2008-10-09, 11:55
Medlem
Andrew Martins avatar
Villa Medusa goes Kitzbühel minns jag väl, speciellt Dittes sorti när hon iklädd en Mif Redhawks halsduk gråter ut på riktigt grov malmöitiska "Förstår ni hur det känns i hjärtat?". Samma säsong fick Stefan och någon mer för sig att klottra ner bastun i huset med spritpenna och fick enormt med skit för detta.

För övrigt var Baren från år 2000 den absolut bästa dokusåpan någonsin. Kolla bara in ensemblem som presenteras i början av klippet http://www.youtube.com/watch?v=nHak6G-IbvA&feature=related
enbart stora dokusåpaprofiler.

Som nämnt tidigare håller jag också "Wannabee" på tv3 högt upp på listan.

När den numera framlidna Erik U:son sätter på en annan deltagare, trots att båda har förhållande, på ett hotellrum i Baren går inte att missa heller. Allt var så grymt upplagt av produktionen för att skapa sensation. Släng in 2 20 åringar i ett hotellrum och rigga med mikrofoner, självklart kommer det att bli knulla av där inne.

Reflektion: Både Markus Krite och Erik U:son Dahlström skulle representera någon form av överklass i Baren och båda är idag tragiskt nog döda.
Citera
2008-10-09, 12:34
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andrew Martin

Reflektion: Både Markus Krite och Erik U:son Dahlström skulle representera någon form av överklass i Baren och båda är idag tragiskt nog döda.
Krite visste jag att han dött, men U:son? Har för mig att han var normal jämfört med andra deltagare och uppförde sig väl. När dog han?
Citera
2008-10-09, 13:21
Medlem
Andrew Martins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Krite visste jag att han dött, men U:son? Har för mig att han var normal jämfört med andra deltagare och uppförde sig väl. När dog han?

http://wwwc.aftonbladet.se/vss/telegram/0,1082,70779565___,00.html
Citera
2008-10-09, 13:29
Bannlyst
Killen som hette Dick (i Baren) fick ju i uppdrag att presentera vädret i TV 3 - någon som såg det och kan tala om hur det gick?
Citera
2008-10-09, 13:57
Medlem
LikeAGloves avatar
När alla i BB skulle skriva varsin dikt och Henrik började gråta när han läste upp sin egen

När Marika aka Marushka fick psykbryt på Danne när han frågade henne om hon varit ärlig i huset

BB Christian samma år skämde väl ut sig på daglig basis, tex när han berättade vilken bad boy han varit och skulle visa alla ärr på knogarna som ingen såg och vilka feta bilar han körde och bla bla bla

När dom skulle väga sig inne i BB huset och alla skulle gissa sin vikt i förväg, och Lina gissade på typ 83 eller nåt och alla andra började garva och sa typ "Nää, sluta nu" så när hon vägde sig vägde hon mer än vad hon hade gissat.
Härlig pinsam tystnad
Citera
2008-10-09, 16:20
Medlem
dwgs avatar
Kanin hoppningen i baren
Citera
2008-10-10, 11:36
Medlem
pang olufsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av u_n_me
Ser inte riktigt vad som var så kul med detta. Det var ett fjantslag och han blev inte alls skadad av slaget.

Det roligaste med detta var ju att en annan kille blev så arg att han sparkade till en stol eller om det var en vägg och bröt sin Tå!
Citera
2008-10-10, 14:28
Medlem
u_n_mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pang olufsen
Det roligaste med detta var ju att en annan kille blev så arg att han sparkade till en stol eller om det var en vägg och bröt sin Tå!
Det var väll ändå handen han skadade?? tycker ändå inte det är särskilt roligt.
Citera
2008-10-10, 14:33
Medlem
När Robban, Emma, Zübeyde, Paul m. fl var med i Robinson, good old times!

Då man faktiskt tittade på skiten...
Citera
2008-10-10, 14:46
Medlem
hummer1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av u_n_me
Helt klart när Peter pissade på soffan och i samma säsong av big brother de lurade Marie Picasso att Smarin skulle få bättre effekt om hon snortade det

Jaaaa Peters pissande o Maries samarinsnortande fick mig att fullkomligen bryta ihop av skrattkramper!!
Citera
2008-10-11, 09:11
Medlem
IKAROZs avatar
Farmen Qristina VS Nalle Knutsson

http://uk.youtube.com/watch?v=fqa9iJAd4-Y
bögen mot flatan i ett klassiskt tv bråk

Citera
2008-10-11, 09:31
Medlem
IKAROZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrLivingston
ALLT med Baren Meral Tasbas, men framförallt när hon första gången togs in för att sitta som motdeltagare att rösta på gentemot Markus krite som satt säkert vecka efter vecka.

men när meral kom, då jävlar vann hon jordskredsseger

http://uk.youtube.com/watch?v=nHak6G-IbvA
part1

http://uk.youtube.com/watch?v=9HII07XxntU
part2

TV3 Baren - 2000 (bla får en av deltagarna nervsammanbrott i detta klipp och meral säger sanningen som vanligt, att de andra beter sig som skitar)

ja jäklar det väckte minnen att titta på...är det någon som minns varför den där poeten Dick får något slags nervsammanbrott här? Kolla Merals min när han kommer hyperventilerandes in till henne.. höll han på med droger?

noterade också att Jenny här i klippet sedermera blev PETTERS fru.

baren var fan kul.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in