• 1
  • 2
2008-10-04, 05:03
Medlem
Fellatios avatar
Finns det tjejer som tander pa detta? Och om sa ar fallet, skulle ni kunna tanka er att beratta om det har samt om era erfarenheter?
Citera
2008-10-04, 07:09
Medlem
kuddenchristos avatar
Det är klart att det finns kvinnor som är så sjuka i huvudet.
Citera
2008-10-04, 07:21
Medlem
Minigrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fellatio
Finns det tjejer som tander pa detta? Och om sa ar fallet, skulle ni kunna tanka er att beratta om det har samt om era erfarenheter?
Du skulle nog få fler svar om du uttryckte dig så gemene man begrep vad du menade. Vad gäller urologi (kisslekar tror jag du menar) så har jag fått för mig att ganska många tjejer tänder på det. Åtminstone verkar det inte vara svårt att få etablerade porrstjärnor att ställa upp på denna något udda form av umgänge.
Citera
2008-10-04, 20:38
Medlem
hokoris avatar
Vad jag vet finns det en hel del tjejer som tänder på sådant och har själv varit med två som både gillade allt det och även BDSM och annan parafili.
Citera
2008-10-15, 17:03
Medlem
Fellatios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hokori
Vad jag vet finns det en hel del tjejer som tänder på sådant och har själv varit med två som både gillade allt det och även BDSM och annan parafili.

Haha, nice Men varfor skriver inga tjejer har da? Beratta garna lite mer detaljer var det blojor eller bara bajs o kiss?
Citera
2008-10-15, 17:20
Bannlyst
Piss är rätt många tjejer som tänder på. Skit är mer ovanligt. De flesta kan sträcka sig till rimming eller som mest ass-to-mouth.
Citera
2008-10-15, 20:32
Medlem
Urologi torde väl vara läran om sjukdomar i det manliga könsorganet.

Jag har fått för mig att det är vanligare att män tänder på att klä ut sig till spädbarn och få blöjorna bytta. De kvinnor som öppet vågar erkänna att det tänder på att bli pissade på är nog ganska få, eftersom kvinnor inte får vara så snuskiga liksom.
Citera
2008-10-15, 21:49
Medlem
PrivateWitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gutegirl
Urologi torde väl vara läran om sjukdomar i det manliga könsorganet.

Jag har fått för mig att det är vanligare att män tänder på att klä ut sig till spädbarn och få blöjorna bytta. De kvinnor som öppet vågar erkänna att det tänder på att bli pissade på är nog ganska få, eftersom kvinnor inte får vara så snuskiga liksom.

*LOL* hehe ja läran om sjukdomar i det manliga könet torde hetsa upp få människor men faen...man ska aldrig säga aldrig!
Citera
2008-10-16, 00:03
Medlem
deadsets avatar
Läste i någon tidning häromdagen en sexspalt där en tjej beskrev sin förkärlek att vandra runt i blöjor. Svaret var att det tydligen inte är särskilt ovanligt alls.
Citera
2008-10-16, 04:56
Medlem
Fellatios avatar
Jag skulle vilja byta blojorna pa en tjej som har bajsat och kissat pa sig och sen slicka henne ren!
Citera
2008-10-16, 23:58
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fellatio
Jag skulle vilja byta blojorna pa en tjej som har bajsat och kissat pa sig och sen slicka henne ren!
Jag tror inte allt står rätt till hos dig. Jag skulle inte vilja göra det.
Citera
2008-10-19, 22:41
Medlem
Irrblossas avatar
Alltså...

Slicka någon som bajsat på sig, ren?!

Hur mycket man än skulle tända på något sådant, så kan man väl inte komma ifrån att smaken måste vara hemsk?
Och spyr man inte av smak och lukt där och då, så gör man det garanterat av magsjukan man får några timmar senare.
Fast då kanske man kan äta spyorna också...för det finns väl folk som tänder på det med?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in