2021-11-10, 07:51
Medlem
Skurhinkens avatar
Hon är med i årets upplaga av Så mycket bättre. Har alltid tyckt att hon är väldigt naturligt vacker men även sensuell. Hon verkar vara rätt privat av sig.

Har hon karl och barn?
Citera
2021-11-10, 09:11
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skurhinken
Hon är med i årets upplaga av Så mycket bättre. Har alltid tyckt att hon är väldigt naturligt vacker men även sensuell. Hon verkar vara rätt privat av sig.

Har hon karl och barn?

Nej.
Citera
2021-12-02, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurhinken

Har hon karl och barn?

Tycker hon tillhör det där lilla facket med kvinnor som är omöjliga att placera i ett fack; på vissa bilder ser hon skitful ut; på andra skitsnygg ut; på vissa andra fullständigt medelmåttig. Väldigt starka girl next door-vibbar från henne, vilket förvisso är positivt.

Hennes musik är dock skitdålig, genomsyrat generiskt popskräp. Känns som hennes fanskara är sånna där keffa jävlar som lyssnar på Kent, Broder Daniel, Håkan Hellström och annan avföring som får mina öron att low key blöda.
Citera
2021-12-02, 21:23
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nomen.nescio5
Tycker hon tillhör det där lilla facket med kvinnor som är omöjliga att placera i ett fack; på vissa bilder ser hon skitful ut; på andra skitsnygg ut; på vissa andra fullständigt medelmåttig. Väldigt starka girl next door-vibbar från henne, vilket förvisso är positivt.

Hennes musik är dock skitdålig, genomsyrat generiskt popskräp. Känns som hennes fanskara är sånna där keffa jävlar som lyssnar på Kent, Broder Daniel, Håkan Hellström och annan avföring som får mina öron att low key blöda.

Hon skriver och sjunger samma låt om och om och om igen! Allt låter likadant och lika deppigt!

Vilken jämmerdal!
Citera
2021-12-06, 08:20
Medlem
SoberZealots avatar
Nej, som den man jag är måste jag gå in här.

Kvinnan är vansinnigt vacker för det första. Dessutom skriver hon extremt känslig och rörande musik. Kanske har ni ni andra missat att vara män i det andra livet, vi andra som varit väldigt modiga uppskattar rörande och lite sorglig musik. För de som inte tog sig hem...

Någon skrev att hon var ful ibland, har ni sett henne på tv? Hon är extremt vacker, näst efter min fru kanske man kan säga. Fattar inte riktigt hur hon kan haft problem med män...

Får jag sparken av min fru, kan du få mig så lätt, fröken Horn.
Citera
2021-12-06, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoberZealot
Nej, som den man jag är måste jag gå in här.

Kvinnan är vansinnigt vacker för det första. Dessutom skriver hon extremt känslig och rörande musik. Kanske har ni ni andra missat att vara män i det andra livet, vi andra som varit väldigt modiga uppskattar rörande och lite sorglig musik. För de som inte tog sig hem...

Någon skrev att hon var ful ibland, har ni sett henne på tv? Hon är extremt vacker, näst efter min fru kanske man kan säga. Fattar inte riktigt hur hon kan haft problem med män...

Får jag sparken av min fru, kan du få mig så lätt, fröken Horn.

Har Melissa kontaktat dig ännu? ✊
Citera
2021-12-06, 10:47
Medlem
SoberZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Har Melissa kontaktat dig ännu? ✊
Nej, men min fru, och hon är skit arg.
Citera
2021-12-06, 11:15
Medlem
Citat:
Nej, men min fru, och hon är skit arg.

Om din fru är skit förstår jag du föredrar Melissa. Lycka till!
Citera
2021-12-06, 11:19
Medlem
SoberZealots avatar
Citat:
Om din fru är skit förstår jag du föredrar Melissa. Lycka till!
Skämt är inte din bästa sida?
Citera
2021-12-06, 11:29
Medlem
Citat:
Skämt är inte din bästa sida?

Det var inget skämt.
Citera
2021-12-06, 11:36
Medlem
SoberZealots avatar
Citat:
Det var inget skämt.
Ok, du tror att min fru har ring mig och blivit skitarg?
Citera
2021-12-06, 11:46
Medlem
Citat:
Ok, du tror att min fru har ring mig och blivit skitarg?

Läst sista inläggen och jag blev skitnödig av allt snack..

Ja hon är ganska snygg och härligt vemodig röst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in