2009-07-14, 09:58
Medlem
Zarkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FallenMaster
För ett par år sedan stod jag och en kompis vid skåpen på skolan och diskuterade djur. Vid ett tillfälle när vi pratar om grisar så säger jag högt "Nee, jag gillar inte dom där äckliga, svarta grisarna, de har så strävt hår". Kompisen blir tyst och jag vänder mig om och ser en mörkhyad tjej skynda sig förbi, seg som man är så står man givetvis med ett hånflin fortfarande.
Hahahahahahahahahahahahaha! Well done, sir!
Citera
2009-07-14, 13:23
Medlem
surfacings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kristibrud
Det du beskriver är ju knappast vad tråden handlar om. Å andra sidan (efter att ha läst ditt inlägg) har jag full förståelse för att du inte har det...
Så du menar att social kompetens är begränsat till enbart muntliga konversationer? Jag håller verkligen inte med om det. Därav min åsikt att det är du som är den sinnesslöa individen av oss två i det här sällskapet.
Citera
2009-07-14, 13:33
Medlem
Hard To Beats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av surfacing
Så du menar att social kompetens är begränsat till enbart muntliga konversationer? Jag håller verkligen inte med om det. Därav min åsikt att det är du som är den sinnesslöa individen av oss två i det här sällskapet.
Nej, dock så känns din historia mer som en "fyllebravad", än ett socialt snedsteg.
Citera
2009-07-14, 13:43
Medlem
surfacings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hard To Beat
Nej, dock så känns din historia mer som en "fyllebravad", än ett socialt snedsteg.
Känns och känns, vad ni nu än förnimmer gör det fortfarande inte berättelsen orelevant tycker jag.
Citera
2009-07-14, 13:58
Medlem
Började spela WoW
Citera
2009-07-14, 16:35
Medlem
ChrisKennedys avatar
Jag lämnade in min dator på Elgiganten för några årsedan. Det var något fel på den iaf vid uppstarten. Så jag fick följa med teknikern "bakom" och han skulle se om det gick att åtgärda fort. Han satte igång datorn och den betedde sig lite märkligt, det verkade vara en skiva i DvD-läsaren. Han trycker på eject-knappen och ut kommer givetvis "Bombvarning 3" med en detaljerad bild på framsidan av skivan. Vi stod tysta och tittade på skivan en stund sen tog jag den och ursäktade mig, då jag hade brått iväg (Jag fick brått iaf). Ett sådant där ögonblick då man bara vill försvinna ner i jorden.
Citera
2009-07-14, 16:57
Medlem
Fröken_Flisas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChrisKennedy
Jag lämnade in min dator på Elgiganten för några årsedan. Det var något fel på den iaf vid uppstarten. Så jag fick följa med teknikern "bakom" och han skulle se om det gick att åtgärda fort. Han satte igång datorn och den betedde sig lite märkligt, det verkade vara en skiva i DvD-läsaren. Han trycker på eject-knappen och ut kommer givetvis "Bombvarning 3" med en detaljerad bild på framsidan av skivan. Vi stod tysta och tittade på skivan en stund sen tog jag den och ursäktade mig, då jag hade brått iväg (Jag fick brått iaf). Ett sådant där ögonblick då man bara vill försvinna ner i jorden.

Hmm fast det som gjorde det pinsamt isåfall var ju att du vart tyst och fick brått istället för att hjärtligt tacka för hjälpen och vara oberörd angående skivan.
Citera
2009-07-14, 17:58
Medlem
Hard To Beats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av surfacing
Känns och känns, vad ni nu än förnimmer gör det fortfarande inte berättelsen orelevant tycker jag.
Anledningen till att jag använde ordet "känns" i mitt inlägg tidigare, var för att jag försökte, varsamt och trevligt, förklara för dig att din "berättelse" inte alls passar in i den här tråden. Men när vi ändå är i gång och skriver vad vi tycker och tänker så vill jag bara tillägga att min uppfattning av dig, efter att ha läst ditt inlägg, är att du troligtvis är, först och främst lågutbildad och intellektuellt befriad, en långtradarförare, alt. arbetar du på ett stort lagerhus. Vilken valsedel du kommer att trycka ned i ett kuvert nästa år behöver jag inte ens kommentera.
Citera
2009-07-14, 18:10
Medlem
boll-svantes avatar
Citat:
Anledningen till att jag använde ordet "känns" i mitt inlägg tidigare, var för att jag försökte, varsamt och trevligt, förklara för dig att din "berättelse" inte alls passar in i den här tråden. Men när vi ändå är i gång och skriver vad vi tycker och tänker så vill jag bara tillägga att min uppfattning av dig, efter att ha läst ditt inlägg, är att du troligtvis är, först och främst lågutbildad och intellektuellt befriad, en långtradarförare, alt. arbetar du på ett stort lagerhus. Vilken valsedel du kommer att trycka ned i ett kuvert nästa år behöver jag inte ens kommentera.

Men vad är du för någon tomte egentligen? Aspie? Jag garvade i alla fall åt hans inlägg, som för övrigt påminner om många andra i den här tråden.

Prova dra ut kvastskaftet som sitter där bak på dig. Det kanske hjälper.
Citera
2009-07-14, 18:25
Medlem
LasPatatass avatar
Var bjuden på familjemiddag hos svärföräldrarna. Hennes farsa skulle så klart vara schyst och bjuda på lite öl så jag hällde i mig ett par stycken till middagen. Efter maten så skulle han såklart även bjuda på whiskey.. Efter ett par glas så började man bli lite lullig och sedan minns jag bara hur jag gick och hämtade tre glas till, varefter det är svart. Dagen efter vaknar jag hemma i vår lägenhet, utan min sambo!, minns ingenting, jag har spytt ner hela toaletten och hänger ut över sängkanten när jag vaknar.

Sambon fick tala om för mig att jag hade druckit upp HELA whiskeyflaskan på 1 liter. Efter att ha spelat kort med hennes familj (då jag ständigt spelade fel pga mitt tillstånd så ville inte dem låta mig vara med och spela mer) så valde jag att knalla hem utan att tala om det för någon och sedan ringde jag min sambo och gapade på henne att hennes familj tyckte att jag var värdelös och att jag inte klarade av någonting... Så hon började gråta och fick sova hos dem.

Det är något av det mest pinsamma jag någonsin gjort!
Citera
2009-07-14, 19:25
Medlem
Ratads avatar
Känns som att gå på fest är uteslutet för mig. Får jag inte skäll så bara står jag där och har tråkigt.
Citera
2009-07-14, 19:28
Medlem
surfacings avatar
Citat:
Äh sluta larva dig för fan jag driver ju bara med er, regler är till för att tänjas på. Du min bäste herre är i sådana fall precis lika mycket fascist som jag. Om man inte tål en gnutta OT ska man kanske överväga sitt så kallade forumintresse, i synnerhet när det gäller flashback. Den enda lösningen jag kommer på åt er då är att övertala mod powerrensa halva tråden och sedan får alla sitta och googla "alla barnen" vitsar som substitut, skitroligt!

Men det jag är absolut mest tillfredsställd med, är att jag även fick dig sjunka så pass lågt och kasta smädelser helt tagna ur luften över mig. Visst kändes det bra gullet?
Senast redigerad av surfacing 2009-07-14 kl. 19:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in