Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-12-06, 12:01
  #145
Medlem
SoberZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
Läst sista inläggen och jag blev skitnödig av allt snack..


Ja hon är ganska snygg och härligt vemodig röst.
Ja, skitsnygg
Citera
2023-03-04, 02:57
  #146
Medlem
Hon är i alla fall inte Moa Lignell. Moa har IQ 152 och gör egentligen sexuella trakasserier.
Citera
2023-03-04, 06:19
  #147
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toriagus
Hon är i alla fall inte Moa Lignell. Moa har IQ 152 och gör egentligen sexuella trakasserier.
Va?
Citera
2023-03-04, 06:22
  #148
Medlem
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Hahahhaha var glad att man inte döpte henne efter filtret till kaffebryggaren. Då hade hon ju hetat Melitta Horn

Grejen var väl, om jag minns rätt, att den som sa "Melitta" till prästen, läspade och på så sätt blev det "Melissa" som jäntan döptes till.
Citera
2023-03-04, 08:50
  #149
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toriagus
Hon är i alla fall inte Moa Lignell. Moa har IQ 152 och gör egentligen sexuella trakasserier.



https://www.femina.se/nostalgi/moa-l...-i-dag/8872172
Hur menar du nu? Enligt Femina har hon en tjej som hon har skrivit låtar om. Är det detta du menar?


Nåväl, tillbaka till Melissa:
Vad gör hon numera? Hon var med i Så mycket bättre men sedan försvann hon under radarn.
Hon verkar åtminstone bo kvar hos sin mamma, som verkar ha bott där sedan 1975
Hon verkar ha pappans efternamn Weitzberg och när jag kollade runt på det efternamnet så såg jag att hon har ju en bror också som heter Natanael. Visste ni det?
Citera
2024-03-10, 01:46
  #150
Medlem
GormDenGamles avatar
Melissa har äntligen släppt ny musik - ”Säg förlåt”.
https://open.spotify.com/track/5foAc...KWNQn7KIgwSMdU
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback