2011-09-05, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vivalamexico
Var någon jeppe på forumet här som skapat ett antal trådar frågandes om olagliga/lagliga alternativ att se Klitschko vs adamek. Dock får stackarn sina trådar slängda i sopkorgen gång på gång.

Till dig (minns ej vad du heter), tv10 direktsänder.

det var jag var man köper droger får man fråga om men inte tv... helt förståligt :P och moderatorn blev tydligen upprörd när man drev med den...

tack så mycket, men på deras tablå står det inget om det dessutom har dom 5 andra live sändningar den dagen så det ser mörkt ut + frågade jag på kampsport.se och där var det någon som sa att tv10 INTE sände pga ett av tal med Sauerland. och boxarna tillhör "K2" och "Main Events".
Senast redigerad av kakbur 2011-09-05 kl. 11:57.
Citera
2011-09-05, 11:56
Medlem
men det står på detas hemsida att det kan bli sena tablåändringar. får sitta och hoppas
Senast redigerad av kakbur 2011-09-05 kl. 11:59.
Citera
2011-09-05, 13:35
Medlem
Libérées avatar
Får tacka för tipset om sosoboxing, men stör mig på att fullscreen-läget inte fungerar. Finns det ingen sida där man kan ladda ner fighterna med hög kvalitet? Kommer att befinna mig i Österrike när Mayweather bankar Ortiz, tveksam till att jag finner ett bra läge att se matchen live...
Citera
2011-09-05, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Libérée
Får tacka för tipset om sosoboxing, men stör mig på att fullscreen-läget inte fungerar. Finns det ingen sida där man kan ladda ner fighterna med hög kvalitet? Kommer att befinna mig i Österrike när Mayweather bankar Ortiz, tveksam till att jag finner ett bra läge att se matchen live...

http://www.worldboxingvideoarchive.com/
Citera
2011-09-06, 00:53
Medlem
rex144s avatar
Adamek ser ut som en sjätteklassare bredvid sin storebror från nian..

han har helt lagt om sin europeiska boxningsstil till amerikansk,
det var faktisk den polska boxningsskolan som skapade vänsterjabben...

Klitschko Vitalij tränade på 90-talet i Polen kickboxning, boxning,

Adamek måste fokusera på att inte bli träffad men oxå snabbt gå in och överösa Vitalij med snabba kombinationer och sen sticka,
Hay väntade i 12 ronder på knockoutslaget,

Adamek kommer pressa Kliczko, (om han inte blir knockad..)
han kommer inte växla slag med Klitschko som Briggs gjorde...
Adamek kommer röra sig otroligt mycket, inte en lugn stund för Vitalij att kalibrera sin höger bom, eheh
Citera
2011-09-06, 00:57
Medlem
rex144s avatar
innan mainevent kommer en mycket tallangfull polsk boxare ( 90 kg) att presentera sig för världspubliken, han heter Masternak och tränas av Adameks förre tränare,
den här killen kommer snart bli världsmästare,

Adamek om han besegrar Vitalij kommer bli den första i världshistorien som blivit världsmästare i tre viktklasser, 80-90-100 (HW)
Citera
2011-09-06, 01:00
Medlem
rex144s avatar
jag som har polsk canal+ kan köpa matchen pay per view för 100 kronor,

men den tyska RTL kanalen brukar sända fritt om ni har satelitmottagare
Citera
2011-09-07, 17:35
Medlem
tom-joness avatar
Jävlar, den var stygg! Årets KO kanske? Kolla vad snyggt han gör det, litet steg bakåt, kontrar *pop-pop* med vänsterkrok och kort högerkrok när moståndaren attackerar. Kolla reprisen. 10 and out, he went to sleep with no supper.

http://sosoboxing.com/boxing-video-watch-online/jose-a-gonzalez-vs-eddie-soto/
Citera
2011-09-07, 21:30
Medlem
Lasse Berghagens avatar
Sweet. Såg ut som han visste att han skulle sätta den där förr eller senare.
Citera
2011-09-07, 21:42
Medlem
thatis7tisshows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanneHallonkvist
Känns inte som Adamek har så mycket att sätta emot. Han var ju helt slut när han körde mot en annan HW, minns inte vem. Men se 12 ronden av den fighten han gasar rejält.
Chris Arreola? Adamek vann på poäng men vissa säger att det skulle varit annorlunda.

Som jag skrev tidigare så tror jag inte att Adamek har så stora chanser mot Klitschko, hoppas dock att han kan göra en bra match.
Citera
2011-09-07, 22:13
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thatis7tisshow
Chris Arreola? Adamek vann på poäng men vissa säger att det skulle varit annorlunda.

Som jag skrev tidigare så tror jag inte att Adamek har så stora chanser mot Klitschko, hoppas dock att han kan göra en bra match.

Vilka påstår att Arreola skulle vunnit? Adamek vann klart på poäng. Angående Adameks chanser mot Vitali så ska han ju egentligen inte ha en chans, men Vitali kommer bli träffad mer mot Adamek än han har blivit sen matchen mot Lennox Lewis. I slutändan vinner ändå Vitali. Han är helt klart för stor och för stark.
Citera
2011-09-08, 11:40
Medlem
Kaftens avatar
Vet någon vad som hände med Joshua Clottey? Hans försvar är riktigt underhållande att se på
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in