (live).
Citera
2011-11-09, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av braveh
För övrigt: amerikanerna betalar 50 dollar för Pacquiao vs Marquez. Galenskap! Mayweather vs Pac är den enda matchen jag skulle betala hundralappar för.

70 dollar för för en fyra ronders skitmatch mellan Floyd - Ortiz
Citera
2011-11-09, 14:16
Medlem
bravehs avatar
Citat:

du hatar säkert boxning men jag skulle inte betala 70 dollar men kanske 300 kr för den matchen.
Citera
2011-11-09, 14:59
Medlem
LukeDangerfields avatar
Citat:

Ja fyfan. Surt som det suraste Astrakanäpplet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in