2010-02-15, 22:56
Medlem
Vi gick i samma klass för hysteriskt länge sedan. Inte min typ av musik men roligt att någon som man en gång kände har blivit hyllad av musikpressen.
Citera
2010-07-24, 01:55
Medlem
hon har en sjukt bra röst i.a.f.
Citera
2010-07-24, 16:21
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rodimusprime
Jävla gnällmusik. Varenda låt på skivan handlar säkert om hur någon snubbe svikit henne och hur synd det är om henne. Det är intrycket jag får efter att ha hört den där satans reklamen på spotify tio gånger. Sen att hon låter som om hon deepthroatat en elefant är inte heller ett plus. Man ska ha en stark stämma inte någon hes gnälltratt.

Kanske spotifys komprimering som får det att låta så
Citera
2010-10-21, 17:12
Bannlyst
Någon som vet vad Melissa gör idag? Finns det planer på ett nytt album? Tycker hon är en riktig talang som för engångsskull väljer att sjunga på svenska.
Citera
2011-04-07, 23:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av adnanisH
Någon som vet vad Melissa gör idag? Finns det planer på ett nytt album? Tycker hon är en riktig talang som för engångsskull väljer att sjunga på svenska.

Läste på hennes facebooksida att hon planerar nytt album som kommer släppas detta år. I höst förmodligen.
Citera
2011-04-09, 16:25
Medlem
bananscarls avatar
Kan hon inte bespara oss det lidandet, att släppa en ny skiva alltså. Förutom Lars Winnerbäck har jag aldrig hört någon så konstlad, "känslig" och "bräcklig" musik. Kan tänka mig att det är bra musik att lyssna på om man vill slunga sig själv in i en depression eller ett sämre psykiskt tillstånd än vad man tidigare hade.
Citera
2011-04-09, 17:06
Medlem
jeanthss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananscarl
Kan hon inte bespara oss det lidandet, att släppa en ny skiva alltså. Förutom Lars Winnerbäck har jag aldrig hört någon så konstlad, "känslig" och "bräcklig" musik. Kan tänka mig att det är bra musik att lyssna på om man vill slunga sig själv in i en depression eller ett sämre psykiskt tillstånd än vad man tidigare hade.

Till depression duger det då fan inte. En riktigt psykotisk mördar-paranoid-inställning; inga problem.
Att dom ens släpper sådant jävla trams.
Dom som tycker om detta föraktar jag faktiskt som individer.
Citera
2011-06-14, 23:10
Medlem
kedjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananscarl

Håller med här, det är verkligen skräp :/ En kvinnlig Winnerbäck men med bara det nattsvarta svårmodet. Det enda positiva är att hon är söt som få.
Citera
2011-07-25, 22:05
Medlem
ºAluminiumºs avatar
tycker allt låter likadant, och hennes röst låter så jävla skitnödig och tillgjord? Fy fan

edit: alltså allt HON gjort.
Citera
2011-07-25, 23:10
Medlem
HerrPs avatar
Eftersom hon är så galet snygg skulle jag låtsas tycka om skitmusiken, den gnälliga rösten och misärtexterna om jag träffade henne.
Citera
2011-09-10, 14:17
Bannlyst
Melissa Horns nya låt inför det kommande albumet som kommer 14 september.

http://www.youtube.com/watch?v=3KrMp...eature=related

Riktigt bra!
Citera
2011-09-13, 21:15
Medlem
Plattan är släppt. Någon som lyssnat än?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in