2008-10-04, 21:14
Medlem
Funkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PAJass
hahaha justja "mååååh"

och den där som kom in i big brother och var en slags joker, skulle låtsas vara kristen.. blev ett jävla liv där inne, då han slängde mickes dildo och kallade larsa för homosexuell.. haha danne vart ju rasande på honom..

egentligen är det skamligt att jag minns allt sånt här

Minns en sekvens om just detta. Den som spelar kristen får höra att Danne har vänner som är homosexuella och han erbjuder Danne att prata med hans vänner för att försöka bota homosexualiteten. Danne flippar ju naturligtvis totalt och den kristne springer iväg och gråter. Så brutalt usel TV men ack så underhållande.
Citera
2008-10-04, 21:42
Medlem
Hehe, minns den där Riktiga bottendängan där dom skulle driva ett radioprogram.

Hörde att det skulle komma en ny säsong av Robinson på fyran 2009, man kunde anmäla sig på någon sida... Ska vi gissa på att en viss Robert kommer göra allt för att vara med?
Citera
2008-10-04, 22:19
Medlem
PAJasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Funke
Minns en sekvens om just detta. Den som spelar kristen får höra att Danne har vänner som är homosexuella och han erbjuder Danne att prata med hans vänner för att försöka bota homosexualiteten. Danne flippar ju naturligtvis totalt och den kristne springer iväg och gråter. Så brutalt usel TV men ack så underhållande.

Ja precis! Jonas hette han, den kristna kom jag på och de fick honom att dricka "alkoläsk" också;P
Citera
2008-10-04, 22:40
Medlem
sampsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fina Herrn
Så hette han ju ja... Dawkins, just det.
Jag har nog lyckats förtränga detaljerna, men jag minns en scen när han rodde ut i en eka med en av de lite svagare individerna på gården i syfte att värva över denne till sin egen sida.
Det var mycket "Du är ett j-a kräk som inte vågar stå för dina åsikter, så nu kommer du över till min sida, du är en feg och svag människa etc etc..."
Klassisk psycho selling!

ja hu, vilken typ, är skitskraj för honom till och med genom rutan.. här är klippet du tänkte på. lite dålig bild ibland bara

http://www.youtube.com/watch?v=hbNwXSvFQ8c&feature=related
Citera
2008-10-04, 22:44
Medlem
sampsas avatar
hoho, herre JÄVLAR. måste posta en till länk med Herr Dawkins

http://www.youtube.com/watch?v=NA_uIm_a8w8&feature=related

hade glömt bort intensiteten i denna människa.

spana in de "stora starka killarna" runt bordet som i det här läget borde ställt sig upp och smällt till aset
Citera
2008-10-04, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sampsa

spana in de "stora starka killarna" runt bordet som i det här läget borde ställt sig upp och smällt till aset
Vilket jävla psycho

1:05 in i klippet när en kille försöker ta maten. "Du ge hit, VAFAN HÅLLER DU PÅ MED!!!?" "Ta den tallriken en gång till" med låg psycho-röst
Citera
2008-10-05, 08:09
Avstängd
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
ja hu, vilken typ, är skitskraj för honom till och med genom rutan.. här är klippet du tänkte på. lite dålig bild ibland bara

http://www.youtube.com/watch?v=hbNwXSvFQ8c&feature=related
Jag är rädd för honom jag med. Men vilken bra tv det var. Satt bänkad varje gång han var med och garvade röven av mig och förfasades över honom. Synd att han var med så få avsnitt. Kommer någon ihåg varför han försvann? Var det inte så att han inte blev utröstat utan bortplockad från Farmen av produktionsteamet?
Citera
2008-10-05, 09:06
Medlem
mmas avatar
Mitt bästa minne från baren är nog när jag åkte ner och såg hypocrisy lira live.
Citera
2008-10-05, 10:16
Medlem
När nån av tjejerna i 2003 års säsong av Big Brother blev biten av en papegoja - FANTOMSMÄRTOR
Citera
2008-10-05, 11:10
Medlem
LoTiXs avatar
Citat:

Skulle själv posta den. 1.08 är det bästa som gjorts någonsin. Och sedan kickar Clockwork Orange-musiken in. Konst!
Citera
2008-10-05, 12:36
Medlem
SweTechs avatar
Peters kissstund i BB och så när deltagarna i baren hade efterfest och någon (kommer inte ihåg vem) gick och ollade saker (typ mjölkförpackningen) när alla hade däckat..

Stor humor.
Citera
2008-10-05, 13:07
Medlem
Pubertals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Peters kissstund i BB och så när deltagarna i baren hade efterfest och någon (kommer inte ihåg vem) gick och ollade saker (typ mjölkförpackningen) när alla hade däckat..

Stor humor.

Det var Villa Meduza-Godzilla som gjorde ett nattligt gästspel i Baren. Han ollade förutom mjölken även Baren-deltagarnas tandborstar.

Ett annat äventyr med mjölkprodukter i Baren var när Torsten Flink hällde filmjölk över några deltagare i en teaterövning som skulle hjälpa dom att släppa sina hämningar. Övningen gav otroligt bra resultat faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in