2008-10-05, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pubertal
Det var Villa Meduza-Godzilla som gjorde ett nattligt gästspel i Baren. Han ollade förutom mjölken även Baren-deltagarnas tandborstar.
Kommer ihåg det avsnittet. Han ollade även en rabiat feminists, som var med i programmet, jacka. Hon såg måttligt road ut över det reportaget.

Jag kommer även i håg Villa Medusa när Lucky fick värsta utskällningen när man skulle dela ut vita och svarta kameler och blev så sur att hon vräkte omkull alla kameler och gick därifrån.

Järnrörs-daniel kommer jag också ihåg.
Citera
2008-10-05, 17:43
Medlem
Paparobos avatar
Det var som bäst när det var som mest nytt. Med andra ord: Slutet av 90-talet var allt bra. Första åren av robinsson, första åren av big brother och sista bra åren av bingo lotto.
Citera
2008-10-05, 22:50
Medlem
Fina Herrns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sampsa
ja hu, vilken typ, är skitskraj för honom till och med genom rutan.. här är klippet du tänkte på. lite dålig bild ibland bara

http://www.youtube.com/watch?v=hbNwXSvFQ8c&feature=related

Hehe, just det! Det var exakt den scenen jag menade. Tack för länken!
Mr Dawkins måste vara en av de mest manipulativa människor som fångats på film i Sverige under den här kontexten....
Citera
2008-10-08, 18:22
Medlem
nån som vet var man kan hitta baren klipp
Citera
2008-10-08, 18:43
Medlem
Fanjunkarens avatar
Någon gång under Farmen Afrika när Sebastian snackar om hur det är:

- Det är fint här.....jag ska köpa hus här....

Den killen var ju helt underbar för övrigt.
Citera
2008-10-08, 18:46
Medlem
Mitt bästa avsnitt kommer ifrån Robinson Robban. Han var på dejt med någon brud och fick med sig en flaska vin. Han tar några klunkar och utbrister "Fy fan! Det smakar värre än hembränt". Var många år sen nu. Men fan va jag skrattade då
Citera
2008-10-08, 20:44
Medlem
Pubertals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kubiken
Mitt bästa avsnitt kommer ifrån Robinson Robban. Han var på dejt med någon brud och fick med sig en flaska vin. Han tar några klunkar och utbrister "Fy fan! Det smakar värre än hembränt". Var många år sen nu. Men fan va jag skrattade då

Var det då som han åt och drack så mycket att han var tvungen att gå från bordet efter halva måltiden för att kräkas lite?
Jag gillar Robban måste jag säga. En smart kille som gillar att festa, det ska inte föraktas. Jag menar, han fick mycket skit för att han enbart var känd för att vara känd, men i min värld är man mycket mer värd om man dricker sprit med arslet än om man bloggar om mode och kändisar.
Citera
2008-10-08, 21:15
Medlem
Isnatts avatar
Vad hette den där harmynta värmlänningen som vann baren ett år? Minns att han dansade linedance och "skaffade tjej" i slutet av programet. Den romantiska middagen tog dom inne i barens lokaler
Citera
2008-10-08, 22:13
Medlem
Andremasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zatzy

Jag kommer även i håg Villa Medusa när Lucky fick värsta utskällningen när man skulle dela ut vita och svarta kameler och blev så sur att hon vräkte omkull alla kameler och gick därifrån.

Vad hette bimbon som Lucky bråkade med?
Minns att stolpskottet hade nån slemmig göteborgare som trodde att han skulle få krypa på. Vilket han inte fick

Godzilla var ju helt klart en stor personlighet!
Citera
2008-10-08, 22:20
Medlem
Satan i gatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Vad hette den där harmynta värmlänningen som vann baren ett år? Minns att han dansade linedance och "skaffade tjej" i slutet av programet. Den romantiska middagen tog dom inne i barens lokaler

Tommy Öhver. Verkade vara en trevlig filur som pratade lustigt. Höll käft'n!
Citera
2008-10-08, 22:38
Medlem
Erland (?) från näst sista säsongen av Expedition Robinsson. När han skäller ut grin-olle-vad-han-nu-hette(Leif?): "Skämmes tamefan!".

Joakims frispel i Paradise Hotel "Stå för vem du ääääähhhh för i hälväte!"
Citera
2008-10-08, 22:46
Medlem
snow_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna
Joakims frispel i Paradise Hotel "Stå för vem du ääääähhhh för i hälväte!"

Tänkte just nämna denna som en av mina fina minnen, har för mig även att Jocke utklädd i kvinnokläder samt sminkad satt och grät en kväll, det var hysteriskt kul

Expedition Robinsson, Freddy : "såg ni inte att jag gjorde den internationella nödsignalen?"

Järnrörsdanne i baren var också en höjdare som tidigare skrivits. Från baren kommer jag heller aldrig glömma när Markus Krite på ett utstuderat sätt hånade "poeten" Dick (som hade en son hemma) när gruppen hade till uppgift att skriva dikter med något i stil med :"Lill-Dick ligger hemma och gråter eftersom pappa inte tar hand om honom"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in