2008-11-07, 02:54
Medlem
FillilutteN2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke
Kanske när veganen i Robinson släppte ut varanerna från de fina burarna som Jägarn hade konstruerat, och det följande bråket. Hela situationen var så härligt klyschig och samtidigt fullständigt absurd.

Var det inte samma "Jägarn" som blev skitförbannad när han hamnat ute i någon situation ute på havet och inte kunde ta sig in? Men sedan när han väl flöt iland så skällde han ut dom "Jag gjorde ju internationella nödsignalen i X timmar!" Någon som minns det mer tydligt? Haha...Robinson var riktigt bra på sin tid.
Citera
2008-11-07, 08:32
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FillilutteN2
Var det inte samma "Jägarn" som blev skitförbannad när han hamnat ute i någon situation ute på havet och inte kunde ta sig in? Men sedan när han väl flöt iland så skällde han ut dom "Jag gjorde ju internationella nödsignalen i X timmar!" Någon som minns det mer tydligt? Haha...Robinson var riktigt bra på sin tid.
Freddy tror jag att han hette. Var jäkligt osams med en blond Göteborgare som "strulade" privat. Göteborgaren hade nån koppling till hamburgare?
Citera
2008-11-07, 09:02
Medlem
ErikJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjennstroum
Baren var fantastisk, speciellt när en snubbe gick runt och ollade alla tallrikar de hade i lägenheten.

Hahaha ja just det, vem fan var det som gjorde så? var det någon dom hade dragit hem på en efterfest eller var det en deltagare?

Ja herregud, vilka karaktärer ni ger mig minnen av =) TACK
Citera
2008-11-07, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErikJ
Skrattar så jag gråter nu utan att ens behöva läsa i tråden. Vilka flashbacks detta gav mig och nu har jag sökt med ljus och lykta på youtube men det är dåligt med material. Det var lite synd men Sebastian "dåren" Dawkins fanns det en hel del minnen att skratta åt men annars förbannat skralt.

Vet någon kanske någon annan sida där man kan se gamla klipp för alla dessa förnedringsprogram ?

Mvh
Erik

Ja, det fanns förvånansvärt lite Baren på youtube och inget från Villa Medusa!!! Skandal! Jag som blev sugen på att återuppliva lite gamla minnen från tv:s glansdagar.
Citera
2008-11-07, 12:43
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FillilutteN2

Jo, det låter bekant. Tror även att han alltid gick omkring i någon sorts cowboyhatt och att hans personliga sak var en pilbåge, vilket väl var väldigt smart, men det gav lite (enligt mig helt ogrundad) kritik i pressen angående djurplågerilagar och licenser?
Veganen var lika smart på sitt sätt, hans personliga sak var 20 kilo sojaprotein.
Robinson hade riktiga original när det gick på SVT. Synd att de riktigt roliga har glömts bort till förmån för fjantiga attention whores som Robban och snyggingar som Emma Andersson.
Citera
2008-11-07, 14:41
Medlem
pang olufsens avatar
Citat:
Hahaha ja just det, vem fan var det som gjorde så? var det någon dom hade dragit hem på en efterfest eller var det en deltagare?

Ja herregud, vilka karaktärer ni ger mig minnen av =) TACK

Det var Godzilla från Villa Medusa som var på besök i Baren.
intervju från Aftonhoran:
Citat:
– Jag skulle gärna varit ännu värre ”Finns det feminister så måste det ju finnas radikalmän också”, försvarar sig Johan ”Godzilla” Lennström för att få säga nedsättande saker om tjejer.

Godzilla i nya ”Villa Medusa”
chockstartade
I går såg ni honom supa sig redlös, bli tagen av polisen, och kalla en av de andra deltagarna ”sprutluder.”
Men Johan Godzilla Lennström i Kanal 5:s ”Villa Medusa” ångrar ingenting.
– Jag skulle gärna varit många resor värre, säger han.
När Johan såg förra omgången av ”Villa Medusa” ringde han direkt till Kanal 5 för att ta reda på hur man kom med.
Han vill bli känd. Det gick han in hårt för redan i första avsnittet.
– Jag är hemskt nöjd med supandet, det ger ett högt underhållningsvärde, säger Johan.
”Horor är de enda tjejer man kan lita på”, sa han i första avsnittet.
– Det jag sa om kvinnor står jag för. Om det finns feminister så måste det ju finnas radikalmän också. Jag sa värre saker också, men det har de klippt bort, säger han.
Du sa att en av de kvinnliga deltagarna ser ut som ett ”sprutluder”, hur tror du hon reagerar när hon får se det?
– Jag berättade för henne exakt vad jag sa, och hon bara garvade. Hon är urtypen för en korkad lössläppt blondin. Men det är bara utsidan. För att vara tjej har hon ganska mycket bakom pannbenet.
Skämmer du inte ut dig?
– Nej, det är inte alla som får komma på tv och bara vara sig själva. Jag tror att jag kommer att få uppskattning för det jag gör.
Anders Knave, programchéf på Kanal 5, tycker att man ska ta ”Godzilla” med en god portion salt.
– Han vill märkas och synas, och tar till mer eller mindre dumma medel för att göra det, säger han.
Men, vad är det för poäng med att släppa fram en sån här människa i tv?
– Jag förstår inte frågan. Jag delar inte ditt fördömande synsätt på honom. Vi kan ju inte censurera folk. I ”Villa Medusa” ska det vara lite skit under naglarna, lite ”rough.”
http://wwwc.aftonbladet.se/noje/0003/01/medusa.html
Citera
2008-11-12, 09:09
Medlem
Vad hette killen i Villa Medusa (västindien) som jobbade som musiker eller nåt liknande? Han höll ju i det hela när de skulle spela in en låt? Det var väl han som hade en fling med en tjej som var strippa men han verkade väldigt obekväm med det hela som att kärleken inte var besvarad..
Citera
2008-11-13, 09:06
Bannlyst
Äckliga naken jannefrån farmen.

Elita vs Tina i big brother 2006(?)

När Peter i big brother pissade ner mattan och sen sin egen väska, dan efter klagade han på att byxorna kändes blöta

När Micke i big brother 2003 pissade ner dörren till bikten(?) och förnekade det stenhårt dagarna efter:P

Herregud Jessica Lindgren i senaste säsongen av BB, hon gjorde bort sig varje dag...

Blå Robinson Robban
Citera
2008-11-13, 11:02
Medlem
ErikJs avatar
Freddy från Robinson var en underbart skön människa. När dom höll på förlisa ute på havet och inte en jävel fattade något (tror det var mathias dahlstedt) så säger väl freddy något i stil med:

"Jag har vrålat och gestikulerat och gjort sos-signaler MEN INTE ETT ENDA LJUD"...

och så alltid denna "det ääär möjligt" som en förnedrande slutkommentar om någon sa typ att han var dum i huvet...

Varför finns det inga sånna här förnedringsprogram kvar längre? Något kan dom väl dra igång igen, för min skull iaf...
Citera
2008-11-13, 11:37
Medlem
pang olufsens avatar
Citat:
Varför finns det inga sånna här förnedringsprogram kvar längre? Något kan dom väl dra igång igen, för min skull iaf...

Har du missat denna? https://www.flashback.org/showthread.php?t=758520
Citera
2008-11-13, 12:49
Medlem
cjeris avatar
När Jan Dinkelspiel ringer hem i Robinson

Brööööli!! Maaaami!!

Det var finfina tider det
Senast redigerad av cjeri 2008-11-13 kl. 13:02.
Citera
2008-11-13, 12:54
Medlem
Qristina!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här