2008-10-03, 19:02
Bannlyst
Hejsan,

Har ett litet "problem", eller snarare något jag stör mig på ibland, Det är så att en större del av mina kontakter på Msn använder sig av andra teckensnitt än "default", och jag tycker bara det är jobbigt med alla dessa röda "Comic Sans" tecken etc.
Därför undrar jag om det finns någon inställning/mod? som gör att min MSN endast visar default teckensnittet ? Har letat runt som en galning i inställningarna men inte hittat något, så om nån kunde peka mig i rätt riktning skulle detta vara uppskattat.
Citera
2008-10-03, 19:05
Medlem
Håller verkligen med dig att det är skitjobbigt. Speciellt om man sitter i skolan och skickar saker till varandra till uppsatser härs om tvärs.
När du sen kopierar in i word så for du en skumt jävla typsnitt.
Citera
2008-10-03, 22:02
vad har ni för kontakter som använder det då? i princip alla jag har använder ett stilrent Tahoma. Be dom lite snällt att ändra?
Citera
2008-10-03, 22:18
Medlem
Desert_Foxs avatar
Installera Messenger Plus! Live. Där finns en funktion för att ta override på fonten så att du väljer vad du ser.
Citera
2008-10-03, 22:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av srAz
vad har ni för kontakter som använder det då? i princip alla jag har använder ett stilrent Tahoma. Be dom lite snällt att ändra?
Är bla. låtsas syrran och andra mindre begåvade vänner som tycker det är "fräckt", och visst man skulle kunna be dom, men hade vart enklare att bara kryssa i en ruta för att slippa problemet

Citat:
Ursprungligen postat av Desert_Fox
Installera Messenger Plus! Live. Där finns en funktion för att ta override på fonten så att du väljer vad du ser.
Tackar, skall genast testa detta,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in