2011-11-16, 03:14
Medlem
Varför hör man aldrig något om Melissa? Hon är grymt framgångsrik, kan nog räknas som en av de absolut största svenska soloartisterna de senaste åren men hon är ju nästan osynlig i media. Är hon den kvinnliga varianten på winnerbäck som skyr allt vad media är?
Citera
2011-11-17, 18:09
Medlem
Dacobras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryffel
Varför hör man aldrig något om Melissa? Hon är grymt framgångsrik, kan nog räknas som en av de absolut största svenska soloartisterna de senaste åren men hon är ju nästan osynlig i media. Är hon den kvinnliga varianten på winnerbäck som skyr allt vad media är?

Det är nog mer att hon är hemma och gömmer sig, verkar inte som hon gillar rampljuset speciellt mycket. Sitter uppe och skriver om nätterna och sover hela dagarna.
Citera
2011-11-24, 19:15
Medlem
meganegerdases avatar
Ska på henne imorn. Tror dock inte det kommer bli lika bra som utomhusturnén med Lasse. Är ju lite annat inomhus när det är mer sitta och lyssna. Dock är hon helt magiskt bra så lyssnar (och tittar ) mer än gärna på henne ett par timmar!

Men förväntar mig iaf 5/5 toasts!
Citera
2011-11-25, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apanbengt
Kanske aningen OT, men Melissas mor sjöng in slagdängan "Lyssna till ditt hjärta" som jag och säkert många andra gamla luftvärnssoldater med mig fått stå ut med då den spelades över LUFOR (luftförsvarsorientering via FM-radio, numera nedlagt) som "pausmusik".

Och vad jag har letat efter den men kan inte hitta den någonstans. Däremot har jag hela texten. Vet du var jag kan hitta låten?

Tack på förhand!
Citera
2011-12-11, 00:47
Medlem
någon som vet vad hennes pojkvänner heter? alltså dom som hon har varit tillsammans med
Citera
2011-12-20, 04:47
Medlem
Highway101s avatar
Finns det några fitt eller tuttbilder på henne? Har letat men inte hittat något. Verkar inte vara så mycket skvaller i den här tråden heller mest folk som hyllar hennes musik till skyarna (skräp enligt mig). Men men jag vill ändå suga på hennes fladdermus
Citera
2012-02-04, 16:23
Medlem
Triremers avatar
Gnälligare och deppigare tjej får man leta efter.

Bit ihop eller bryt ihop brukar min mor säga.

Melissa är den typer som bryter ihop och som lägger allt för stor vikt på saker som inte kan ändras på.

Hade jag haft kärleksbekymmer så är hon den sista som jag hade velat lyssna på.

Audioslave - What you are är mycket bättre om man blivit dumpad.

Kan inte någon limma ihop käften på henne så att man slipper höra hennes gnälliga röst?

Vad är det för fel på henne?

Gnäller hon lika mycket som i sina låtar så förstår jag killarna som dumpat henne.
Citera
2012-05-16, 18:14
Medlem
Hon kan inte vara speciellt lång?

Ser väldigt liten ut bredvid Kristin Kaspersen i all fall: http://youtu.be/M64ffEm1DgM

Som någon skrev nånstans: flickvänsmaterial deluxe
Citera
2012-05-16, 20:33
Medlem
Hon skriver så otroligt bra låtar. Möjligt att hon är för problemorienterad i allt hon gör men det skulle var kul att få ett långt samtal med henne. Intrycket är ändå att hon är mycket intelligent.
Citera
2012-05-19, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bob75
Som någon skrev nånstans: flickvänsmaterial deluxe

Att döma av hennes texter så är det ingen flickvän jag skulle vilja ha. Läs bara texten till "Om du letar efter nån".

Citera
2012-07-31, 23:35
Medlem
Svårt att veta förstås hur hon är som person egentligen. Lite inbunden och speciell verkar hon vara, hon är vaken på nätter och skriver låtar eller iakttar tystnaden som råder ute eller annars personer som rör sig ute vid den tiden, gillar mörkret har hon sagt. Sedan sover hon stora delar av dagarna istället.

Några avklädda bilder finns inte på henne, det kan ni vara säkra på. Hon är ytterst privat med vilka hon håller ihop med också. Någon spekulerade i om hon och Winnerbäck hade ihop det, men det berodde nog mest på att de är så snarlika i musikstilen. Båda skriver de melankoliska grubblande texterna.
Citera
2012-08-01, 13:20
Medlem
BlackAdolfs avatar
Jag kan omöjligen höra skillnaden på Melissa och ett bräkande får.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in