2011-08-18, 18:50
Medlem
JanneHallonkvists avatar
Tack tom-jones, intressant och spännande om tungvikten.

Några bra matcher till helgen?
Citera
2011-08-18, 19:06
Medlem
JanneHallonkvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vivalamexico
tavoris cloud är inte en tungviktare.

boytsov är rätt kul att se på ibland. Och om vi snackar längre rankat folk så tipsade tom-jones om amir mansouri, som är hysteriskt aggressiv.
Vad har hänt med Boytsov, inte matchat detta året. Skadat sig kanske?
Citera
2011-08-18, 19:08
Medlem
VANITASs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanneHallonkvist
Tack tom-jones, intressant och spännande om tungvikten.

Några bra matcher till helgen?

I helgen är det Senchenko vs. Avendano.

Tyvärr ryktas det om att Maidana-Guerrero den 27;e inte bli av tack vare en axelskada från Guerrero's sida.
Hoppas att det inte är något allvarligt och att matchen blir av för jag gillar verkligen Maidana.
Citera
2011-08-18, 19:10
Medlem
JanneHallonkvists avatar
tom-jones

Vet du mer om detta;

"Lewis and McCall squared off again on February 7, 1997, in Las Vegas. In a bizarre fight, McCall refused to fight in the fourth and fifth rounds, beginning to cry and eventually forcing the referee to stop the fight and award Lewis the victory.[1] The referee for the fight, Mills Lane, stated in an interview after the match, "In the third round, he got in close, and then seemed frustrated, and then he just backed off and put his arms down. . . . I thought he was playing possum but then I saw his lips started to quiver and I thought, 'My God, is he crying?'" Lane stopped the fight when McCall had refused to defend himself for several rounds"

http://en.wikipedia.org/wiki/Oliver_McCall
Citera
2011-08-18, 19:25
Medlem
vivalamexicos avatar
Citat:
Vad har hänt med Boytsov, inte matchat detta året. Skadat sig kanske?
skada + management strul har jag för mig.
Citera
2011-08-18, 20:34
Medlem
AIFares avatar
Citat:
skada + management strul har jag för mig.
ARGH!!

Här hade man ju kunnat tjäna lätta pengar
Citera
2011-08-18, 20:52
Medlem
vivalamexicos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIFare
ARGH!!

Här hade man ju kunnat tjäna lätta pengar
vad menar du? angående boytsov?

Värre isåfall att maidana vs Guerrero är off.
Citera
2011-08-18, 21:00
Medlem
tatans avatar
Att maidana Guerrero inte blir av va ju trist,men då kanske vi får se Maidana få rematch imot Khan.
Citera
2011-08-18, 21:03
Medlem
vivalamexicos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tatan
Att maidana Guerrero inte blir av va ju trist,men då kanske vi får se Maidana få rematch imot Khan.
tror inte det tyvärr.

khan lär väl möta vinnaren av morales/mathysse, som kan bli en jävligt fight det också (om mathysse vinner).
Citera
2011-08-18, 22:20
Medlem
tom-joness avatar
Citat:
tom-jones

Vet du mer om detta;

"Lewis and McCall squared off again on February 7, 1997, in Las Vegas. In a bizarre fight, McCall refused to fight in the fourth and fifth rounds, beginning to cry and eventually forcing the referee to stop the fight and award Lewis the victory.[1] The referee for the fight, Mills Lane, stated in an interview after the match, "In the third round, he got in close, and then seemed frustrated, and then he just backed off and put his arms down. . . . I thought he was playing possum but then I saw his lips started to quiver and I thought, 'My God, is he crying?'" Lane stopped the fight when McCall had refused to defend himself for several rounds"

http://en.wikipedia.org/wiki/Oliver_McCall
Atomic Bull nitade ju Lennox med en höger i deras första möte, han blundade och klappade till och vips så hade han ett mästarbälte. I returen så var det nog crackpundandet som satte käppar i hjulet för honom, är nog ingen vidare uppladdning för en tungviktsfight att sitta å suga på glaspipan. Han bröt ihop i ringen och vägrade slå tillbaka och dessutom så garderade han sig knappt, vände andra kinden till ungefär och gick bara runt längs repen. Men inte ens då gick det att slå ner honom! Tårarna rann och läpparna darrade, tränaren stod i ringhörnan och skämdes och Lennox visste inte riktigt vad fan han skulle göra, "ska jag försöka nita honom igen?". När man såg det där på TV då så kunde man ju inte låta bli att garva lite och skaka på huvet men naturligtvis så låg det en tragisk historia bakom. Det var kul då iallafall. Och väldigt, väldigt konstigt. Så minns jag det iallafall, var många år sen det där.
Citera
2011-08-18, 22:27
Medlem
AIFares avatar
Citat:
vad menar du? angående boytsov?

Värre isåfall att maidana vs Guerrero är off.
Oj, citerade fel inlägg. Självklart var det ang Guerrero vs Maidana.
Citera
2011-08-18, 22:43
Medlem
vivalamexicos avatar
mccall kan förresten ha världens bästa chin. möjligen tillsammans med chuvalo.

helt sjukt vad herrarna kunde ta stryk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in