• 1
  • 2
2008-10-05, 00:32
Medlem
laban af ridderhorskaps avatar
En sak är väl att gå in på en site av misstag. Det ser väl värre ut om man har 50 barnporradresser i adressfältet, svårt att skylla ifrån sig då.

Men skyll på virus. Kör en virusscanning på direkten, du kanske t om hittar något.
Citera
2008-10-05, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hornydoll
Tror inte kärringen på dig så är det väl bara att kasta ut henne. Eller så säger du att du gick in på den sidan eftersom det är det du har gjort.

Men eftersom du är feg så säg att någon har haft kontroll över datorn.

Feg???!!!

Det är lätt att döma en person, jag vet, hade gjort samma sak om det varit någon annan.
Men jag kan inte erkänna något jag inte har gjort och att skylla på någon annan skulle vara bisarrt.
Att jag kan ha varit inne på någon under sidan till denna sidan det förnekar jag inte men den har isådanna fall inte innehållit samma material.

Vad jag vet till 100% är att jag inte har skrivit in namnet på sajten själv. Eller att jag skulle vara ute efter sådant material...

För övrigt så älskar jag kvinnan och det sista jag vill göra är att slänga ut henne eller bli utslängd. Det är ju därför jag skriver här...!
Citera
2008-10-05, 00:48
Medlem
Melongrasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laban af ridderhorskap
En sak är väl att gå in på en site av misstag. Det ser väl värre ut om man har 50 barnporradresser i adressfältet, svårt att skylla ifrån sig då.

Men skyll på virus. Kör en virusscanning på direkten, du kanske t om hittar något.

Ja och om inte den hittar något, ladda hem en fil som garanterat innehåller virus och säg att det måste ha varit problemet.

Nu hoppas jag verkligen innerst inne att du inte har varit inne på dem där olagliga sidorna, skulle kännas pinsamt annars som hjälper dig med en sådan sak.
Citera
2008-10-05, 10:27
Medlem
RollerBoySEs avatar
IT-säk -> Windows

/Mod
Citera
2008-10-05, 10:46
Medlem
Distanssamtals avatar
Jag säger som någon annan sa.. - DET VAR EN POPUP RUTA MED REKLAM DU RÅKA KLICKA PÅ SEDAN STÄNGDE DU SKITEN ILLA KVICKT!

Alltid fungerat för mig
Citera
2008-10-05, 18:33
Medlem
laban af ridderhorskaps avatar
TS: Hur gick det med frugan?
Citera
2008-10-05, 19:39
Medlem
En popup lägger sig aldrig i webläsarhistoriken
Citera
  • 1