2010-06-23, 22:02
Medlem
tatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schabo-labo
Vad är det som gör honom tråkig?
Allt.Han så trist att jag inte ens kolla klart matchen han gick imot Green i lördags.
Tror ni det finns någon av deltagarna som kan vinna över Ward?
Själv tror jag att Froch hade gett honom besvär pga att Ward inte skulle kunna sakta ner Froch.
Senast redigerad av tatan 2010-06-23 kl. 22:07.
Citera
2010-06-24, 00:18
Medlem
Tänkte hijacka tråden lite, började titta på boxning för ungefär ett år sedan och undrar om ni har några tips på grymma fighter som man bara måste se? Ontopic, tycker att Amir Khans senaste fight var riktigt kul att se, jag hoppas bara att han så snart som möjligt visar att han håller mot riktiga "powerfighters"
Citera
2010-06-24, 00:42
Medlem
fugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicozy
Tänkte hijacka tråden lite, började titta på boxning för ungefär ett år sedan och undrar om ni har några tips på grymma fighter som man bara måste se? Ontopic, tycker att Amir Khans senaste fight var riktigt kul att se, jag hoppas bara att han så snart som möjligt visar att han håller mot riktiga "powerfighters"

Var en kille som undrade om något liknande för inte så länge sen. Jag quotar tipsen han fick så har du lite att gå på tills vidare.
Om någon vill fylla på med tips är det bara att göra det!

Citat:
Ursprungligen postat av Pl1SKEN
Marquez vs vasquez trillogin.
Juan Diaz vs Marquez

Citat:
Ursprungligen postat av Pl1SKEN
pacman vs marques fighterna

Citat:
Ursprungligen postat av fugu
Steve Cunningham vs Tomasz Adamek
Paul Williams vs Sergio Martinez
Juan Manuel Lopez vs Roger Mtagwa
Kelly Pavlik vs Jermain Taylor 1

exempelvis

Citat:
Ursprungligen postat av AIFare
En fight som allt för många missat Monshipour vs Sithchatchawal (jag vet, helvetes namn), men det är en inåthelvetes bra match.

En annan match som jag alltid fastnar för är Valero vs Mosquera.

En riktigt underskattad fight är "the contender finalen" mellan Sakio Bika o Jaidon Codrington.

Citat:
Ursprungligen postat av tom-jones
Jamie Moore-Matthew Macklin.
Antonio Escalante-Miguel Roman ( FOTY 2010 hittills, lätt)
Daniel Jimenez-Marcos Leandro Jimenez.

Tre kanonfighter, all out action.
Citera
2010-06-24, 07:17
Medlem
Sygnotives avatar
Vem tror ni till slut Wlad och Vitali för möta i deras nästa matcher?

Ett jävla virrande hit och dit av ev. motståndare (och deras team) tycker jag...
Citera
2010-06-25, 11:28
Medlem
schabo-labos avatar
Vad tror ni om Tua vs Arreola om det skulle bli av?
Citera
2010-06-29, 22:15
Medlem
tatans avatar
Vad tror ni om Julio Cesar Chavez Jrs framtid?
Är han redo att möta Williams,Cotto eller någon annan i toppen?
Väldigt underhållande match han gick i lördags,hans motstånd John Duddy påminner lite om Micky Ward Irländare och tål smällar grymt bra.
Något år till e nog vad Chavez behöver med Freddie Roach.
Själv hoppas jag att Cintron står på tur att möta Chavez.
Citera
2010-06-29, 23:36
Medlem
AIFares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tatan
Vad tror ni om Julio Cesar Chavez Jrs framtid?
Är han redo att möta Williams,Cotto eller någon annan i toppen?
Väldigt underhållande match han gick i lördags,hans motstånd John Duddy påminner lite om Micky Ward Irländare och tål smällar grymt bra.
Något år till e nog vad Chavez behöver med Freddie Roach.
Själv hoppas jag att Cintron står på tur att möta Chavez.
Jag gillar också Chavez jnr. Tror inte han kommer kunna slå en top boxare, men kan nog producera ett gäng bra matcher och säkert ta en titel.

Tror det skulle bli en väldigt underhållande match mellan han o Pavlik, så länge Chavez kan hålla sig på benen.
Citera
2010-06-30, 01:11
Medlem
camejos avatar
Citat:
Jag gillar också Chavez jnr. Tror inte han kommer kunna slå en top boxare, men kan nog producera ett gäng bra matcher och säkert ta en titel.

Tror det skulle bli en väldigt underhållande match mellan han o Pavlik, så länge Chavez kan hålla sig på benen.

Den fighten vore fet
Citera
2010-06-30, 01:15
Medlem
camejos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sygnotive
Vem tror ni till slut Wlad och Vitali för möta i deras nästa matcher?

Ett jävla virrande hit och dit av ev. motståndare (och deras team) tycker jag...

Jag vill se Wlad jabba sönder Haye för att sedan göra slut på honom med en rak höger i slutronderna.

Annars vet jag inte. Bara massa mismatches i tungvikten. Iaf om någon Klitbror står i ena ringhörnan....
Citera
2010-06-30, 08:31
Medlem
schabo-labos avatar
Det verkar som Klitschko går mot Povetkin i september.. tråkigt. Velat se honom mot Haye!
Citera
2010-07-05, 16:54
Medlem
AIFares avatar
Juan Manuel Lopez och Nonito Donaire ska båda upp i ringen i helgen. För er som vill se 2 av världens absolut bästa boxare ska kolla deras matcher. Hyffsat tufft motstånd för dom också.
Båda 2 är top 10 p4p enligt mig, men är samtidigt framtids hopp. Så fort Pac o Floyd har fått nog kommer bla dom här två ta över.
Citera
2010-07-05, 17:07
Medlem
fugus avatar
Citat:
Juan Manuel Lopez och Nonito Donaire ska båda upp i ringen i helgen. För er som vill se 2 av världens absolut bästa boxare ska kolla deras matcher. Hyffsat tufft motstånd för dom också.
Båda 2 är top 10 p4p enligt mig, men är samtidigt framtids hopp. Så fort Pac o Floyd har fått nog kommer bla dom här två ta över.
Generöst att ge Donaire en top10 p4p placering.
Dock håller jag med i övrigt. De är verkligen sevärda. Särskilt Juanma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in