2011-09-09, 03:41
Medlem
Cosmouses avatar
Absolut. Stor cred till kontorsstolen Mark. Fortfarande ofantligt skön, och jag köpte denna för cirka 1 år sedan.

Värd vartenda krona!
Citera
2011-11-13, 19:18
Medlem
Pakistans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmouse
Absolut. Stor cred till kontorsstolen Mark. Fortfarande ofantligt skön, och jag köpte denna för cirka 1 år sedan.

Värd vartenda krona!

Yes, den va skön! köpte mark och monterade idag, kostade bara 1000. det är så bra att armstödet är av metall sen skinn över. dessutom sitter den fast både i ryggstödet och i sitsen.

har låst vippen och hissat ner den helt. hoppas den håller i många år.
Citera
2011-11-22, 05:54
Medlem
Zvis avatar
Min från Jysk gick också sönder, jäkla skitaffär!
Citera
2011-12-20, 10:41
Bannlyst
Jag knullade i min stol, den höll fast 2 veckor senare så gick den sönder.

165kg med mig o flickvännen. Den orkade inte riktigt med det antar jag.
Citera
2012-01-22, 22:58
Medlem
Kokmästarns avatar
Hade en Magnus för några år sedan, var jätte nöjd men bytte ändå till en Mark som då kosta 2700 efter nu ha bytt ut den 2ggr på att saker har släppt och för att all fordring har försvunnit vid arslet.

Så köpte jag idag ännu en Magnus.
Citera
2012-01-22, 23:38
Medlem
Kokmästarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokmästarn
Hade en Magnus för några år sedan, var jätte nöjd men bytte ändå till en Mark som då kosta 2700 efter nu ha bytt ut den 2ggr på att saker har släppt och för att all fordring har försvunnit vid arslet.

Skrev det där med mobilen så vart lite fel, men kan bara säga att om står mellan valet Magnus eller Mark så ta Magnus för i helvete. Livslängden är iaf tre gånger så lång.

Kan även tillägga att jag väger 65kg.
Citera
2012-01-22, 23:39
Medlem
Kokmästarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokmästarn
Hade en Magnus för några år sedan, var jätte nöjd men bytte ändå till en Mark som då kosta 2700 efter nu ha bytt ut den 2ggr för att saker har släppt och för att all fordring har försvunnit vid arslet.

Skrev det där med mobilen så vart lite fel, men kan bara säga att om står mellan valet Magnus eller Mark så ta Magnus för i helvete. Livslängden är iaf tre gånger så lång.

Kan även tillägga att jag väger 65kg.
Citera
2012-01-24, 14:48
Medlem
1903s avatar
Min Mark gick sönder efter 1 år. Blir ingen mer stol från Jysk för min del, funderar på Mio.
Citera
2012-09-18, 01:37
Medlem
Nån som har en fred?
Den är riktigt skön men sitter man inte lite för mkt bakåtlutad?
Funkar det att sitta i den och använda datorn eller måste man typ böja sig fram för att nå fram?

Mark hade nyss prissänkt, kommer den sänkas igen eller kommer fred sänkas efter nästa sänkning?
Citera
2012-12-07, 16:53
Medlem
Köpte med en stol från Jysk, kommer jag aldrig göra igen då de har så jävla usel kvalitet och komfort. Köpte denna stolen igår och den kommer levereras hem till mig med DHL på Måndag.

http://www.witre.se/kontorsstol-ortega_MOD72301194.html

Kostade ca 2200 kr allt som allt men det är det fan värt då den med all säkerhet kommer hålla i över 10 år. Blir inte billigare att köpte en fattig Jysk stol vart 3:e år. 2200 kr är inte mycket alls om man sitter vid datorn många timmar varje dag. Kan skriva lite mer när jag fått stolen om någon är intresserad men allt verkar lovande, även om den kanske inte är perfekt så är den garanterat bättre än Jysk skiten, så jävla dåliga stolar som ger en obehag efter en kort stund. Mycket bättre att satsa på riktig kvalitet så att man kan sitta bekvämt och bra.
Citera
2012-12-08, 09:46
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjacklife

Kan skriva lite mer när jag fått stolen om någon är intresserad men allt verkar lovande

Gör gärna det då jag är själv ute efter en bra stol.
Citera
2012-12-09, 00:19
Medlem
INGENTING slår Ikeas stol Markus, visserligen lite dyr för att vara Ikea men den är robust och sjukt skön!

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40103100/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in