Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2014-04-17, 10:34
  #97
Medlem
DevilDists avatar
Jag tycker den är förjävla god. Söt, sliskig och inte ens uns nyttighet. Men, så är jag ingen Svensson heller.
Citera
2014-04-17, 11:02
  #98
Medlem
Måste vara den vidrigaste läsk jag någonsin fuktat min strupe med. Smakar gamla jenkatuggummin, och jag älskade jenka. En klunk till mig, resten till vasken.
Citera
2014-04-24, 18:54
  #99
Medlem
Big.Bangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmootheDaHustler
Måste vara den vidrigaste läsk jag någonsin fuktat min strupe med. Smakar gamla jenkatuggummin, och jag älskade jenka. En klunk till mig, resten till vasken.
Riktigt sugen blir jag!
Citat:
Ursprungligen postat av DevilDist
Jag tycker den är förjävla god. Söt, sliskig och inte ens uns nyttighet. Men, så är jag ingen Svensson heller.
Bra då är vi två!
Citera
2015-08-25, 13:32
  #100
Medlem
FishDocs avatar
Ja, idag är en svart dag för mig.

Fick nyss veta att EU kommer att stoppa ALL import av Root Beer. Detta berättade ägaren av amerikanska affären på Emporia, Malmö idag.

Till min glädje återvände A&W till hyllorna här i söder igen, både i denna och andra amerika-affärer.

Men nu verkar spiken sitta i kistan för RB inom EU.

Vi får väl använda denna tråd för att tipsa varandra om alternativa sätt att få tag på denna Gudarnas Dryck.
Citera
2015-08-26, 20:22
  #101
Medlem
As-33-15-4-ps avatar
Jag undrar om det är någon som vet om det finns/går att få in Root Beer med alkohol på Systembolaget? För det finns väl Root Beer med alkohol?

Citat:
Ursprungligen postat av FishDoc
Ja, idag är en svart dag för mig.

Fick nyss veta att EU kommer att stoppa ALL import av Root Beer. Detta berättade ägaren av amerikanska affären på Emporia, Malmö idag.

Till min glädje återvände A&W till hyllorna här i söder igen, både i denna och andra amerika-affärer.

Men nu verkar spiken sitta i kistan för RB inom EU.

Vi får väl använda denna tråd för att tipsa varandra om alternativa sätt att få tag på denna Gudarnas Dryck.

Varför ska EU stoppa all import av Root Beer???
Citera
2015-08-26, 22:20
  #102
Medlem
FishDocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av As-33-15-4-p
Jag undrar om det är någon som vet om det finns/går att få in Root Beer med alkohol på Systembolaget? För det finns väl Root Beer med alkohol?



Varför ska EU stoppa all import av Root Beer???


Ingen aning. Jag har aldrig sett Root Beer med alkohol. Det är en läsk.

Det är sodium benzoat som är övergränsvärdet. Ej skadligt enligt FDA. Jävla trams.

Osäker på om det gäller ALLA sorter, håller på att gräva i detta.
Citera
2015-11-18, 21:23
  #103
Medlem
aomames avatar
Vart hittar man root beer i sthlm?
Citera
2016-09-05, 14:07
  #104
Medlem
alzajmerss avatar
Jag vill få tag i root beer essens till sodastreamer. Några tips var jag kan hitta?
__________________
Senast redigerad av alzajmers 2016-09-05 kl. 14:12.
Citera
2016-09-09, 02:26
  #105
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DevilDist
Jag tycker den är förjävla god. Söt, sliskig och inte ens uns nyttighet. Men, så är jag ingen Svensson heller.

hehe söt sliskig låter om en go blandning
Citera
2017-03-05, 13:55
  #106
Medlem
Avhuggethuvuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pasiphae
Beställde in en root beer till pizzan igår för första gången. Förväntade mig något som skulle lika öl men... det var som att dricka flytande tandkräm. Sjukt weird och inte gott någonstans. Vad ser folk i denna dryck?


Folk som aldrig borstat tänderna eller brytt sig om munhygien, vet inte vilka referenser som vanligt folk när dom dricker denna helvetes dryck.
Citera
2017-03-15, 11:54
  #107
Medlem
Root Beer is the best, as soon as ICA has it it's sold out within days, so I have to stock up every time I see it. I wish they'd start bottling it here so it doesn't cost as much, and put it in a plastic bottle, tastes much better.
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback