2008-10-08, 23:10
Medlem
straycats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
När en kille slår till en annan med ett järnrör i Baren. Någon som har det klippet?

Detta klipp vill jag med se igen. Det var en teori om att järnrörs-Danne ville straffa ut sig själv på grund av nån skola/kurs han kommit in på, Men..
Citera
2008-10-08, 23:23
Medlem
u_n_mes avatar
Ser inte riktigt vad som var så kul med detta. Det var ett fjantslag och han blev inte alls skadad av slaget.
Citera
2008-10-08, 23:34
Medlem
Först vill jag tacka TS för att ha kommit på en så här komisk tråd. Trodde bara jag var patetisk som hade kollat så mycket på dokusåpeskräpet. Men se, det finns fler i Sverige med för mycket fritid.

Minns när Micke och Linda Rosing (BB) hade vunnit en middag för att han lyckades ljuga för de andra deltagarna en period. Micke var sur för att han hade väntat sig en bättre belöning. Linda var jättenöjd att de fick ha sin romantiska middag i huset.

BB: Kommer ihåg en tjej som jobbade som kafébiträde, hon hette Lina. Hängde efter Linda Rosing hela tiden och beundrade henne enormt. Det var nästan smärtsamt att se. Hon hade sex med Danne under någon fest, allt för att apa efter Linda R som förstås släppte till titt som tätt.

Minns ni Rebecca, bruden med hundarna som hade ihop det med Henrik? Deras samlag inne på dass blev ju sänt "av misstag". Hon hade en gång valet att antingen träffa sina hundar eller välja något som skulle gynna hela gruppen, minns inte vad. Hon valde naturligtvis att träffa sina hundar och då blev de andra förbannade, särskilt Sirwan.
Det var ju inte kul för henne att träffa Henriks morsa i direktsändning. Morsan gjorde klart att hon verkligen inte tyckte om Rebecca.
Citera
2008-10-08, 23:45
Medlem
u_n_mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hisinge_girl

Minns ni Rebecca, bruden med hundarna som hade ihop det med Henrik? Deras samlag inne på dass blev ju sänt "av misstag".

Som jag mins det så vlev det aldrig sänt utan snappades upp av någon som hade tillgång till kamerorna 24h/dygn genom kanal 5's hemsida. Deras teori om att de kunde komma undan med detta var att om de gjorde det framför kamerorna var att de aldrig skulle kunna med att sända det.. vilket iofs var sant men missade just den delen om internet.

Personligen tror jag att Rebecka var media kåt och ville bli känd och henrik inte hade nått emot att visa hela sverige att han knullade en strippa
Citera
2008-10-08, 23:48
Medlem
straycats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av u_n_me
Ser inte riktigt vad som var så kul med detta. Det var ett fjantslag och han blev inte alls skadad av slaget.

Nja, Men spelet runikring var rätt kul om jag minns rätt.
Citera
2008-10-09, 02:01
Medlem
nennbos avatar
Big Brother 2004

Big brother 2004, BB när den var som bäst!

Olga och gurkan, platt-carro, Oliviere (varsegouuuud), Gynning, FOFFO! Minnena är många. *sakna*
Citera
2008-10-09, 02:38
Medlem
DrLivingstons avatar
ALLT med Baren Meral Tasbas, men framförallt när hon första gången togs in för att sitta som motdeltagare att rösta på gentemot Markus krite som satt säkert vecka efter vecka.

men när meral kom, då jävlar vann hon jordskredsseger

http://uk.youtube.com/watch?v=nHak6G-IbvA
part1

http://uk.youtube.com/watch?v=9HII07XxntU
part2

TV3 Baren - 2000 (bla får en av deltagarna nervsammanbrott i detta klipp och meral säger sanningen som vanligt, att de andra beter sig som skitar)

Senast redigerad av DrLivingston 2008-10-09 kl. 02:43.
Citera
2008-10-09, 02:39
Bannlyst
När Baren Linda Bill tog sina "motståndares" tandborstar och torka sig i röven med
Citera
2008-10-09, 02:56
Medlem
DrLivingstons avatar
ögonblick man aldrig glömmer..

sebastian dawkins terrar kitty i club goa

http://uk.youtube.com/watch?v=UWK_R6sNAMM

sebastian dawkins tycker att maten fan ska tysta mun i farmen

http://uk.youtube.com/watch?v=R58VUkHeXvA

Senast redigerad av DrLivingston 2008-10-09 kl. 03:02.
Citera
2008-10-09, 03:26
Medlem
Alla paradise hotel-avsnitt med Lee-Britt var väldigt underhållande vill jag minnas. Kommer särskilt ihåg avsnittet där hon blev singel och dampade ur totalt och gick runt med en piska O_O

Såg en repris häromdagen från samma säsong och gissa vem jag såg om inte Chippens flickvän Oksana?! Man trodde inte att det var hon, en liten, mesig och osäker lantis... Och kolla var hon är idag liksom! Det roliga är att hon inte ens blev vald in till Paradise, det blev istället nån blond, tvålfager kille.

Överhuvudtaget en väldig, väldigt underhållande säsong!
Citera
2008-10-09, 11:05
Medlem
Disgustipateds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snow_man
Expedition Robinsson, Freddy : "såg ni inte att jag gjorde den internationella nödsignalen?"

Freddy var så jävla bra. Skönt besserwissrig trots att han sög på mycket.

Ett roligt minne jag har från Robinson är den oerhört arbetsskygga Herman (?). Han hjälpte aldrig till, var lat som fan och smet hela tiden. Men en dag har de fått dit en tv har jag för mig, jag tror det var ngn fotbollslandskamp som deltagarna skulle få titta på. När Herman får veta detta springer han över hela jävla stranden.

-Herman springer! säger ngn av deltagarna, och det hela blir ngn slags Chariots of Fire-film där en lång skäggig jävel tar sina första språngsteg på en strand i Malaysia till pampig musik.
Citera
2008-10-09, 11:13
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disgustipated

Ett roligt minne jag har från Robinson är den oerhört arbetsskygga Herman (?). Han hjälpte aldrig till, var lat som fan och smet hela tiden. Men en dag har de fått dit en tv har jag för mig, jag tror det var ngn fotbollslandskamp som deltagarna skulle få titta på. När Herman får veta detta springer han över hela jävla stranden.

-Herman springer! säger ngn av deltagarna, och det hela blir ngn slags Chariots of Fire-film där en lång skäggig jävel tar sina första språngsteg på en strand i Malaysia till pampig musik.
Han är journalist nu för tiden, lustigt nog handlar det mest om fotboll, kolla igenom listan till höger så hittar du film på hur han ser ut nu: http://webbtv.na.se/player/play/61442
http://webbtv.na.se/player/play/61442
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in