2008-11-13, 13:09
Medlem
baren...

Samma år som Dick vann tävlingen så var det ngn kille som fick frågan vad han skulle göra om just han vann miljonen:

- Först skulle jag köpe en Audi TT, o en till brorsan oxå, en till fassan sen skulle jag leva på räntan på pengarna!!
Citera
2008-11-13, 13:52
Medlem
Tjennstroums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av takidababy
Qristina!
Vilken kvinna.
Citera
2008-11-13, 14:12
Medlem
pang olufsens avatar
Citat:
Qristina!

Du har inget speciellt minne? Hon tjafsade ju som faaan med Piff och Puff dvs Blondie och Özkan.
Citera
2008-11-25, 13:32
Medlem
Citat:
Vad hette killen i Villa Medusa (västindien) som jobbade som musiker eller nåt liknande? Han höll ju i det hela när de skulle spela in en låt? Det var väl han som hade en fling med en tjej som var strippa men han verkade väldigt obekväm med det hela som att kärleken inte var besvarad..

Jajjemen, då får jag besvara min egen fråga

Här kommer deltagarna i Villa Medusa Karibien
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article31732.ab
Citera
2008-12-02, 17:06
Medlem
Våffelnylles avatar
Edit: OK, det var inget.
Eller förresten, någon som kommer ihåg deathmetal-Daniel DeLaMorte? (eller vad fasen han nu hette)
Baren givetvis.
Fy vad lite av händelserna man kommer ihåg av det nu när man blir påmind, men det var ju ändå sådär 7-8 år sen.
Fanns det inte en som hette Anki (kan nog ha varit den blonda norrländskan som Allegiance nämnde innan)? Susanne (den där "rabiata feministen") minns jag dock, likaså Ingo. Hette inte han som vann första säsongen Jocke?
Som sagt, minns lite av händelserna, en hel del av personerna dock .
Senast redigerad av Våffelnylle 2008-12-02 kl. 17:13.
Citera
2008-12-02, 17:32
Medlem
pang olufsens avatar
Jag kikade på Volvo Ocean race sammandrag igår och fick se en kille som heter Martin Krite, tänkte givetvis på vår tyvärr bortgångne deltagare med samma efternamn.

Någon som vet ifall dessa personer är släkt, då segling är en riktig stekarsport.
Personen i fråga ingår i Ericsson 3:s besättning.

För att vara till topic så postar jag en länk till en Favorit deltagare, Kaninhoppnings-Sandra: http://www.qx.se/352/brak-i-baren-om-kaniner-och-ken
Citera
2008-12-02, 18:12
Medlem
T.T.S.Ss avatar
Biffen ( kommer fan inte ihåg vad hans riktiga namn var ) när han visar röven för kamran, helt oprovocerat, resten av deltagarna var knäpp tysta
Han var väll med i första säsongen av Villa Medusa ???
Citera
2008-12-23, 16:48
Medlem
pang olufsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T.T.S.S
Biffen ( kommer fan inte ihåg vad hans riktiga namn var ) när han visar röven för kamran, helt oprovocerat, resten av deltagarna var knäpp tysta
Han var väll med i första säsongen av Villa Medusa ???

Ja, han har faktiskt bytt namn till just "Biffen" Jansson. Är Roddare just nu åt In Flames.
http://www.biffen.org/
Citera
2008-12-23, 17:00
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hottenhule
Samma år som Dick vann tävlingen så var det ngn kille som fick frågan vad han skulle göra om just han vann miljonen:

- Först skulle jag köpe en Audi TT, o en till brorsan oxå, en till fassan sen skulle jag leva på räntan på pengarna!!
Jag "dejtade" Dick när han var med där. Tyvärr gjorde jag slut så jag fick inget av miljonen

Jag minns att han sa i teve att det kanske var järnrörs-danne som slagit ner mig, när de undrade var jag hade tagit vägen
Citera
2008-12-23, 20:24
Medlem
Älskade Molle från Baren :>
Citera
2008-12-23, 20:28
Medlem
MadamMims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cipe
Älskade Molle från Baren :>

http://www.youtube.com/watch?v=e9ZhGZ0hywo
Citera
2008-12-29, 16:43
Medlem
nncs avatar
Har nämnts tidigare men fylleslaget som slutade med Peters golv- och väskpissande är ju verkligen en klassiker, fan vad jag skrattade när det visades.

Ledde inte bland annat den festen till att Kanal 5 inte längre lät deltagarna få in sprit efter det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in